danielsn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nei se og se.. Mitt neste innlegg blir nr. 666 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Yay! Skynd deg å post da vel! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Omelett: 5119369[/snapback] Ja da er det på tide med avsluttende kommentarer til min omelett. Som sagt smakte den godt, men enklete ting skal jeg gjøre annerledes neste gang. Først og fremst skal jeg steke potetene i 5-10 minutter før jeg blander dem i omeletten ettersom disse ble aller sist ferdig, og når de var ferdig var omeletten stedvis brent. Huske å krydre med litt salt i omelettrøra. Bruke en stekepanne med teflon eller lignende underlag. Det var helt umulig å snu denne omeletten, og jeg tror den ville hatt godt av å snus. Ellers var den ganske bra, vurderer å prøve med mer mel og med noe annet enn rapsolje. Vurderer også noe lagvis steking, bare fordi det er mulig. Endret 7. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 *vente på svar i "lysehub-posten" min, så kommer jeg vell til å bruke innlegg nr. 666 på den Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 på tide med min nattlige aftenbønn og rituelle pisking. ære være med dere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 ZLatzman, omelett til kveldsmat er sjefolainen! Hvis du bruker en ganske stor panne og koker potetene først, trenger du ikke å snu den. Rør det hele sammen før det setter seg i panna. Bare sørg for at den ikke blir alt for tykk. Omelett FTW! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 ZLatzman, omelett til kveldsmat er sjefolainen! Hvis du bruker en ganske stor panne og koker potetene først, trenger du ikke å snu den. Rør det hele sammen før det setter seg i panna. Bare sørg for at den ikke blir alt for tykk. Omelett FTW! 5120873[/snapback] Nå var det middag dette her da, bare jeg som var treig med konklusjonen, men duger vel til kveldsmat også. Trenger kanskje ikke så mye da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Hvorfor i h****** er det så unaturlig (men akks å naturlig) å sove da! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Omelett kan spises døgnet rundt det, men alt smaker bedre om kvelden. Endret 7. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Natti natt forumpewser Fredrik: Ikke meningen å stikke av på msn, men du sa brb og nå har det gått lang tid. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 på tide med min nattlige aftenbønn og rituelle pisking. ære være med dere. 5120867[/snapback] LOL :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 God natt alle sammen! Av en eller annen merkelig grunn kommer jeg meg aldri i seg før klokka blir halv et. Mystisk er det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Natti natt forumpewser Fredrik: Ikke meningen å stikke av på msn, men du sa brb og nå har det gått lang tid. 5120900[/snapback] Hehe, den er grei. Snakkes. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Tar kvelden jeg også. God natt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 *korsfeste* *kjøre giljotinen over 14-tegnsregelen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Futurama. Senvakt i morra så vi legger oss sent Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg må være verdens heldigste slask: Jeg sa neitakk til en vamp-kosert med påfølgende middag på Rica fordi jeg tenkte jeg skulle være litt snill mot de andre...og når jeg kommer jeg, sier mor mi at hun har en ekstra billett ledig til meg hvis jeg vilk være med. Jaja...er vel kanskje bare heldig. *kopiere vamp-cd* Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 uggggh. Tiden var kommet for å ta seg litt brus. Jeg var på butikken tidligere i dag for å kjøpe cola, men de var utsolgt. Jeg bestemte meg for å handle på impuls og da ble det Fanta Free med pineapple og grapefruit. Jeg liker godt grapesoda ol så jeg tenkte at dette måtte være en grei avveksling til cola.......... Dette er den værste brusen jeg har smakt At den slurken med Fanta Free og andre ting jeg har konsumert i dag kommer i retur, er ingen umulighet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Man er trøøøøøøøøtt! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Kaldt. Øynene svir. Wheeey =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg