Skarstard Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg hater norsk om noen lurer. Norsklæreren gav meg 3/4. Hadde slett ikke mange feil, hun skrøt over innholdet. Jentene tror jeg får en karakter høyere fordi de er jenter. uffameg jeg hater norsk. Kan ikke skjønne at folk går annet enn realfag. EDIT: Det var en stil om noen lurte 5125242[/snapback] I min forrige klasse var vi 12 gutter og 5 jenter, på muntlig eksamen fikk en av jentene 4, resten 3. Av guttene var det bare 3 eller 4 som fikk en karakter lavere enn 4. Så det så! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Det er jo et kjent faktum at en god del jenter blir spesialbehandlet i norske skoler. 5125202[/snapback] Noh fucking way... Og (no offence what so ever!) til utenlandske folk som prøver å lære norsk. Hadde en asiat-ettet på ungdomskolen som fikk 5-6 på ALT han leverte inn selv om han skrev som ei forpult RÆV.. "I dag jeg gikk til skolen" var ei normal settning i hannes stiler og alt han leverte inn...blah...norske skolesystemet suger så tissemann så det går ann.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jenter er gullunger ( sier ikke at alle er det ) på skolen. Har alltid noen som driver så jævli med smisking. Jeg skyter heller meg sjøl i foten et par ganger før jeg starter å smiske for noen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 weee.. skole sux... *begynne å øve til religionsprøve* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jaja, dere kan glede dere til studentlivet. Her dømmes man etter kvalitet og ikke kjønn. Bare synd dere ikke kom inn på det universitetet dere ønsket siden dere hadde en penis mellom lårene. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Typisk jente: "oi, 10hi. jeg er så dom lærer. Det er kjekt at du er en så flink lærer, ellers hadde jeg ikke forstått noen ting. Knis" Gutt: "ok" / "åja" Endret 8. november 2005 av MagE Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 I min klasse er det én jente og én gutt som ikke gjør en skit av lekser, men allikevel som får top grades. Dog, den nevnte guttens legning er heller tvilsom. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Forhåpentligvis går ting vår vei for oss med cunts også. Nå skal jeg sove. Vært en trivelig kveld her på forumet, det må jeg si. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dog, den nevnte guttens legning er heller tvilsom. 5125458[/snapback] haha.. good one (utdypes veldig pga en dum 14 tegnsregel, svaret skulle vært: :!: ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 møkkating. Noen som har forslag til hvor man kunne satt opp en boksebag når taket ikke tåler det? Det her er ikke support. jeg kjeder bare vettet av meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 møkkating. Noen som har forslag til hvor man kunne satt opp en boksebag når taket ikke tåler det? Det her er ikke support. jeg kjeder bare vettet av meg. 5125482[/snapback] Forsterke taket. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Dog, den nevnte guttens legning er heller tvilsom. 5125458[/snapback] haha.. good one (utdypes veldig pga en dum 14 tegnsregel, svaret skulle vært: :!: ) 5125466[/snapback] Du trengte vel ikke skrive noe på 14 tegn der, quotegreiene gjorde vel at det ble over 14 tegn? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Det må da finnes boksebagger med stativ? Det er gjerne et greit alternativ, selv om det mest sannsynlig veier 2 tonn. edit: Askogli: Slapp av, det var bare cut&paste fra Einstein sine tanker. No worries. Endret 8. november 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 møkkating. Noen som har forslag til hvor man kunne satt opp en boksebag når taket ikke tåler det? Det her er ikke support. jeg kjeder bare vettet av meg. 5125482[/snapback] Lag et stativ el. Gjøre kjekke geometri-lekser. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 *glede seg* Men, er ikke verre enn at jeg bare tar med meg dyna, og krabber inn i dynetrekket. Får det til, da! 5125260[/snapback] Det er deilig, men jeg klarer (og vil ikke) sove slik Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Det må da finnes boksebagger med stativ? Det er gjerne et greit alternativ, selv om det mest sannsynlig veier 2 tonn. edit: Askogli: Slapp av, det var bare cut&paste fra Einstein sine tanker. No worries. 5125532[/snapback] "pffuuuoo" Eller hvordan det skrives EDIT: Unnskyld dobbelpost, skriv mer Så slipper jeg å få dobbelpost Endret 8. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Har du et problem? Er du sint på noen? du virket skremmende i de innleggene dine 5125531[/snapback] Jeg er ikke skremmende hadde du sett meg hadde du ledd EDIT: Ja, har et problem men det er ikke noe farlig egentlig... har ikke hjertet til å kverke en flue en gang Endret 8. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Har du et problem? Er du sint på noen? du virket skremmende i de innleggene dine 5125531[/snapback] Jeg er ikke skremmende hadde du sett meg hadde du ledd EDIT: Ja, har et problem men det er ikke noe farlig egentlig... har ikke hjertet til å kverke en flue en gang 5125573[/snapback] Hva faen er det jeg holder på med Er ikke vant med de nye forumet. Okei, det var bra Men husk: Det er viktig å få snakket ut angående problemer, det vet jeg litt om Endret 8. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Edit: så at linken førte videre til vg siden Btw, det er old news. 5124289[/snapback] Skulle bare sjekke om evil Alastor kom og bannet meg og. Hadde vært gøy. 5124319[/snapback] ph33r teh Ev!L alastor. 5124402[/snapback] Ja er jeg ikke koselig? . Men seriøst - jeg er ikke såå på tur at jeg hadde delt ut ferie uten å sjekke linken ordentlig først . Men folk kan fremdeles bruke copy-paste. Så linken er borte, ville ikke satsa på å poste en lignende fake-link igjen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg