Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg hater norsk om noen lurer. Norsklæreren gav meg 3/4. Hadde slett ikke mange feil, hun skrøt over innholdet. Jentene tror jeg får en karakter høyere fordi de er jenter.

 

uffameg jeg hater norsk. Kan ikke skjønne at folk går annet enn realfag.

 

EDIT: Det var en stil om noen lurte

5125242[/snapback]

 

I min forrige klasse var vi 12 gutter og 5 jenter, på muntlig eksamen fikk en av jentene 4, resten 3. Av guttene var det bare 3 eller 4 som fikk en karakter lavere enn 4. Så det så! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo et kjent faktum at en god del jenter blir spesialbehandlet i norske skoler. :)

5125202[/snapback]

Noh fucking way...

 

Og (no offence what so ever!) til utenlandske folk som prøver å lære norsk.

Hadde en asiat-ettet på ungdomskolen som fikk 5-6 på ALT han leverte inn selv om han skrev som ei forpult RÆV..

"I dag jeg gikk til skolen" var ei normal settning i hannes stiler og alt han leverte inn...blah...norske skolesystemet suger så tissemann så det går ann..

Lenke til kommentar
Det må da finnes boksebagger med stativ? Det er gjerne et greit alternativ, selv om det mest sannsynlig veier 2 tonn.

 

edit: Askogli: Slapp av, det var bare cut&paste fra Einstein sine tanker. No worries.

5125532[/snapback]

"pffuuuoo" Eller hvordan det skrives :ermm:

 

EDIT: Unnskyld dobbelpost, skriv mer :mad: Så slipper jeg å få dobbelpost :tease:

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Har du et problem?

Er du sint på noen? du virket skremmende i de innleggene dine  :hm:

5125531[/snapback]

 

Jeg er ikke skremmende hadde du sett meg hadde du ledd ;)

EDIT:

 

Ja, har et problem men det er ikke noe farlig egentlig...

har ikke hjertet til å kverke en flue en gang :)

5125573[/snapback]

Hva faen er det jeg holder på med :ermm: Er ikke vant med de nye forumet.

Okei, det var bra :) Men husk: Det er viktig å få snakket ut angående problemer, det vet jeg litt om :)

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Edit: så at linken førte videre til vg siden :p

Btw, det er old news.

5124289[/snapback]

Skulle bare sjekke om evil Alastor kom og bannet meg og. Hadde vært gøy.

5124319[/snapback]

 

ph33r teh Ev!L alastor. :xmas::dremel::fun:

5124402[/snapback]

Ja er jeg ikke koselig? :). Men seriøst - jeg er ikke såå på tur at jeg hadde delt ut ferie uten å sjekke linken ordentlig først :). Men folk kan fremdeles bruke copy-paste. Så linken er borte, ville ikke satsa på å poste en lignende fake-link igjen :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...