Skarstard Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Nå får det være nok din rompepirat! Nå kommer du til å få sinte homofile gnomer etter deg! Og kvinnelige Taurens, MOOOO! Gratulere Carl M, du er så leet som det er mulig å bli! Endret 8. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Mine to gnomer eier alt som er, bring it fat walking burgers. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå får det være nok din rompepirat! Nå kommer du til å få sinte homofile gnomer etter deg! Og kvinnelige Taurens, MOOOO! 5126152[/snapback] Å ja, spesielt det siste der. Det med taurens. Og møinga. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skulle ha gjort lekser til i morgen Kan jo altids gjøre dem nå. Men da må jeg ha kaffe. Liker ikke kaffe. Dessuten påvirker det ikke meg særlig (tror jeg). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Du er ikke helt trygg du heller nerdVANNA, det er mulig du har en mannlig gnome rogue etter deg, og som vi alle vet; "rogues do it from behind". Du burde være veldig forsiktig fra nå av. Skulle ha gjort lekser til i morgen Kan jo altids gjøre dem nå. Men da må jeg ha kaffe. Liker ikke kaffe. Dessuten påvirker det ikke meg særlig (tror jeg). Battery FTW! Endret 8. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 WoW = g33k. EOD. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg gjør matte-oppgaven under forelesning imorgen eller noe jeg. For lat til å gjøre det nå. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Du er ikke helt trygg du heller nerdVANNA, det er mulig du har en mannlig gnome rogue etter deg, og som vi alle vet; "rogues do it from behind". Du burde være veldig forsiktig fra nå av. 5126180[/snapback] Jeg hadde nok vært enda reddere hadde de gjort det forfra. Det igjen forutsetter at disse tingene hadde eksistert. WoW = g33k. EOD. Fint for deg'a, tøffen. Meeeeen, da er det vel på høy tid å ta kvelden. Endret 8. november 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307554 Tragisk gjort av apple. Vil ikke lenger ha iPod. Vil ha creative! Eller noe annet. Må forresten ha spill til pc. Fattern får ny Noen å anbefale? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 heyhey Skrevet av diversity [08.11.05/13:37] 1337 å skrive melding i gjesteboken min akkurat da. *Ha dårlig humor* Nei, legger meg nå jeg folkens. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Me2sammesomhenne. Natta, peeps. Skal drømme om dere. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Godnatt folkens *Esso* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ble ikke siste ordet i natt. tipper b|real for det. God natt. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 øhhh døgnrytme ftw np: Nicole - Ein Bischen Frieden Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Uret viser relativt mye, så sengen virker fristende. Har tegna litt i Alias Sketchbook i dag, genialt brukegrensesnitt på det programmet. Akkurat passe mange features til sitt bruk. Dere som er oppe enda får ha en fortsatt fin senkveld, og dere som ser inlegget først i morgen tidlig får ha en god morgen. Endret 9. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 WoW = g33k. EOD. 5126184[/snapback] Tell me keeg, whats u is doing ? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da har man akkurat sovet i 13 timer. np: David Shire - Night On Disco Mountain Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307554Tragisk gjort av apple. Vil ikke lenger ha iPod. Vil ha creative! Eller noe annet. Må forresten ha spill til pc. Fattern får ny Noen å anbefale? 5126231[/snapback] Har lyst på iPod Video jeg... iPod er det eneste på markede som har kvalitet som duger. Ja, ja. God morgen. I dag ble jeg vekket av David Hasselhoff - Freedom. Endret 9. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hvis jeg er høflig i to linjer, hvor jeg oppfordrer noen til noe, som et løsning på et problem. Og i de to neste linjene er litt frekk, er det en god grunn for en moderator /administrator til å slette? Jeg sa på en litt frekk måte at jeg støttet saken forresten.. Hm, dette regnes vel kanskje som support? Nå har jeg forresten planer om å lage en hjemmeside dere ! Endret 9. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Good fucking morning Vil så lite på skolen når jeg sliter med å holde øynene oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg