PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jasså? Jeg har hatt fem på kortet i nynorsk to ganger tror jeg. 5130922[/snapback] Da står vi foran et dilemma; Enten går læreren din på syre, eller så skriver du ikke nynorsk slik som tidligere i denne posten. Hva sier du? 5130936[/snapback] Jeg gjør jo mitt beste på en prøve og slår opp noen ord og sånn, jeg sitter ikke akkurat med ordliste før forumposting... Nå har jeg ikke hatt fem i nynorsk siden første termin i niende, men likevel... Har fire.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Og vi måtte jo snike inn sekseren Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Og vi måtte jo snike inn sekseren 5130974[/snapback] Selvfølgelig har han lov til det.. viss han først har fått den har han lov til å være stolt... Selv om bilde mulig kan være fake.. kan du scanne hele papiret.. ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Alle kan jo lage sånt i Word. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg tror jeg bare skal ta lappen for automatgir. Dumt? 5128398[/snapback] Hva er automatgir-lappen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 jeg har hele papiret, men hele papiret inneholder jo også en del annen info jeg nødig legger ut på nettet. Er det realistisk at jeg har en firer? Kan eventuelt klippe ut fra vitnemålet. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg tror jeg bare skal ta lappen for automatgir. Dumt? 5128398[/snapback] Hva er automatgir-lappen? 5130985[/snapback] Det er litt LOL.. folk som sliter så heftig med å gire direkte har skikkelig problemer med det kan ta lappen på automatgir.... Er det et problem for deg og gire? JoachimR Neida det går fint... tror på deg.. for du ville vært en så ufattelig taper viss du faket det i utgangspunkte... men jada.. tror på det.. Endret 9. november 2005 av chills Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har ingen bil med vanlig gir å kjøre med... DET er problemet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Bruk adobe Husker the american government brukte dette til å sensurere noe. Det hadde de gjort ved hjelp av en sort strek over en tekst. Var vist enkel å fjerne. [Detektivmodus]Noen sier det var uttenkt, men jeg tror det var ren dumskap[/Detektivmodus]. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har ingen bil med vanlig gir å kjøre med... DET er problemet. 5131004[/snapback] Lån en annen bil...det er smalsak og gire.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Okei? Noe av det dummeste jeg har hørt (Mente automatgirlappengreien ) JoachimR: Du kan scanne hele arket og "streke" over det du ikke vil at vi skal se, jeg personlig trur deg, men bare for å være på den sikre siden Endret 9. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Bildetutsnittet er rett ut fra Office-scanneprogrammet, som scanner i tif-format... Kvaliteten er ikke overveldene, men slik er det nå.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Okei? Noe av det dummeste jeg har hørt JoachimR: Du kan scanne hele arket og "streke" over det du ikke vil at vi skal se, jeg personlig trur deg, men bare for å være på den sikre siden 5131015[/snapback] Jeg har hørt mye rart om streker som ikke er til å stole på jeg også... Jeg vedgår at fra og med andre termin i niende vippet jeg ned til fire, og har vel egentlig vært der, men han påstod jo at mer arbeid kunne gi en femmer senest til sommeren i fjor... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg gjør jo mitt beste på en prøve og slår opp noen ord og sånn, jeg sitter ikke akkurat med ordliste før forumposting... Nå har jeg ikke hatt fem i nynorsk siden første termin i niende, men likevel... Har fire.. 5130961[/snapback] Alle som får over 1 i nynorsk vet at man skal skrive "eg". Det er jeg 100% sikker på Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 JoachimR: Okei Det høres ut som du er en skolegutt 9ende du går i nå? Hvis du gjør det bra dette året så gjør det bedre til neste år! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har ingen bil med vanlig gir å kjøre med... DET er problemet. 5131004[/snapback] Liker ikke mor vanlig gir? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg går i første gym.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har ingen bil med vanlig gir å kjøre med... DET er problemet. 5131004[/snapback] Liker ikke mor vanlig gir? 5131054[/snapback] Mor har til orientering strøket 8 - åtte - ganger på oppkjøringen. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 du må ikke lyve sånn per Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg går i første gym.. 5131060[/snapback] AU... :!: LOL.... Uffda.. høres ut som hun ikke burda ha lappen i det hele tatt- Endret 9. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg