J@cob Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Morsomt.. sitter med en kassegitar som ikke har blitt stemt siden 1985 og en gitar bok "for dummies" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som kan nevne tre ting som er laget av aluminium? Ikke si tog, fly, buss, men småe ting som fiskestenger (det er vel egentlig ikke aluminium) osv. 5130351[/snapback] Artic Silver Kabinetter Tastatur Data-mus Nøkkelkniper Heatspreeder Mange kjølere Be Geek, Think Geek! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Thanks dudes! Glemte lost helt av. Jaja, skal sette meg der nå. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jaja, nå skal jeg gjøre franksprøve Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vi har samf-prøve i morgen, engelsk (mini prøve) i morgen og ein stor tysk prøve! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som kan nevne tre ting som er laget av aluminium? Ikke si tog, fly, buss, men småe ting som fiskestenger (det er vel egentlig ikke aluminium) osv. 5130351[/snapback] denne og deler av denne pluss fronten på denne godsaken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) *slettet etter ønske fra flere brukere * Endret 9. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er det liksom ingen kjemikere eller noe her som kan hjelpe meg med saltkrystaller? 5130618[/snapback] Syre i vann går an, men vann i syre blir uhyre. Joda, jeg er vel litt kjemiker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) SALTKRYSTALLAR FØR FARSKÆN! Æg træng hjælp, mykje au. Æg droppar læksan i naturfåget, men elevøvinga må nestan gjeres. Og nynorskinnlevering au. Fysj og fausk. EDIT: Språklige og grammatiske feil skal ikke kommenteres, og man kan visstnok skrive både nynorsk og bokmål i dette forumet. Jeg bruker kanskje noen sideformer og sånt, ikke vet jeg. Endret 9. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvorfor får ikke idioten et par ukers ferie for vedvarende support? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Nu bær æg ikkje om support lenger...Æg berre konstatær! Jammen tror jeg ikke PCen min hadde problemer og at innleveringene desverre ikke kan leveres i tide... It's learnings feil tror jeg. Endret 9. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 support og dobbelpost på en gang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 1-800-SUICIDE, or maybe doctor online could help you die. *rocke* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg voter for 2ukers ferie... minst, og sleng på en uke til for forpestning av det edle nynorks språket... Endret 9. november 2005 av J@cob Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg voter for 2ukers ferie... minst, og sleng på en uke til for forpestning av det edle nynorks språket... 5130693[/snapback] Word! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vroom Vroom Endelig fikk jeg mopeden etter lang vente tid *ut og si god natt til mopeden* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Joachim: Hva faen slags dialekt skal det der være? Voldtatt trønder? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Eg trur eg skal begynne med nynorsk i SO eg også. Lost var spennanes. Og artigt. Nå trur eg at eg tar ein dusj. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 <np>10. Reuben Kee - Metal Gear Solid Legend of the Snake OC ReMix Faen meg den feteste sangen EVER- Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 *sukk* Har ikke lyst til å gå på skolen i morgen. Torsdagene suger. All driten på en dag: Norsk, Naturfag og engelsk, selv om engelsk og naturfag ikke er så kjedelig. Misliker engelsklæreren. Synes hun er streng. Tror jeg skal til fattern og spille på pc-en hannes i morgen. Han skulle vistnok få den i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg