PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hva som skjer? Vi snakker om salter. Tre forskjellig salter. NH4NO3, CuSO4, KNO3. Akkurat nå trenger vi å vite hvilke krystaller som hører til hvilket navn... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Support, gutten min. ^_____________^ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg husker Kuso fire og Kåno tre fra kjemien i fjor, men det er alt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ew, science. *vik fra meg* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hun kunne anmeldt deg for vold/forsøkt voldtekt. Det er lov og være prostituert her i norge ja. Men bordel er ulovlig 5129473[/snapback] tror ikke man blir straffa hvis man smekker til en tyv som prøver stikke av med 5000,-.. og hvor kom voldtekten inn i bildet? 5129492[/snapback] Det kunne hende hun "trodde" du skulle voldta henne. Hadde man holt henne og tilkalt poleti hadde det ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 0,39kr per minutt. De har ikke lov å ha det gratis..*kjekt å bo med to stykker som jobber der* 5129253[/snapback] Hehe, ventet totalt i en time der. Ventet 26min en gang (Det skulle ta 19min), Så mistet jeg forbindelsen, Etterpå ventet jeg ca 6-7min før jeg ble brudt igjenn. Den tredje gangen ventet jeg i 35min. 5129331[/snapback] Skal visstnok være norges beste internettsupport.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 forstår ikke hvorfor pappa fikk hetta fordi han fant ut at jeg skulka siste time på fredan som var... det er EN gang. djeesh. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 forstår ikke hvorfor pappa fikk hetta fordi han fant ut at jeg skulka siste time på fredan som var... det er EN gang. djeesh. 5129581[/snapback] Gøy og være 18... skolen har ikke lov til å opplyse andre om mitt fravær Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Skal visstnok være norges beste internettsupport.. 5129580[/snapback] Hehe. Fikk god support etter jeg hadde blitt satt over noen 6-7 ganger doh. Shikaru: Prinsipp & co Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sånn seriøst, jeg er veldig fornøyd med den servicen jeg har fått av Telenor, Mobil ihvertfall. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det kunne hende hun "trodde" du skulle voldta henne. Hadde man holt henne og tilkalt poleti hadde det ikke skjedd noe. 5129571[/snapback] vel, egentlig hadde hun vel fortjent og bli "voldtatt" ettersom hun møter opp for og ha sex som avtalt og til og med får betalt for det. Jeg tror egentlig man fritt kunne forsynt seg da uten og bli straffet, jenta ville ikke akkurat hatt den sterkeste saken! ikke det at jeg er for voldtekt, på ingen måte.. men jeg er heller ikke for å svindle uskyldige folk for massevis av penger, og jeg er hvertfall ikke for jenter som lover sex uten og gi det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Luremus, det verste vi vet! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Omg. Faens bilalarm utenfor. To karer som prøver å slå den av. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Ok, jeg ser på Hotel Cæsar for første gang på lenge og lurer på en ting; Kjørte han svenske økonomiduden ned han som lå på likhuset..? Hit'n run..? Endret 9. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Omg. Faens bilalarm utenfor. To karer som prøver å slå den av. 5129682[/snapback] Prøver de å slå den av med brekkjern? Har de hetter? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Njæææh. Regnjakke. De har med en del verktøy, ser det ut som. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 jeg pleier slå min av med den fjernkontrollen som følgte med. funker kjempebra! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Omg. Faens bilalarm utenfor. To karer som prøver å slå den av. 5129682[/snapback] Å ja, jeg husker det gikk en bilalarm her. Det var ikke moro, og lille meg måtte ringe politiet. De ordnet opp. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 JoachimR, jeg har et litt problemer med å fortså signaturen din. Hva er sammenhengen mellom frihet, kjærlighet og kapitalisme? De to første klarer jeg å koble, men kapitalisme klarere jeg ikke å få til å passe inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg