Dorian Gray Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det kunne hende hun "trodde" du skulle voldta henne. Hadde man holt henne og tilkalt poleti hadde det ikke skjedd noe. 5129571[/snapback] vel, egentlig hadde hun vel fortjent og bli "voldtatt" ettersom hun møter opp for og ha sex som avtalt og til og med får betalt for det. Jeg tror egentlig man fritt kunne forsynt seg da uten og bli straffet, jenta ville ikke akkurat hatt den sterkeste saken! ikke det at jeg er for voldtekt, på ingen måte.. men jeg er heller ikke for å svindle uskyldige folk for massevis av penger, og jeg er hvertfall ikke for jenter som lover sex uten og gi det! 5129615[/snapback] Hvis hun sier nei og kjemper imot, og han fortsetter, da er det voldtekt. Så vidt jeg vet fungerer CSI-metoden til å sjekke om voldtekt, med "klokken". Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis hun sier nei og kjemper imot, og han fortsetter, da er det voldtekt. Så vidt jeg vet fungerer CSI-metoden til å sjekke om voldtekt, med "klokken". 5129788[/snapback] ok, så dere snakket sammen og avtalte og møtes for sex.. og du møtte opp som avtalt og tok imot pengene for sexen. men så ombestemte du deg og ville ikke ha sex, men du nektet å gi fra deg pengene så han hadde sex med deg likevel? luuuurer på om ikke det kan kalles en selvforskyldt voldtekt isåfall. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nå holder jeg på med litt lekser. Men jeg kan ikke shit om "the political system in the USA" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Yay! Hjemme! Og her lå det en 48-pack med Toffifee og klad juice. Chill... Snart Lost! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nå holder jeg på med litt lekser. Men jeg kan ikke shit om "the political system in the USA" 5129866[/snapback] Enda en god grunn til å gjøre leksen grundigere. ----------------------------------------------------------------------- Faen... når det blinker gulelys og du er på forkjørsvei så ikke slipp ut en jævel.. då kommer alle :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er det siste episode av internatet i dag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Når det gjelder prostitusjon er det faktisk av staten norge regnet som et lovlig "yrke". Dvs at om man bare stikker av med 5000,- er det enten tyveri eller svindel - og uansett ulovlig. Det som er verre er jo det at man vet aldri HVEM man tuller med når man tuller med en horekunde. Det kan jo gå til helvete. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 http://www.kenneth.no/ HAHAHA. Halloween rocker når man virkelig går inn for å gjøre det skikkelig! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvordan søker man etter filmer på google? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 http://www.video.google.com Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tank u verry mutshh. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nå holder jeg på med litt lekser. Men jeg kan ikke shit om "the political system in the USA" 5129866[/snapback] Woot, vi har om det samme! --- *høre på the troopers* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 nå holder jeg på med litt lekser. Men jeg kan ikke shit om "the political system in the USA" 5129866[/snapback] Spør JoachimR. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tror kanskje ikke det er mitt spesialfelt, men som sagt, jeg kan få til mye hvis noen hjelper meg med de saltene... :angel: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som kan nevne tre ting som er laget av aluminium? Ikke si tog, fly, buss, men småe ting som fiskestenger (det er vel egentlig ikke aluminium) osv. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Noen som kan nevne tre ting som er laget av aluminium? Ikke si tog, fly, buss, men småe ting som fiskestenger (det er vel egentlig ikke aluminium) osv. 5130351[/snapback] - Kasserolle - Skåler - Colabokser tror jeg? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Suport? , tja... Sykkler, kjeler, ovner etc er vell forsåvidt laget av aluminiom?, or not... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 En syk motor i en dyr audi... Elektriske høyspent kabler.. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 OIIIIsann...FELGENE (alu). Vurdere sterkt senga nå....jeg er han som døgner tre ganger i uken for å rette opp døgnrytmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg