Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke helt trygg du heller nerdVANNA, det er mulig du har en mannlig gnome rogue etter deg, og som vi alle vet; "rogues do it from behind". Du burde være veldig forsiktig fra nå av.

 

Skulle ha gjort lekser til i morgen :wallbash: Kan jo altids gjøre dem nå. Men da må jeg ha kaffe. Liker ikke kaffe. Dessuten påvirker det ikke meg særlig (tror jeg).

 

Battery FTW!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Du er ikke helt trygg du heller nerdVANNA, det er mulig du har en mannlig gnome rogue etter deg, og som vi alle vet; "rogues do it from behind". Du burde være veldig forsiktig fra nå av.

5126180[/snapback]

Jeg hadde nok vært enda reddere hadde de gjort det forfra. Det igjen forutsetter at disse tingene hadde eksistert.

 

WoW = g33k.

 

EOD.

Fint for deg'a, tøffen.

 

 

Meeeeen, da er det vel på høy tid å ta kvelden.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Uret viser relativt mye, så sengen virker fristende.

 

Har tegna litt i Alias Sketchbook i dag, genialt brukegrensesnitt på det programmet. Akkurat passe mange features til sitt bruk.

 

Dere som er oppe enda får ha en fortsatt fin senkveld, og dere som ser inlegget først i morgen tidlig får ha en god morgen.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307554

Tragisk gjort av apple. Vil ikke lenger ha iPod. Vil ha creative! Eller noe annet.

Må forresten ha spill til pc. Fattern får ny :woot: Noen å anbefale?

5126231[/snapback]

Har lyst på iPod Video jeg... iPod er det eneste på markede som har kvalitet som duger.

 

 

Ja, ja. God morgen. I dag ble jeg vekket av David Hasselhoff - Freedom.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Hvis jeg er høflig i to linjer, hvor jeg oppfordrer noen til noe, som et løsning på et problem.

Og i de to neste linjene er litt frekk, er det en god grunn for en moderator /administrator til å slette? Jeg sa på en litt frekk måte at jeg støttet saken forresten..

 

Hm, dette regnes vel kanskje som support? :hmm:

 

Nå har jeg forresten planer om å lage en hjemmeside dere :w00t: !

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...