ehs5 Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) MTX jackhammer * 22" * 12000W MAX, 6000W RMS * 163kg * 6,5" (17cm)Talspole * Slaglängd 13cm * Monteringdjup 70cm * Leveranstid 6Mån 5127383[/snapback] Den er sinnsyk, Pimp My Ride-folka satt en sånn en i en bil. Sykt. Endret 9. november 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Yay, endelig ferdig med matte-dritten. Nå er det forumfun for alle penga! Ihvertfall i 20 min til, da begynner neste forelesning. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sitter på skolen og sløver. Now Playing: Led Zeppelin - Fool in the Rain Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ferdi med timen. venter på en kar som tar en prøve nå ( som han sikkert er ferdi med om 15 min ellerno har fritime nå. Skulle ha funni ei bok til norsken etterpå, men det har jeg ei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hallo ppl! Lenge siden jeg har skrevet her nå. Har ikke vært så mye inne her som jeg var en gang i tiden. Skjer? Jeg har sluttet på skolen og venter bare på at den stygge bussen skal gå.. Heldigvis bare 20 min igjen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Heey, en jente klassen satt ny rekord i tetris: 395 000. Er imponert over henne. Hun begynte på null. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Se hva vi nettop fikk.. Blir gøy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Haha genialt Danielsen, jeg kjeeeem Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Se hva vi nettop fikk.. Blir gøy 5127554[/snapback] Har ikke vi fått. Haha...gikk hjem fra skolen fordi jeg hadde "hodepine". Hadde litt hodepine da. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nok en "woohoo" dag på skolen. Idag har jeg egentlig ikke gjort en drit, bare slasket rundt, og hengt her inne på forumet. Har vi tre prosjekter for tiden? Ja... Skal det ene fremføres imorgen? Ja... Hvorfor sitter jeg her og skriver dette? Vetta f... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nå slutter jeg på skolen om 10 min Da reiser jeg en tur til kaninstua Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sitte i bilen, låse dørene og ruse motoren foran alle andre som går fra skolen i regnet Priceless ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Næmmmen, alt av bookmarks forsvant. Finner ikke igjen på C heller. auuffff. horebælle Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nå slutter jeg på skolen om 10 min Da reiser jeg en tur til kaninstua 5127751[/snapback] Harestua. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Huff.. er helt mongo idag.. har oppkjøring imorgen. Klarer ikke konse meg om noenting.. Hadde religionprøve idag.. gikk til H.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Huff.. er helt mongo idag.. har oppkjøring imorgen. Klarer ikke konse meg om noenting.. Hadde religionprøve idag.. gikk til H.... 5127820[/snapback] Halloen klumpen Slapp helt av du... du kan jo kjøre.. ingenting å frykte.. bare du klarer å holde nervene under kontroll går oppkjøringen bra... Og ja, mørkekjøring er det gørreste eg har vært med på... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 haha, kaninstua ftw =) I have problems Men de som har levert nettbanken til ene regnskapsfirmaet vi drifter for sliter mer Haha, jeg har Nøtteknekker som ringetone! www.notteknekker.no Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Huff.. er helt mongo idag.. har oppkjøring imorgen. Klarer ikke konse meg om noenting.. Hadde religionprøve idag.. gikk til H.... 5127820[/snapback] Halloen klumpen Slapp helt av du... du kan jo kjøre.. ingenting å frykte.. bare du klarer å holde nervene under kontroll går oppkjøringen bra... Og ja, mørkekjøring er det gørreste eg har vært med på... 5127829[/snapback] Mørkekjøring sux pretty bad.. Håper jeg roer meg når jeg endelig begynner å kjøre imorgen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Det går bedre når sensor setter seg inn i bilen og du oppdager at han ikke var noe stort stygt monster :!: Husk også at sensor holder godt kjeft så du kan konsentrere deg... jeg syns stillheten var litt.. kjip jeg.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Er bare første par-tre minuttene av oppkjøringen som er ille, når du har kommet over den første nervøsiteten er resten opp til om du kan kjøre eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg