Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Alastor er bare kosebamse han *klemmepå*

5125747[/snapback]

Synes veldig mange her er det, jeg. Kunne hatt en egen kosekrok med dere bamser fra forumet jeg :p

5125759[/snapback]

 

Som meg? Si jeg er det da, vær så snill! OH GOD I NEED SOME CONFIDENCE! :cry:hang.gifchop.gif

5125857[/snapback]

 

Var i Oslo her om dagen, men tror Thea gjemte seg :p Så henne ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: så at linken førte videre til vg siden :p

Btw, det er old news.

5124289[/snapback]

Skulle bare sjekke om evil Alastor kom og bannet meg og. Hadde vært gøy.

5124319[/snapback]

Må si at Neptun_ s ferie ble delt ut URIMELIG!

 

Er da måte på hva man skal feriere for :realmad:

 

EDIT: skriveleif

5125754[/snapback]

 

Enig med Daniel, får da være måte på til hvor lenge man skal kunne få ferie, og bare får en link som ca 100 andre forum missbruker og har spredt...

 

Forskjellsbehandlig er en morsom ting...

5125814[/snapback]

 

 

Dette tar vi på pm, eller hva? Jeg har svart flere på grunnen til straffen, og om flere vil høre, vær vennlig å pm meg :). Om jeg ser så grove linker igjen vil straffen bli den samme. Og den linken er 10 ganger grovere enn det meste jeg har sett her. Men - PM vær så snill :).

 

Jeg kan godt være kosebamsen din ananas ;).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Skal foresten hilse fra Neptun_ og si han nyter ferien sin.

5125933[/snapback]

 

Der er unødvendig og pushe grensene, han kunne holdt seg på matten og det ville ikke sjedd..

 

En moderator gir ALDRI noen ferier viss de ikke har fortjent det...

 

Men nå.. sov godt folkens ha en fortsatt fortreffelig natt og en vakker morgen dag:D :dribble:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Alastor: Jeg skal vise deg grovt, jeg. *Muhuhahaha*

 

edit: Ikke tull nå, det har vært mange ufortjente straffer, og mange som ikke har vært streng nok. Sånt skjer her, det skjer i rettssalene våre og det skjer i Prison Break.

That's life.

 

Og selvsagt, visse moderatorer har vært mye strengere enn andre, men sånt skjer også.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
En god idé, hvis det ikke hadde vært for at jeg da måtte gått gjennom hele listen, noe som tar uaktuelt lang tid.

5125833[/snapback]

Et problem det der. Du kan i alle fall avmarkere når du hører på en av dem. Sånn får jeg fjernet ting jeg ikke orker å høre hele tiden. Det er en lang prosess, men ikke så veldig tidkrevende.

Lenke til kommentar
En god idé, hvis det ikke hadde vært for at jeg da måtte gått gjennom hele listen, noe som tar uaktuelt lang tid.

5125833[/snapback]

Et problem det der. Du kan i alle fall avmarkere når du hører på en av dem. Sånn får jeg fjernet ting jeg ikke orker å høre hele tiden. Det er en lang prosess, men ikke så veldig tidkrevende.

5125998[/snapback]

Evt. sette opp en spilleliste med bare ting du faktisk vil høre. Gjerne i noe annet enn iTunes.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
En god idé, hvis det ikke hadde vært for at jeg da måtte gått gjennom hele listen, noe som tar uaktuelt lang tid.

5125833[/snapback]

Et problem det der. Du kan i alle fall avmarkere når du hører på en av dem. Sånn får jeg fjernet ting jeg ikke orker å høre hele tiden. Det er en lang prosess, men ikke så veldig tidkrevende.

5125998[/snapback]

Evt. sette opp en spilleliste med bare ting du faktisk vil høre.

5126027[/snapback]

Neh. Det tar enda lenger tid. Spillelister er til for små mengder musikk.

Lenke til kommentar
Neh. Det tar enda lenger tid. Spillelister er til for små mengder musikk.

5126041[/snapback]

Pøh. Velg et par artister du liker, og legg dem til i lista. Ferdig.

5126056[/snapback]

Da er det jo bare å finne frem artistene i browseren øverst på skjermen og ctrl-klikke på dem. Så spilles bare ting av de artistene. Synes ikke det går under spilleliste.

Lenke til kommentar

'Øy, bindalingen:

< pin> so on saturday i was at a bar

< pin> telling a friend about how i played world of warcraft that day

< pin> and this girl was like.. are you talking about world of warcraft?

< pin> then i found out she played alliance and stopped talking to her

< pin> dumb cunt

 

Sånn, nå kan du få gå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...