Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Halois! Jeg er back in hjemme og godt er det. En liten reiseskildring i bloggen min: https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=26 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Halla! Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nei, nå skal jeg legge meg. Er lei og har vondt, fysj. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Jepp. ofte deilig å komme hjem fra skoletur, men fire dager er ikke så lenge da. Nå har jeg ikke vært på tur som har gått over stokk og stein. Praha-turen ble "nedlagt" grunnet fyll og fanteri, så de som er to år eldre enn meg (tror jeg) var de siste som fikk oppleve den tradisjonsrike 2. / 3. klasseturen. God natt Goophy. *Monty Python - Always Look on the Bright Side of Life* Endret 10. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) 4 dager er lenge nok Og Mats; Jeg tror jeg var på det stedet du sikter til, men av prinsipp holdt jeg meg unna absint. En liten tequila måtte jeg derimot prøve. EDIT: Ditto på Monty Python Endret 10. november 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Steike! Ble en del øl på meg idag og. Begynner å bli alkis jo Jaja. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Øl... pyse eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Pyse? Nei men......det var det eneste lett tilgjengelige. siden fredag er dette 3gangen. :S Har aldri vært slik før. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Øl... pyse eller? 5131714[/snapback] Blitt høy på pæra etter litt sterkere saker i Tsjekkia? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Pyse? Nei men......det var det eneste lett tilgjengelige. siden fredag er dette 3gangen. :S Har aldri vært slik før. 5131717[/snapback] Beats you down with 4 since Lørdag. Jeg drikker ikke øl. Så her er det sprit med forskjellige størrelser blandevann som gjelder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Drakk forresten lovlig absinth for 2-3 uker siden og det var....nasty! Var veldig tyrkiskpepper aktig og eg takler ikke den "lakris" lukten/smaken. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) drakk absinth fra tsjekkia med malurt og 83% eller noe jeg for noen uker siden. smakte ikke godt. var grønn og greier. forresten hva er greia med at hørselen blir mye mer følsom om kvelden? når jeg har på samme volum som tidligere idag så høres det kjempehøyt ut... sånn er det hver kveld... ganske merkelig. Endret 10. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg fant det for godt å drikke absint. Er vel noe med at jeg har hørt mye skummelt. Synes egentlig alt som man må drive å gjøre ting med for at det skal være drikkelig blir for tungt. Tequila må du ha salt og sitron. Sukker til abisnten. Da kan man like gjerne finne noe som smaker litt bedre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 En god natt til dere. Og Kenneth, skal du rekke God Morgen Norge burde du vel legge deg snart du også? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 drakk absinth fra tsjekkia med malurt og 83% eller noe jeg for noen uker siden. smakte ikke godt. var grønn og greier. forresten hva er greia med at hørselen blir mye mer følsom om kvelden? når jeg har på samme volum som tidligere idag så høres det kjempehøyt ut... sånn er det hver kveld... ganske merkelig. 5131740[/snapback] Har vel med at kanskje alt annet av bakgrunn støy forsvinner om natten og da blir alle lydene "forsterket" pga alt er jo så stille. Legger meg og. Er så forbanna deprimert for tiden også. :/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fan, sitter og leker med tanken på å kjøpe meg InDash-DVD/TV til bilen.. Noen som har noen veldig gode for- eller motargumenter som kan hjelpe meg..? Det jeg kommer på er; - Jeg har egentlig ikke bruk for - Det er kjekt å ha - Det er morsomt - Fått tilbud om en til 3700, så det er ingen racer, men - For samma sum kan jeg kjøpe mye annet til bilen på utsiden som andre også ser - Jeg kommer til å krasje mer enn normalt om jeg kjøper Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg merker også det der med lyder om kvelden. Skulle lage meg mat nå, og mamma sover, så jeg turte nesten ikke skru på vannet. Wee, har fri resten av uka, jeg. Feiret med å sove fra etter skolen til nå. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 En god natt til dere. Og Kenneth, skal du rekke God Morgen Norge burde du vel legge deg snart du også? 5131754[/snapback] Det går i reprise etterpå Men du har rett. *poff* Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Går du på Elvebakken, Kenneth? Så i bloggen at du var på åpning av en skole den 3. med dronning Sonja, og der var jeg også . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nå, nå var det natta. Sov godt alle sammen . Så får vi se hva det blir til her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg