Skarstard Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hømm? Det er jo ikke flere enn 6 bøker. 5124911[/snapback] Jeg mente fra 1. til og med den 5. Den 6. har jeg "bare" lest 2 ganger siden den er så ny. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hømm? Det er jo ikke flere enn 6 bøker. 5124911[/snapback] Jeg mente fra 1. til og med den 5. Den 6. har jeg "bare" lest 2 ganger siden den er så ny. 5124937[/snapback] Ah, ok. Jeg misset vel et komma. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Æsjebæsje Harry blomsterpotte. Da har jeg vært og trent, og det var heeeerlig! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hadde tenkt til å trene idag jeg og.. Men så var jeg nerd og gjorde lekser istedet Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hadde tenkt til å trene idag jeg og.. Men så var jeg nerd og gjorde lekser istedet 5125003[/snapback] Nerd... du er ikke nerd selv om du gjør lekser alle bør gjøre lekser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 nerdVANNA : Fått ADSL? 5124861[/snapback] Nei, men jeg får om to-tre uker nå. Ikke mer enn en megabit, da, men det slår uansett dritten ut av ISDN-modemet mitt. 5124894[/snapback] Du har lenge ventet på ADSL så vidt så jeg husker...jævlig lenge.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 nerdVANNA : Fått ADSL? 5124861[/snapback] Nei, men jeg får om to-tre uker nå. Ikke mer enn en megabit, da, men det slår uansett dritten ut av ISDN-modemet mitt. 5124894[/snapback] Du har lenge ventet på ADSL så vidt så jeg husker...jævlig lenge.. 5125046[/snapback] Veeeeeldig, jævlig, forbanna lenge. Men snart får jeg. Woopedoo. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Nerd... du er ikke nerd selv om du gjør lekser alle bør gjøre lekser. 5125011[/snapback] Seff er du det! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Nerd... du er ikke nerd selv om du gjør lekser alle bør gjøre lekser. 5125011[/snapback] Seff er du det! 5125082[/snapback] Hvem er det som gjør lekser? :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 I dag hadde jeg noe veldig nytt og spennende til middag, pasta di napoli! Hei, vent nå litt... jeg har da så sannelig spist pasta di napoli, sånn cirka 50 ganger siden jeg flyttet hjemmefra i august. Begynner å bli rimelig lei nå. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hvem er det som gjør lekser? :!: 5125087[/snapback] Hvis man trenger å gjøre lekser for å få femmere, så er det noe galt oppi hodene deres. Eller kanskje bare jeg er naturlig flink. Aldri gjort en eneste lekse, og har bare femmere. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Chills: Ikke fortell meg om jeg burde gjøre lekser eller ikke. Gjør de leksene jeg føler jeg trenger å gjøre. Er ikke langt unna å ha bare femmere og får positive tilbakemeldinger fra alle lærere jeg har. Bortsett fra i regnskap, men nettop derfor har jeg jobbet masse med det idag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Chills: Ikke fortell meg om jeg burde gjøre lekser eller ikke. Gjør de leksene jeg føler jeg trenger å gjøre. Er ikke langt unna å ha bare femmere og får positive tilbakemeldinger fra alle lærere jeg har. Bortsett fra i regnskap, men nettop derfor har jeg jobbet masse med det idag. 5125118[/snapback] Fliiiink jaja skal se på litt prison break jeg nå Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Aldri noen sinne gjort lekser. Har 5, 6 viss jeg gidder og gjøre det jeg skal i timene.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Chills, seriøst du tar livet av meg. Fritiden din går med på å krangle med folk over internett. 5125043[/snapback] Ooh, like me! --------------- Jeg skal skifte sengetøy, wish me luck. Det trengs. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Chills, seriøst du tar livet av meg. Fritiden din går med på å krangle med folk over internett. 5125043[/snapback] Ooh, like me! --------------- Jeg skal skifte sengetøy, wish me luck. Det trengs. 5125153[/snapback] Weird. Jeg og skal til me det nå.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 På ungdomsskolen gjorde jeg nesten aldri lekser, gitt ut med nesten bare 5'ere, hadde noen få 4'ere og en 6'er. På VGS ble det straks litt verre, men jeg holder stand! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hvis man trenger å gjøre lekser for å få femmere, så er det noe galt oppi hodene deres. Eller kanskje bare jeg er naturlig flink. Aldri gjort en eneste lekse, og har bare femmere. 5125110[/snapback] Vel. Kan noen ganger ha med at du er vakker. En i forrige klassen min (som var veldig pen) fikk sekser i geo, og da hadde hun klart å si at både Japan var hovedstaden i Kina og noe annet dritt. Hun fikk sekser på en av tre prøver, prata mye tull med venner i timen og lite on topic. Allikevel fikk hun sekser. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Tikka masala til middag 5125043[/snapback] Ohh, det er lenge siden! middagstips til imorgen. eeeller torsdag da.. må vel vente på lønninga. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Kanskje ikke fordi jeg er jente og vakker, men jeg er utrolig (merk: UTROLIG!) flink til å snakke meg ut av vanskelige situasjoner. Forresten har jeg truet nynorsklæreren med at hvis ikke jeg får fem i nynorsk, så skal jeg klage på karakteren (har hittil fått 4+ og 5+). Det var nok til å få henne til å skrive fem i boken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg