Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 SÅ lenge man fortsatt har evne til å stikke fingeren i halsen for å spy er det ikke farlig i det hele tatt. Og tenk på hvor gøy man har det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 TheMasteR tror at jeg er alkoholiker... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Vel, da drar jeg i banken og hører hva de kan ordne for meg (forbrukslån), og så blir det jobbing til i 10-tida i kveld....jommen sa jeg smør Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 som alkoholiker har du det ihvertfall kult og underholdende i hverdagen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Akkurat det har jeg ingen og mindre tro på Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ser det ut som om jeg er allkoholiker? Neppe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Utifra at jeg nå kan se at du er glad i eller "er glad i" america, heter Joachim og har en fugl som avatar, slår du ivaffal ikke meg først og fremst som alkoholiker, JoachimR Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan ikke alkoholikere hete Joachim? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjedelig på skolen......vil hjem.. Ikke sitt og driv med slike usakligheter.. Jeg kan sperre deg ute fra nettverket Nesj, kan du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vel, da drar jeg i banken og hører hva de kan ordne for meg (forbrukslån), og så blir det jobbing til i 10-tida i kveld....jommen sa jeg smør Hva trenger du lån til? forbrukslån e et ord som gir meg frysninger nedover ryggen.. pass nå bare på at du ikke gjør deg selv til evig gjeldsslave nå! renta pleier jo være rimelig høy på sånne forbrukslån. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan ikke alkoholikere hete Joachim? Jo, det kan de.. Sier bare Jokke fra Jokke og Valentinerne.. Men det navnet er ikke nødvendigvis en automatisk advarsel for alkoholisme Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hva skjedde med den store CTR+V tråden? lever den enda eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan ikke alkoholikere hete Joachim? Jo, det kan de.. Sier bare Jokke fra Jokke og Valentinerne.. Men det navnet er ikke nødvendigvis en automatisk advarsel for alkoholisme Skrev han det med CH tro? Skal på joggetur til banken nå, må skrive under på noe, og lure henne til å sette over litt på brukskontoen. Finner ikke lacoste-svettebåndet mitt.. Håret kommer til å gå alle veier.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 TheMasteR tror at jeg er alkoholiker... http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/31/433332.html :O Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Måtte fredrikrb brenne idag Jeg har fri hele uka siden jeg ikke kom opp til eksamen, og det var han litt missunlig på tror jeg, og til morgen idag klokka 7 så ringte han og vekte meg, sa ikke noe konstruktivt engang, bare la på ... Da gidder jeg ikke engang å ønske han lykke til Åååå som jeg håper at vi kommer opp på mandag! Jeg vil ha fri resten av neste uke... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tampong Tomtarna - CP barn. .. Merkelig sang Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Stygge Stygge Stygge Stygge mamma!! Kommer og sier at jeg må øve til prøve eksamen 2 dager før ffs. For det første så er det lese dag i MORGEN, for det andre er det bare PRØVEeksamen!!!!! ÅRRHHHHH Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Stygge Stygge Stygge Stygge mamma!! Kommer og sier at jeg må øve til prøve eksamen 2 dager før ffs. For det første så er det lese dag i MORGEN, for det andre er det bare PRØVEeksamen!!!!! ÅRRHHHHH lat som du tar notater på PC'en Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Stygge Stygge Stygge Stygge mamma!! Kommer og sier at jeg må øve til prøve eksamen 2 dager før ffs. For det første så er det lese dag i MORGEN, for det andre er det bare PRØVEeksamen!!!!! ÅRRHHHHH *pekepååle* .. Anyways: Drit i ho ? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Morsomt når man får ukjente personer på msn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg