Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jasså? Jeg har hatt fem på kortet i nynorsk to ganger tror jeg. :)

5130922[/snapback]

Da står vi foran et dilemma;

 

Enten går læreren din på syre, eller så skriver du ikke nynorsk slik som tidligere i denne posten. Hva sier du?

5130936[/snapback]

Jeg gjør jo mitt beste på en prøve og slår opp noen ord og sånn, jeg sitter ikke akkurat med ordliste før forumposting... Nå har jeg ikke hatt fem i nynorsk siden første termin i niende, men likevel... Har fire..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg bare skal ta lappen for automatgir. Dumt?

5128398[/snapback]

Hva er automatgir-lappen? :ermm:

5130985[/snapback]

 

Det er litt LOL.. folk som sliter så heftig med å gire direkte har skikkelig problemer med det kan ta lappen på automatgir....

Er det et problem for deg og gire? JoachimR

 

Neida det går fint... tror på deg.. for du ville vært en så ufattelig taper viss du faket det i utgangspunkte... men jada.. tror på det..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Okei? :hmm: Noe av det dummeste jeg har hørt :p

 

JoachimR: Du kan scanne hele arket og "streke" over det du ikke vil at vi skal se, jeg personlig trur deg, men bare for å være på den sikre siden :)

5131015[/snapback]

Jeg har hørt mye rart om streker som ikke er til å stole på jeg også... Jeg vedgår at fra og med andre termin i niende vippet jeg ned til fire, og har vel egentlig vært der, men han påstod jo at mer arbeid kunne gi en femmer senest til sommeren i fjor...

Lenke til kommentar
Jeg gjør jo mitt beste på en prøve og slår opp noen ord og sånn, jeg sitter ikke akkurat med ordliste før forumposting... Nå har jeg ikke hatt fem i nynorsk siden første termin i niende, men likevel... Har fire..

5130961[/snapback]

Alle som får over 1 i nynorsk vet at man skal skrive "eg". Det er jeg 100% sikker på

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...