Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nerdVANNA : Fått ADSL?

5124861[/snapback]

Nei, men jeg får om to-tre uker nå. Ikke mer enn en megabit, da, men det slår uansett dritten ut av ISDN-modemet mitt.

5124894[/snapback]

Du har lenge ventet på ADSL så vidt så jeg husker...jævlig lenge..

5125046[/snapback]

Veeeeeldig, jævlig, forbanna lenge. Men snart får jeg. Woopedoo. :wee:

Lenke til kommentar
Chills: Ikke fortell meg om jeg burde gjøre lekser eller ikke. Gjør de leksene jeg føler jeg trenger å gjøre. Er ikke langt unna å ha bare femmere og får positive tilbakemeldinger fra alle lærere jeg har. Bortsett fra i regnskap, men nettop derfor har jeg jobbet masse med det idag.

5125118[/snapback]

 

Fliiiink :D

 

jaja skal se på litt prison break jeg nå

Lenke til kommentar
Hvis man trenger å gjøre lekser for å få femmere, så er det noe galt oppi hodene deres. Eller kanskje bare jeg er naturlig flink. :p Aldri gjort en eneste lekse, og har bare femmere.

5125110[/snapback]

Vel. Kan noen ganger ha med at du er vakker. En i forrige klassen min (som var veldig pen) fikk sekser i geo, og da hadde hun klart å si at både Japan var hovedstaden i Kina og noe annet dritt.

 

Hun fikk sekser på en av tre prøver, prata mye tull med venner i timen og lite on topic. Allikevel fikk hun sekser.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke fordi jeg er jente og vakker, men jeg er utrolig (merk: UTROLIG!) flink til å snakke meg ut av vanskelige situasjoner. :p Forresten har jeg truet nynorsklæreren med at hvis ikke jeg får fem i nynorsk, så skal jeg klage på karakteren (har hittil fått 4+ og 5+). Det var nok til å få henne til å skrive fem i boken :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...