Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Angående det så skal jeg bytte vifte i PSU'en min...jeg har ikke helt lyst for jeg vet ikke helt hva jeg burde gjøre :-|

5122390[/snapback]

neida det er så arti så! bare sørg for å ha maskinen på mens du arbeider inni psu, og gjerne vær våt på fingrene for å sikre god kontakt! :fun:

menne, sånn seriøst så er det veldig enkelt. bare to ledninger som trenger loddes, eller kobles sammen på et eller annet vis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes dere det er harry med folk som har to like mobiler, bare i forskjellig farge?

5122422[/snapback]

Det er jo bare så "bitch" å ha samme mobiltelefonen som noen andre :wee:

5122430[/snapback]

Mente liksom at en person har to mobiler som er helt like bare i forskjellig farge...begge de mobilene på bildet er mine. Synes dere det er harry å bytte på?

Lenke til kommentar

Det er vel ikke harry, er vel heller et tegn på at man har for mye penger og/eller for lite fantasi.

Men, de færreste telefoner passer egentlig til alle antrekk og anledninger, så jeg skjønner behovet for å ha noen forskjellige, er på utkikk etter et par nye selv (dog ikke like som den jeg har nå, men motivet er det samme).

Lenke til kommentar
Mente liksom at en person har to mobiler som er helt like bare i forskjellig farge...begge de mobilene på bildet er mine. Synes dere det er harry å bytte på?

5122433[/snapback]

"liksom"

Hihi...jeg hadde gått gal hvis jeg skulle ha bodd rundt oslo :roll:

Neida, hvis du har et tvilling sim-kort så er da ikke det noe galt å drive å bytte på :)

Men spør du i mote-threaden så blir du mulig halshugget av de feminine her :wee:

Edit: Like I said:

Det er vel ikke harry, er vel heller et tegn på at man har for mye penger og/eller for lite fantasi.

Men, de færreste telefoner passer egentlig til alle antrekk og anledninger, så jeg skjønner behovet for å ha noen forskjellige, er på utkikk etter et par nye selv (dog ikke like som den jeg har nå, men motivet er det samme).

5122442[/snapback]

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Synes dere det er harry med folk som har to like mobiler, bare i forskjellig farge?

5122422[/snapback]

Vent! Det bildet er tatt med en tredje mobil, ikke sant?

5122450[/snapback]

Nei, digitalkameraet. :)

EDIT: Ja, jenter tenker på mye rart. :p Selve grunnen til at jeg har to er at mamma og pappa ikke snakker sammen, og begge to kjøpte mobil til meg uten å spørre den andre om den hadde gjort det først. :shrug:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...