Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Det kunne hende hun "trodde" du skulle voldta henne. Hadde man holt henne og tilkalt poleti hadde det ikke skjedd noe.

5129571[/snapback]

 

vel, egentlig hadde hun vel fortjent og bli "voldtatt" ettersom hun møter opp for og ha sex som avtalt og til og med får betalt for det. Jeg tror egentlig man fritt kunne forsynt seg da uten og bli straffet, jenta ville ikke akkurat hatt den sterkeste saken!

 

ikke det at jeg er for voldtekt, på ingen måte.. men jeg er heller ikke for å svindle uskyldige folk for massevis av penger, og jeg er hvertfall ikke for jenter som lover sex uten og gi det! :hrm:

5129615[/snapback]

Hvis hun sier nei og kjemper imot, og han fortsetter, da er det voldtekt. Så vidt jeg vet fungerer CSI-metoden til å sjekke om voldtekt, med "klokken".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis hun sier nei og kjemper imot, og han fortsetter, da er det voldtekt. Så vidt jeg vet fungerer CSI-metoden til å sjekke om voldtekt, med "klokken".

5129788[/snapback]

 

ok, så dere snakket sammen og avtalte og møtes for sex.. og du møtte opp som avtalt og tok imot pengene for sexen. men så ombestemte du deg og ville ikke ha sex, men du nektet å gi fra deg pengene så han hadde sex med deg likevel?

 

luuuurer på om ikke det kan kalles en selvforskyldt voldtekt isåfall. :wee:

Lenke til kommentar
nå holder jeg på med litt lekser.  :dremel:

 

Men jeg kan ikke shit om "the political system in the USA"

5129866[/snapback]

 

Enda en god grunn til å gjøre leksen grundigere.

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Faen... når det blinker gulelys og du er på forkjørsvei så ikke slipp ut en jævel.. då kommer alle :!:

Lenke til kommentar

Når det gjelder prostitusjon er det faktisk av staten norge regnet som et lovlig "yrke". Dvs at om man bare stikker av med 5000,- er det enten tyveri eller svindel - og uansett ulovlig.

 

Det som er verre er jo det at man vet aldri HVEM man tuller med når man tuller med en horekunde. Det kan jo gå til helvete.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...