Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

:realmad: Noen som har en god idè for hvordan jeg kan få lillebror til å skjerpe seg? Han er frekk og klarer ikke å oppføre seg, og han gjør alt vi sier at han ikke skal gjøre. Det verste er at han absolutt ikke kan forstå det uansett hva jeg/mor/far har prøvd. Han bare ler av det.

 

 

Han er også utrolig sladrete, så jeg burde ikke gjøre noe som risikerer at jeg får 1 års husarrest. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stygge Stygge Stygge Stygge mamma!! Kommer og sier at jeg må øve til prøve eksamen 2 dager før ffs.

For det første så er det lese dag i MORGEN, for det andre er det bare PRØVEeksamen!!!!! ÅRRHHHHH

hahahahahhhhaaa.........*kommer på noe* shit må lese sjølv til eksamen(ekte eksamen :thumbdown: )

 

 

Edit: liker å skrive feil :tease:

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
:realmad: Noen som har en god idè for hvordan jeg kan få lillebror til å skjerpe seg? Han er frekk og klarer ikke å oppføre seg, og han gjør alt vi sier at han ikke skal gjøre. Det verste er at han absolutt ikke kan forstå det uansett hva jeg/mor/far har prøvd. Han bare ler av det.

 

 

Han er også utrolig sladrete, så jeg burde ikke gjøre noe som risikerer at jeg får 1 års husarrest. :p

snakk rolig og beherska til han og ikke gi han ekstra oppmerksomhet når han gjør noe galt.

Lenke til kommentar
:realmad: Noen som har en god idè for hvordan jeg kan få lillebror til å skjerpe seg? Han er frekk og klarer ikke å oppføre seg, og han gjør alt vi sier at han ikke skal gjøre. Det verste er at han absolutt ikke kan forstå det uansett hva jeg/mor/far har prøvd. Han bare ler av det.

 

 

Han er også utrolig sladrete, så jeg burde ikke gjøre noe som risikerer at jeg får 1 års husarrest. :p

Lat som om han ikke finnes over lengre tid :p

Lenke til kommentar
snakk rolig og beherska til han og ikke gi han ekstra oppmerksomhet når han gjør noe galt.

Funker ikke.

 

Lat som om han ikke finnes over lengre tid

Har prøvd en gang, men jeg skal jommen prøve en gang til. Denne gangen virkelig lenge.

fortell han at han er kjøpt fra ikea og kan bli returnert som feilvare viss han ikkje skjerper seg ;)

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
snakk rolig og beherska til han og ikke gi han ekstra oppmerksomhet når han gjør noe galt.

Funker ikke.

 

Lat som om han ikke finnes over lengre tid

Har prøvd en gang, men jeg skal jommen prøve en gang til. Denne gangen virkelig lenge.

fortell han at han er kjøpt fra ikea og kan bli returnert som feilvare viss han ikkje skjerper seg ;)

Funker ikke.

 

Herre, jeg har prøvd alt.

Lenke til kommentar
Funker ikke.

 

Herre, jeg har prøvd alt.

da er det bare en ting igjen, har han noe slaks kose dyr han elsker over alt i verden.... viss kose dyr:

 

-stjel det

-gjøm det

-trug han med at "teddy" kommer til å "forsvinne" viss han ikkje skjerper seg eller sier noe til foreldrene dine.

-viss han sier noe til foreldrene dine husk den gylne regel:

Benekt, benekt og benekt.....

Lenke til kommentar
Morsomt når man får ukjente personer på msn... :ermm:

Spesielt når 14iser legger deg til og sier tre ting:

1: ASL?

2: Har du webcam?

3: Skal vi ha nettsex?

:p

 

Herr Brun

Mindre artig med:

1. Husker du meg?

2. Festen til xxx for noen uker siden?

3. Er du glad i barn?

 

:cry:

Oisann, den er fæl. Opplevd selv eller?

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Måtte fredrikrb brenne idag :p

 

 

Jeg har fri hele uka siden jeg ikke kom opp til eksamen, og det var han litt missunlig på tror jeg, og til morgen idag klokka 7 så ringte han og vekte meg, sa ikke noe konstruktivt engang, bare la på ... Da gidder jeg ikke engang å ønske han lykke til  :D

Æhæhæ!

 

For det første; klokka var ikke 0700!

... den var 0715 eller noe.

 

For det andre; Jeg sa noe, jeg spurte om du sov, fikk til svar "Nei, våkna akuratt", hvorav jeg svarte "Åja, greit" og la på.

 

----------

 

Eline, tror det gikk greit, ja. :)

 

Anyway, jeg har kjøpt sånn pose med bolleblanding, så jeg skal lage latmannsboller og se Man On Fire i kveld tenker jeg. Tar meg fri i morgen, lærerne har sluttet å ta fravær. Whopeee!

 

*stikke ut på handletur med søster, niese og mor*

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

 

Jørgen sier:

Men wana er fortsatt ikke ett ord

 

XXXX | twisted sisters  I WANA rock sier:

det staves wana i sangen

 

XXXX | twisted sisters  I WANA rock sier:

akkuratt som det er foskjellige DRe låter som har tha i  seg og det er fortsatt ikke noe ord

 

Jørgen sier:

det skrives ikke tha selvom de utaler det tha

 

Jørgen sier:

Twisted Sister - I Wanna Rock.mp3 [3:03]

 

 

 

  Kan ikke motta filen "Twisted Sister - I Wana Rock.mp3" fra XXXX | twisted sisters  I WANA rock

 

XXXX | twisted sisters  I WANA rock sier:

wana

 

Jørgen sier:

samma hva limeware sier, alle ordbøker sier wanna

Jørgen sier:

og wanan er fortsatt kun muntlig

 

XXXXX | twisted sisters  I WANA rock sier:

jeg har ikke skrevet låten..jeg bare lastet den ned

 

XXXXX | twisted sisters  I WANA rock sier:

wanan ja^^

XXXXX | twisted sisters  I WANA rock sier:

haha

 

 

Jaja

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...