Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omg, en i klassen min har "tjent" penger i dag.

Det hun  gjorde var å avtale et møte med en gammel gris, og jeg kan bare gjette hva hun skulle få betalt for, men 5000kr peker vel mot protitusjon. Anyway, så møtte hun fyren, tok pengene og løp. Fy faen hun er dum. Og hun er like stygg som hun er dum.

 

Det må da være ulovlig? Uansett hvor teit det er av han gamle, så har man da såpass integritet at man ikke stjeler?! Og det værste er at en annen jente syntes det var en god idè. Herregud.

5129123[/snapback]

 

 

Hvis hun fikk pengene og bare løp, ser jeg ikke noe galt i det.

(siden mannen trodde han skulle få seg en tur)

Lenke til kommentar
0,39kr per minutt. De har ikke lov å ha det gratis..

*kjekt å bo med to stykker som jobber der* :)

5129253[/snapback]

 

Hehe, ventet totalt i en time der. Ventet 26min en gang (Det skulle ta 19min), Så mistet jeg forbindelsen, Etterpå ventet jeg ca 6-7min før jeg ble brudt igjenn. Den tredje gangen ventet jeg i 35min.

Lenke til kommentar
Omg, en i klassen min har "tjent" penger i dag.

Det hun  gjorde var å avtale et møte med en gammel gris, og jeg kan bare gjette hva hun skulle få betalt for, men 5000kr peker vel mot protitusjon. Anyway, så møtte hun fyren, tok pengene og løp. Fy faen hun er dum. Og hun er like stygg som hun er dum.

 

Det må da være ulovlig? Uansett hvor teit det er av han gamle, så har man da såpass integritet at man ikke stjeler?! Og det værste er at en annen jente syntes det var en god idè. Herregud.

5129123[/snapback]

 

 

høres farlig ut, jeg hadde bitchslappa tøsa hvis jeg hadde betalt 5000,- til en prostituert og ikke fått det jeg betaler for.

 

hvordan er reglene her til lands, er det ulovlig og kjøpe eller ulovlig å selge sex? jeg ville anmeldt tøsa for tyveri uansett.

Lenke til kommentar
Omg, en i klassen min har "tjent" penger i dag.

Det hun  gjorde var å avtale et møte med en gammel gris, og jeg kan bare gjette hva hun skulle få betalt for, men 5000kr peker vel mot protitusjon. Anyway, så møtte hun fyren, tok pengene og løp. Fy faen hun er dum. Og hun er like stygg som hun er dum.

 

Det må da være ulovlig? Uansett hvor teit det er av han gamle, så har man da såpass integritet at man ikke stjeler?! Og det værste er at en annen jente syntes det var en god idè. Herregud.

5129123[/snapback]

 

 

høres farlig ut, jeg hadde bitchslappa tøsa hvis jeg hadde betalt 5000,- til en prostituert og ikke fått det jeg betaler for.

 

hvordan er reglene her til lands, er det ulovlig og kjøpe eller ulovlig å selge sex? jeg ville anmeldt tøsa for tyveri uansett.

5129438[/snapback]

Hun kunne anmeldt deg for vold/forsøkt voldtekt.

 

Det er lov og være prostituert her i norge ja. Men bordel er ulovlig

Lenke til kommentar
hvordan er reglene her til lands, er det ulovlig og kjøpe eller ulovlig å selge sex? jeg ville anmeldt tøsa for tyveri uansett.

5129438[/snapback]

 

Det er helt lovlig å kjøpe/selge sex. Man kan bli straffet under er den såkalte "hallikparagrafen", men den gjelder jo selvsagt ikke her.

 

Dette er et simpelt tyveri og han som postet det originale innlegget bør oppfordre henne til å melde seg til politiet! :mad:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...