Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. ofte deilig å komme hjem fra skoletur, men fire dager er ikke så lenge da. Nå har jeg ikke vært på tur som har gått over stokk og stein. Praha-turen ble "nedlagt" grunnet fyll og fanteri, så de som er to år eldre enn meg (tror jeg) var de siste som fikk oppleve den tradisjonsrike 2. / 3. klasseturen.

 

God natt Goophy.

 

*Monty Python - Always Look on the Bright Side of Life*

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

drakk absinth fra tsjekkia med malurt og 83% eller noe jeg for noen uker siden. smakte ikke godt. var grønn og greier.

 

forresten hva er greia med at hørselen blir mye mer følsom om kvelden? når jeg har på samme volum som tidligere idag så høres det kjempehøyt ut... sånn er det hver kveld... ganske merkelig.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
drakk absinth fra tsjekkia med malurt og 83% eller noe jeg for noen uker siden. smakte ikke godt. var grønn og greier.

 

forresten hva er greia med at hørselen blir mye mer følsom om kvelden? når jeg har på samme volum som tidligere idag så høres det kjempehøyt ut... sånn er det hver kveld... ganske merkelig.

5131740[/snapback]

Har vel med at kanskje alt annet av bakgrunn støy forsvinner om natten og da blir alle lydene "forsterket" pga alt er jo så stille. :shrug:

 

Legger meg og. Er så forbanna deprimert for tiden også. :/

Lenke til kommentar

Fan, sitter og leker med tanken på å kjøpe meg InDash-DVD/TV til bilen..

 

Noen som har noen veldig gode for- eller motargumenter som kan hjelpe meg..?

 

Det jeg kommer på er;

- Jeg har egentlig ikke bruk for

- Det er kjekt å ha

- Det er morsomt

- Fått tilbud om en til 3700, så det er ingen racer, men

- For samma sum kan jeg kjøpe mye annet til bilen på utsiden som andre også ser

- Jeg kommer til å krasje mer enn normalt om jeg kjøper

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...