Ø.B. Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Alastor er bare kosebamse han *klemmepå* 5125747[/snapback] Synes veldig mange her er det, jeg. Kunne hatt en egen kosekrok med dere bamser fra forumet jeg 5125759[/snapback] Som meg? Si jeg er det da, vær så snill! OH GOD I NEED SOME CONFIDENCE! 5125857[/snapback] Var i Oslo her om dagen, men tror Thea gjemte seg Så henne ikke Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 På en kvitering jeg har liggende fra biltema står det thea Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Edit: så at linken førte videre til vg siden Btw, det er old news. 5124289[/snapback] Skulle bare sjekke om evil Alastor kom og bannet meg og. Hadde vært gøy. 5124319[/snapback] Må si at Neptun_ s ferie ble delt ut URIMELIG! Er da måte på hva man skal feriere for EDIT: skriveleif 5125754[/snapback] Enig med Daniel, får da være måte på til hvor lenge man skal kunne få ferie, og bare får en link som ca 100 andre forum missbruker og har spredt... Forskjellsbehandlig er en morsom ting... 5125814[/snapback] Dette tar vi på pm, eller hva? Jeg har svart flere på grunnen til straffen, og om flere vil høre, vær vennlig å pm meg . Om jeg ser så grove linker igjen vil straffen bli den samme. Og den linken er 10 ganger grovere enn det meste jeg har sett her. Men - PM vær så snill . Jeg kan godt være kosebamsen din ananas . Endret 8. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Skal foresten hilse fra Neptun_ og si han nyter ferien sin. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Skal foresten hilse fra Neptun_ og si han nyter ferien sin. 5125933[/snapback] Der er unødvendig og pushe grensene, han kunne holdt seg på matten og det ville ikke sjedd.. En moderator gir ALDRI noen ferier viss de ikke har fortjent det... Men nå.. sov godt folkens ha en fortsatt fortreffelig natt og en vakker morgen dag:D Endret 8. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Alastor: Jeg skal vise deg grovt, jeg. *Muhuhahaha* edit: Ikke tull nå, det har vært mange ufortjente straffer, og mange som ikke har vært streng nok. Sånt skjer her, det skjer i rettssalene våre og det skjer i Prison Break. That's life. Og selvsagt, visse moderatorer har vært mye strengere enn andre, men sånt skjer også. Endret 8. november 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Memo to myself: Det er dumt å begynne å se på Simpsons når du skal legge deg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Aldri og aldra MEn nå legger jeg meg.. Natta Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg og legger meg nå. Må få noe søvn denne veken Bør begynne å lese bøker isteden for data Stephen King's; Christine er ikke ferdiglest Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 En god idé, hvis det ikke hadde vært for at jeg da måtte gått gjennom hele listen, noe som tar uaktuelt lang tid. 5125833[/snapback] Et problem det der. Du kan i alle fall avmarkere når du hører på en av dem. Sånn får jeg fjernet ting jeg ikke orker å høre hele tiden. Det er en lang prosess, men ikke så veldig tidkrevende. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) En god idé, hvis det ikke hadde vært for at jeg da måtte gått gjennom hele listen, noe som tar uaktuelt lang tid. 5125833[/snapback] Et problem det der. Du kan i alle fall avmarkere når du hører på en av dem. Sånn får jeg fjernet ting jeg ikke orker å høre hele tiden. Det er en lang prosess, men ikke så veldig tidkrevende. 5125998[/snapback] Evt. sette opp en spilleliste med bare ting du faktisk vil høre. Gjerne i noe annet enn iTunes. Endret 8. november 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 En god idé, hvis det ikke hadde vært for at jeg da måtte gått gjennom hele listen, noe som tar uaktuelt lang tid. 5125833[/snapback] Et problem det der. Du kan i alle fall avmarkere når du hører på en av dem. Sånn får jeg fjernet ting jeg ikke orker å høre hele tiden. Det er en lang prosess, men ikke så veldig tidkrevende. 5125998[/snapback] Evt. sette opp en spilleliste med bare ting du faktisk vil høre. 5126027[/snapback] Neh. Det tar enda lenger tid. Spillelister er til for små mengder musikk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Neh. Det tar enda lenger tid. Spillelister er til for små mengder musikk. 5126041[/snapback] Pøh. Velg et par artister du liker, og legg dem til i lista. Ferdig. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har vel en 60-70 playlister/smart folders etc av forskjellige slag, så det er ikke der problemet ligger. Uansett, fant et helt glitrende album nå, «Harald synger griseviser», Harald Heide-Steen Jr. som nettopp synger griseviser. Topp saker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Neh. Det tar enda lenger tid. Spillelister er til for små mengder musikk. 5126041[/snapback] Pøh. Velg et par artister du liker, og legg dem til i lista. Ferdig. 5126056[/snapback] Da er det jo bare å finne frem artistene i browseren øverst på skjermen og ctrl-klikke på dem. Så spilles bare ting av de artistene. Synes ikke det går under spilleliste. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Åja. Uansett: http://artificial3d.com/images/alien.jpg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Nå begynner det å bli sent forumtroll! God natt alle sammen, sov godt, drøm søtt og forhåpentligvis vokne igjen! Må komme meg tidlig opp i morgen, HP billettene blir langt ut for salg 08.00! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 'Øy, bindalingen: < pin> so on saturday i was at a bar< pin> telling a friend about how i played world of warcraft that day < pin> and this girl was like.. are you talking about world of warcraft? < pin> then i found out she played alliance and stopped talking to her < pin> dumb cunt Sånn, nå kan du få gå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Øyh! Ikke diss alliance! Shadowmeld FTW! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 World of Warcraft FTL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg