PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 du må ikke lyve sånn per 5131067[/snapback] Problemer? Vedlegg fra vitnemålet, jeg har tross alt en firer i nynorsk... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Mor har til orientering strøket 8 - åtte - ganger på oppkjøringen. 5131066[/snapback] No offence: EDIT: Take it easy når det gjelder å rakke ned på Joachim. Seriøst, jeg er talentløs i nynorsk, jeg også. Kanskje jeg kan prestere hakket bedre enn det han skrev for et par sider tilbake, men det er bare såvidt. Endret 9. november 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ser at dvdon.no ikke er slik den alltid har vært Gleder meg til skolen er ferdig i morgen. Skal også skrive bokanalyse av boken frelseren. 5130942[/snapback] Hairy ass amateurs virker bra. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg går i første gym.. 5131060[/snapback] Første gym? Det ordet har jeg ikke hørt på lenge, er det GK? Kommer faen meg ikke på det for øgenblikket Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg går i første gym.. 5131060[/snapback] Første gym? Det ordet har jeg ikke hørt på lenge, er det GK? Kommer faen meg ikke på det for øgenblikket 5131094[/snapback] GK, førsteklasse, grunnkurs, første gym, whatever. Fra neste år VKI... Lett skal det ikke være.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) okei:) "Sivert fra Trondheim gikk i førsteklassen, og en dag spurte lærerinna barna, hva deres far var. Alle de typiske svar kommer; brannmann, politimann, selger, politiker o.s.v. Sivert var meget stille, så lærerinna spurte hva hans far er. "Min far er eksotisk danser i en strippeklubb, hvor han tar av alt sitt tøy av foran andre menn. Noen ganger, hvis tilbudet er riktig godt, tar han derfra med en annen mann, leier et billig hotellværelse, og fjoller rundt med ham hele natten". Lærerinna ber hurtig de andre barna om å male litt i deres malebøker, og tar deretter Ole med ut på gangen. "Er det virkelig sant med din far?" "Nei" sier Ole. "Min far spiller fotball på Molde FK, men jeg var alt for flau til å si det"" :!::!::!::!::!: Endret 9. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) HEHE: , Endret 9. november 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 HEHE: , 5131117[/snapback] Syv? Det går jo ikke... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Ulempen med å ta automatgirlappen ( ) er vel at man ikke kan kjøre andre biler enn biler med automatgir. Si at du skal stikke av fra en skummel seriemorder. Da vil man jo helst ta den første bilen man ser, for så å stikke av. Blir man stoppet av politiet da, med automatgirlappen, har man problemer! Edit: Har du sett, dette er jo side 3210 Endret 11. november 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 HEHE: , 5131117[/snapback] Syv? Det går jo ikke... 5131132[/snapback] Begynte å stusse litt jeg også. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 HEHE: , 5131117[/snapback] Syv? Det går jo ikke... 5131132[/snapback] ja og 4 i nynorsk går heller ikke Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 HEHE: , 5131117[/snapback] Syv? Det går jo ikke... 5131132[/snapback] treig? JA! "To fotballgale menn satt og så på yndlingslaget sitt spille. En Brann supporter, og en VIF supporter.. Brann Supp:Dette er jo helt vanvittig! Ikke et eneste mål!" VIF mann: Ikke vær så dum da, . Selv jeg som ikke kan reglene ser jo at det er to mål på banen...! " :!::!: Natta folkens. "God natt, god natt. Ha takk for i dag" *blinker til JoachimR for gode karakterer i grunnskolen, og ønsker han lykke til videre* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) De innscannende dokumentene er godtatt av skolen min i statene (sammen med kopi med ovsettelse), så hvorfor det skal krangle det til forstår jeg ikke helt... Nei, de er ikke faket. EDIT: Blinke? BLINKE? Med hva da? Endret 9. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da la jeg meg. håper jeg greier å skru av musikken er så tøff sang. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg er en jævel i nynorsk... Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, melt- upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it, Snap it, work it, quick- erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick- rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip- unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam- unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, twitch- update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax- rename it, Touch it, bring it, pay it, watch it, Turn it, leave it, start- format it. [2x] Technologic [4x]** Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Brann Supp 5131145[/snapback] Brennende suppe? Er ikke det litt upraktisk? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De innscannende dokumentene er godtatt av skolen min i statene (sammen med kopi med ovsettelse), så hvorfor det skal krangle det til forstår jeg ikke helt... Nei, de er ikke faket. 5131149[/snapback] Enig. Hvorfor skal vi krangle om et par karakterer? **** Nytt samtaleemne: Hvorfor er vi våkne nå? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 EDIT: Blinke? BLINKE? Med hva da? 5131149[/snapback] rumpehullet *blinkblinke* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nytt samtaleemne: Hvorfor er vi våkne nå? 5131159[/snapback] Er ikke så sent da.. Uansett så skulker jeg skolen imorgen.. Skal ha oppkjøring Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Oppkjøring er vel godtatt grunn for fri vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg