Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Men tatt i betraktning at jeg er 14 år så er det jo litt sykt.. Men men.. Jeg føler for det, det gjør hu også.. Aldersgrense? Fuck det! :roll:

 

edit: leif!

Spørs om dere virkelig er klare for det eller ikke. Er dere klare til å ha sex, må dere også være klare for konsekvensene som kanskje kan dukke opp. Jeg angrer hvert fall ikke på at jeg mistet jomfrudommen da jeg var 14. Hatt en herlig dag her i hvert fall. Vært med tufsen i åtte timer. Men vi lagde litt for mange vafler :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex?

 

Jøss... :dontgetit:

Her hender sånt ofte etter et par dager..

.......Eller på sparket

Jepp

 

Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

Lenke til kommentar

Lovlig eller ei.. De fleste driter langt i loven! Den er uansett laget BARE for å forhindre overgrep.. Står det forresten noe om at oralsex er ulovlig i loven? :whistle:

 

ketchez: Dama mi er 14, jeg er 14.. Som oftes er det 13-14 år gamle bimboer som blir brukt av eldre kåte gutter men i en del tilfeller er det også ekte kjærlighet! :)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
@Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex?

 

Jøss... :dontgetit:

Ja, du henger nok etter :p

Hehe ^^

 

 

Nei, men seriøst.

 

Er det mange 14-åringer der ute som springer rundt og har sex med 13-år gamle jenter? :S

Heller de 14 år gamle jentene som springer etter de 15-17 år gamle guttene..

Ikke så vanelig og ha sex npr man er gutt og 14..

Lenke til kommentar

 

Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

pfft, samme skrøytet på alle skoler (90%..), og når man ser prosenttallet går det liksom ikke opp i opp...

 

Akk alle de som elsker å skrøyte.. ;)

Lenke til kommentar
@Glisevask; Vært sammen med ei jente i 1 uke. Du er 14 år, og skal ha sex?

 

Jøss... :dontgetit:

Her hender sånt ofte etter et par dager..

.......Eller på sparket

Jepp

 

Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

De i klassen min du mener? :D

Lenke til kommentar

ketchez: Dama mi er 14, jeg er 14.. Som oftes er det 13-14 år gamle bimboer som blir brukt av eldre kåte gutter men i en del tilfeller er det også ekte kjærlighet! :)

Få høre om noen mnd om følelsene dine er like sterke for denne dama da....

 

Vett du kanskje litt bedre om det er ektre kjærlighet...

Lenke til kommentar

 

Men 14 år er ikke mye å tenke på..

8. klasse hadde puleraid her... 50stk på fest, ingen jomfu etter.. Det er bare sykt.

pfft, samme skrøytet på alle skoler (90%..), og når man ser prosenttallet går det liksom ikke opp i opp...

 

Akk alle de som elsker å skrøyte.. ;)

Ikke akkurat no skryte greier.. Jeg var ikke der for å si det sånn, en vet mange jenter fikk status som løs etter festen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...