Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun kunne anmeldt deg for vold/forsøkt voldtekt.

 

Det er lov og være prostituert her i norge ja. Men bordel er ulovlig

5129473[/snapback]

 

tror ikke man blir straffa hvis man smekker til en tyv som prøver stikke av med 5000,-.. og hvor kom voldtekten inn i bildet?

5129492[/snapback]

Det kunne hende hun "trodde" du skulle voldta henne. Hadde man holt henne og tilkalt poleti hadde det ikke skjedd noe.

Lenke til kommentar
0,39kr per minutt. De har ikke lov å ha det gratis..

*kjekt å bo med to stykker som jobber der* :)

5129253[/snapback]

 

Hehe, ventet totalt i en time der. Ventet 26min en gang (Det skulle ta 19min), Så mistet jeg forbindelsen, Etterpå ventet jeg ca 6-7min før jeg ble brudt igjenn. Den tredje gangen ventet jeg i 35min.

5129331[/snapback]

Skal visstnok være norges beste internettsupport.. :roll:

Lenke til kommentar
Det kunne hende hun "trodde" du skulle voldta henne. Hadde man holt henne og tilkalt poleti hadde det ikke skjedd noe.

5129571[/snapback]

 

vel, egentlig hadde hun vel fortjent og bli "voldtatt" ettersom hun møter opp for og ha sex som avtalt og til og med får betalt for det. Jeg tror egentlig man fritt kunne forsynt seg da uten og bli straffet, jenta ville ikke akkurat hatt den sterkeste saken!

 

ikke det at jeg er for voldtekt, på ingen måte.. men jeg er heller ikke for å svindle uskyldige folk for massevis av penger, og jeg er hvertfall ikke for jenter som lover sex uten og gi det! :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...