Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅÅÅÅ jeg er så sinna!

jeg tok trafikalt gr.kurs i fjor på sommeren, men fikk ikke med den delen med mørkekjøring fordi DET VAR SOMMER OG DA BLIR DET IKKE MØRKT. det straffet seg jo, for jeg skal ta det i morra og må betale 1400,-

hadde jeg tatt det på vinteren i gjor hadde ejg betalt ca 1500,- for hele pakka.

 

SINT SINT SINT

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅ jeg er så sinna!

....

SINT SINT SINT

5124061[/snapback]

Er bare så glad jeg kjørte opp før den reformen kom..huff.

Det at jenter kan tjene mye penger som horer sier jo at det er vanskelig og få en jente til sengs.

 

Der i mot.. er det ikke vanskelig for jenter og få gutter til sengs.. så de kan bare hold kjeft når jeg sier jenter er vanskelig å forstå seg på.

5124080[/snapback]

Du har virkelig skjønt essensen av hvordan moder natur fungerer.
Lenke til kommentar
b-real: Det er faktisk helt sjukt hvor mye det koster. Jeg valgte å droppe lappen, og heller ta den i statene i sommer. Den koster jo mer enn bilen, ffs!

5124150[/snapback]

det er så feigt så urettferdig...jeg er så sint! jeg har jo betalt for trafikalt grunnkurs allerede, så må jeg betale 1500,- nye kroner bare fordi sola ville skinne hele natta da jeg tok kurset:(:(:( :cry:

Lenke til kommentar
b-real: Det er faktisk helt sjukt hvor mye det koster. Jeg valgte å droppe lappen, og heller ta den i statene i sommer. Den koster jo mer enn bilen, ffs!

5124150[/snapback]

Jeg vet takk. Svidde av mine tusen på lappen :\

Som nordlenning selv føler jeg det sterkt krenkende at de karaktiserer oss i offentlig media som stereotype vulgære indvider som bannes og gud forby hva. Jeg håper de er villig til og trekke tilbake deres kommentar og komme med en offentlig unnskyldning og går forran som et godt eksempel for fremtidens barn ved og vise forakt for denne handling. hvis ikkje kan du se te å brenne innst inni hælvete din forpulte herpesbefesta sjettpong!

5124168[/snapback]

:lol:

Beklager at jeg ler, men ja...er enig.

det er så feigt så urettferdig...jeg er så sint! jeg har jo betalt for trafikalt grunnkurs allerede, så må jeg betale 1500,- nye kroner bare fordi sola ville skinne hele natta da jeg tok kurset:(:(:( :cry:

5124194[/snapback]

Jeg vet og jeg føler med deg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...