b-real Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Urk...dette blir en ræva dag Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Satt oppe til 3:30, for å gjøre leksene ferdig til i dag. Er ikke i så god form i dag og jeg hoster og nyser. Tror jeg har blitt forkjøla IGJEN Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Urk...dette blir en ræva dag 5126620[/snapback] Oh look! A positive guy! Idag var faktisk en veldig grei morgen. Starta ekstra tidlig så jeg jobber 9 timer idag. Har fått i meg en "God morgen yoghurt"-frokost og kikker litt på internett etter julegaver. Endret 9. november 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 WoW = g33k. EOD. 5126184[/snapback] Tell me keeg, whats u is doing ? 5126465[/snapback] Achtung die Kurve Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Sengen er byttet! Nå rammemadrass + overmadrass av helt ny type i steden for en knallhard sovesofa fra 70-tallet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Vi har ikke lærer på 4-6 timer Hadde lyst til å ha studiofotografering i dag. Fikk et tilslag av dårlig samvittighet da jeg fant ut at jeg hørte på musikk som var brent fra nettet (en band-aid sang). Skal gi noen penger til ett eller annet veldedig formål (kanskje de ett-klikk-greiene). Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Goooood mmmmmmoooorning VIETNAM Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 *Savne ahpadt* Husker han pleide å ha sine faste god morgen innlegg. Jaja, nå har jeg veiledningstide på datarommet. Tok ikke med noen bøker så da blri det forum. Burde lest på særemne som skal leveres før jul da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg kan ønske god morgen i stedet, når jeg husker det. ^_^ Slapp dag i dag. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Urk...dette blir en ræva dag 5126620[/snapback] second that. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg kan ønske god morgen i stedet, når jeg husker det. ^_^ Slapp dag i dag. 5127197[/snapback] *daske på* skjer med den kule karen min a? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Samtale med meg selv i går kveld/natt: -Jeg våkner sånn rundt 9 eller noe annet passelig av meg selv om jeg legger meg nå, gjør jeg ikke? -Jo, det skulle ikke være noe problem, klokken er bare ett nå. -Flott, da sier vi det sånn. Det er tross alt under én uke til første eksamen, så det hadde jo vært greit å få lest litt. Jeg rusler en tur til butikken for å kjøpe litt frokost, tenker jeg, med litt flaks rekker jeg å komme meg på skolen før klokken 2. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Hey, bebbeh! Næ, loker på skolen. Ferdig med oppgaven som vi har ut dagen på, så det blir bare å slappe av foran maskinen\leke med kamera. Der 'a? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Siden du er helten min så må du nok det ja. Men husk å gjør det før kvart på ni på mandager, før halv ti på tirsdager, før elleve på onsdager, før halv ti på torsdager og kvart over ti på fredager. Regner med at du husker dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hyl. Spørs om jeg klarer å huske det altså. I will do my very best. \o O.C. - California [5:50] Endret 9. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Of course you will darlin. Bare ta å lagre det i kontrollpanelet ditt det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Fredrik på MSN: Shit, det var like før jeg ble tatt av læreren med msn. *20 sekunder* Fredrik is now offline. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 <-[Västerås]-> MissMalin Fyller år .. Gratta henne idag ! <-[Västerås]-> MissMalin Fyller inte år .. Fel uppgifter :oP Sluta PM:a henne!!! *humre* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 MTX jackhammer * 22" * 12000W MAX, 6000W RMS * 163kg * 6,5" (17cm)Talspole * Slaglängd 13cm * Monteringdjup 70cm * Leveranstid 6Mån Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 På en kvitering jeg har liggende fra biltema står det thea 5125905[/snapback] weee Var det du som handlet av meg eller faren din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg