Putekos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Men tatt i betraktning at jeg er 14 år så er det jo litt sykt.. Men men.. Jeg føler for det, det gjør hu også.. Aldersgrense? Fuck det! edit: leif! Spørs om dere virkelig er klare for det eller ikke. Er dere klare til å ha sex, må dere også være klare for konsekvensene som kanskje kan dukke opp. Jeg angrer hvert fall ikke på at jeg mistet jomfrudommen da jeg var 14. Hatt en herlig dag her i hvert fall. Vært med tufsen i åtte timer. Men vi lagde litt for mange vafler Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 @Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex? Jøss... Her hender sånt ofte etter et par dager.. .......Eller på sparket Jepp Men 14 år er ikke mye å tenke på.. 8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Men uansett, Norge sensurer smussfilmene så jævlig at fredags filmen på TV-norge er mer "spennende".. Tenker meg 15 år hadde vært greit for de filmene.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) det er jo ikke noe galt i å sex før mann er 16. akkurat på det punktet syntes jeg ikke staten har så veldig mye de skulle ha sagt.. (med mindre man gjør det bare for å få det gjort, da er det bare teit.) Endret 11. mai 2005 av andesam Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 DET er sykt Natrium..! Duster sier nå jeg.. AnAnAs: Jeg føler meg klar ihvertfall, og tydeligvis gjør hu det også! Det bare er så uvant.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 @Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex? Jøss... Her hender sånt ofte etter et par dager.. .......Eller på sparket Jepp Men 14 år er ikke mye å tenke på.. 8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt. Noen aborter da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Siden vi snakker om sex, 3 ganger bare i dag er ikke så verst Jau jau, er nå vertfall lovlig jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Siden vi snakker om sex, 3 ganger bare i dag er ikke så verst Jau jau, er nå vertfall lovlig jeg På en dag? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 @Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex? Jøss... Ja, du henger nok etter Hehe ^^ Nei, men seriøst. Er det mange 14-åringer der ute som springer rundt og har sex med 13-år gamle jenter? :S Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Lovlig eller ei.. De fleste driter langt i loven! Den er uansett laget BARE for å forhindre overgrep.. Står det forresten noe om at oralsex er ulovlig i loven? ketchez: Dama mi er 14, jeg er 14.. Som oftes er det 13-14 år gamle bimboer som blir brukt av eldre kåte gutter men i en del tilfeller er det også ekte kjærlighet! Endret 11. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 @Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex? Jøss... Ja, du henger nok etter Hehe ^^ Nei, men seriøst. Er det mange 14-åringer der ute som springer rundt og har sex med 13-år gamle jenter? :S Heller de 14 år gamle jentene som springer etter de 15-17 år gamle guttene.. Ikke så vanelig og ha sex npr man er gutt og 14.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Men 14 år er ikke mye å tenke på.. 8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt. pfft, samme skrøytet på alle skoler (90%..), og når man ser prosenttallet går det liksom ikke opp i opp... Akk alle de som elsker å skrøyte.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Siden vi snakker om sex, 3 ganger bare i dag er ikke så verst Jau jau, er nå vertfall lovlig jeg På en dag? Jau, men husk nå... meg å dama skal jo legge oss også da Så blir nok 4-5 ganger totalt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Deilig med pille i ræva, Bundy? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 @Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex? Jøss... Her hender sånt ofte etter et par dager.. .......Eller på sparket Jepp Men 14 år er ikke mye å tenke på.. 8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt. De i klassen min du mener? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Deilig med pille i ræva, Bundy? Joda, dobbel dose og en 10mg Valium så blire digg..' Faen må vaske fingern! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor gammel er du da haddis? Problemet mitt er foreldrene hennes i andreetasje, vi hele kjellerstua (hennes rom da) med låst dør.. Trygt? Mmmm.. Skulle gjerne hatt hu sovende i armkroken min f.eks. i kveld da! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 ketchez: Dama mi er 14, jeg er 14.. Som oftes er det 13-14 år gamle bimboer som blir brukt av eldre kåte gutter men i en del tilfeller er det også ekte kjærlighet! Få høre om noen mnd om følelsene dine er like sterke for denne dama da.... Vett du kanskje litt bedre om det er ektre kjærlighet... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Men 14 år er ikke mye å tenke på.. 8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt. pfft, samme skrøytet på alle skoler (90%..), og når man ser prosenttallet går det liksom ikke opp i opp... Akk alle de som elsker å skrøyte.. Ikke akkurat no skryte greier.. Jeg var ikke der for å si det sånn, en vet mange jenter fikk status som løs etter festen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor gammel er du da haddis? Problemet mitt er foreldrene hennes i andreetasje, vi hele kjellerstua (hennes rom da) med låst dør.. Trygt? Mmmm.. Skulle gjerne hatt hu sovende i armkroken min f.eks. i kveld da! Tviler på faren hennes kommer til og flå deg akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg