applemania Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Så lite liv det var her i dag.... 5121857[/snapback] Absolutt ikke. Jeg har tatt meg fri fra skolen i dag, men ellers er samvittigheten på topp. Skal snart opp på senteret og ta sol for 60 kr. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Denne venter jeg på nå for tida Røsk meg i beinet, den telefonen er nice Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 huff.. sitter på skolen og er dritlei nå.. Skal lese en roman til imorgen, og skrive bokanmeldelse.. Men jeg bare orker ikke.. i tillegg skal jeg ha religionsprøve Skole er stress Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 weeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Æsj, bare en tskjorte jeg fikk hentelapp på.. Stusselig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) VG kan forsatt ikke telle.... EDIT: MØKK! funka ikke Endret 8. november 2005 av haddis Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skal snart opp på senteret og ta sol for 60 kr. 5121909[/snapback] 30 min? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 http://www.infosyncworld.net/resources/pro...kia_n80_p03.jpg Denne venter jeg på nå for tida Røsk meg i beinet, den telefonen er nice 5121920[/snapback] *røske Ø.B. i beinet* Vakker telefon! Hjemme fra skolen. Nå skal jeg sløve en stund før jeg drar til frisøren klokka 15.30. *hente noe å spise* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Genialt! Jeg har funnet ut hvordan en kan bruke excel som et chatteprogram!!! ( i teorien ihvertfall) Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Genialt! Jeg har funnet ut hvordan en kan bruke excel som et chatteprogram! ( i teorien ihvertfall) 5122323[/snapback] jeg har et program kalt msn messenger som også kan brukes til å chatte med! men det er litt dårligere til å lage regneark med da. Endret 8. november 2005 av phax Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har lyst på vifteløs PC! *lage når jeg kommer hjem* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vifteløs PC hadde vært skikkelig digg. Tenkt å kjøpe eller har du alle komponentene? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvorfor bruke tonn med penger på vifteløs pc når man får en så godt som lydløs pc til en brødel av prisen med stillegående vifter. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Haha! Beste skoledagen på lenge. Starten av dagen var "vanlig", men etter spisefri så ringte brannalarmen. Det var øvelse, men så klikka det for brannalarmen, og den ringte 3 ganger elns. Og når den var fikset, så gikk alle lysene, så vi ble permittert siste timen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vifteløs PC hadde vært skikkelig digg. Tenkt å kjøpe eller har du alle komponentene? 5122344[/snapback] Vet ikke helt. Lyst på et VIA mini-itx-hk. Men kan lage av ting jeg har hjemme, bare underklokke en XP-m eller noe og bruke SP94-ribbe. Har en PSU uten vifte liggende også. Lyst til å kjøpe nytt though. Men stikker hjem nå, snakkes. phax, fordi jeg er sær og alle vifter bråker om natten. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 I dag har jeg pakket skrapet av en Windows-PC ned og sendt hele sulamitten hjem til lillebroren min, så han kan ha noe å surre med. Å kjøpe den var høstens definitivt mest bortkastede penger, skjønner fortsatt ikke hva jeg tenkte på (men broren min får den tøffeste spillPCen i mils omkrets, om ikke annet...). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er nærmest et fly som tar av den pc'en her med hensyn til viftebråk. Men overlever. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 209-trancical_-_birth_of_a_new_day-sms.mp3 Aaaarh, talking about wisdom... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 hvorfor bruke tonn med penger på vifteløs pc når man får en så godt som lydløs pc til en brødel av prisen med stillegående vifter. 5122357[/snapback] Angående det så skal jeg bytte vifte i PSU'en min...jeg har ikke helt lyst for jeg vet ikke helt hva jeg burde gjøre :-| Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 hvorfor bruke tonn med penger på vifteløs pc når man får en så godt som lydløs pc til en brødel av prisen med stillegående vifter. 5122357[/snapback] Angående det så skal jeg bytte vifte i PSU'en min...jeg har ikke helt lyst for jeg vet ikke helt hva jeg burde gjøre :-| 5122390[/snapback] Jeg gjorde det, men den jeg har nå bråker bare mer. Men! Jeg får rheobus i dag eller morgen så......da blir det lavere støynivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg