:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 God morgen til alle sammen. *trøtt* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 God morgen til alle sammen. *trøtt* 5121265[/snapback] Ja, hallo. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 *trøtt* 5121265[/snapback] Second. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Ja, hallo. 5121267[/snapback] Hallo. *PussaTenna* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Bah.. Man skulle ønske man kunne programmering på null komma niks. Leser noen guider nå, men det tar jo tid @FuzZy (ser du leser): Har sett deg i Webdesign, HTML og CSS -kategorien. Er du god på slikt eller? Hadde forresten mine to første poster i den kategorien i går . btw: Bruk overklokking.no (beta) -skin! En annen ting. Jeg har nå lagt lese-hele-Siste-Ordet-4-hobbyen på hylla. Føles befriende Men leser 3 sider før der jeg poster og 3 sider etter min forrige post i kategorien. I tillegg søker jeg på: TSP*, strategy-player* og Preben* for å se om jeg blir nevnt med "søk i tråd".. Endret 8. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Til meg sa du to sider... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Da dro jeg til skolen. And if you dont se me for the rest of the day: Good morning, good evening and good night Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg alltid starter å lese her når det er skole, er jo ille nok fra før av med tanke på tid om jeg ikke bruker tid her også. Og ved å skrive her gjør jeg det bare verre.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Å fytterakkern som jeg hater å stå opp! Jeg vil sove! Får vel prøve å gjøre det beste ut av det, så jeg ønsker alle sammen en god mprgen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg lurer på hvorfor jeg alltid starter å lese her når det er skole. 5121300[/snapback] Det er da sordi du savner meg pewsen. Vi hører på et sykt hørespill vi. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Vært oppe i 42 timer nå, og venter bare på at senteret skal åpne. np: Ralph McDonald - Calypso Breakdown Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hatt gym etterfulgt av en dusj nå. Dusjing er egentlig deilig før man starter med allmennfag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Steike eg er kvalm. Mekket meg en pizza med masse (vanskelig å krydde i fylla) krydder og spiste det rett før eg la meg. Nå kommer eg til å være uggen resten av dagen. :/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Liten wallpaper jeg lagde i timen nå. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hehe, akkurat den typen humor som går her på skolen og... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Du vet du kjeder deg når du søker etter tyske hits. TiHi Endret 8. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Er det bare meg, eller er det noe gale her ? Se her. Se på tråden jeg lagde, og du vil se at jeg har fått 1 svar, og siste svar er fra pertm. Klikk deg inn på tråden, og du ser at jeg har også svart, men står ikke oppført som siste svarer hvis du går tilbake til oversikten. Rart.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Så lite liv det var her i dag.... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Så lite liv det var her i dag.... 5121857[/snapback] blablabla, konsentrer deg om skolen du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg