Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 det er ikke lov og disse min avatar fordi den er kulest.!?! =))) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.) 5120628[/snapback] Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger. 5120649[/snapback] din avatar også 5120676[/snapback] Jeg klarer i hvert fall å få til noe selv. Jeg er enig i am3k sitt, og før tonio brøt løs, også hennes. For der er det såpass like bilder. Men når det er om å gjøre å ha flest mulig bilder trykket inn ser jeg ikke vitsen. Går det et tema igjen, så greit. Er det bare en haug med bilder som skifter er det bare harry. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 hva er en avatar? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nei, vi disser avatarscriptene til hverandre! 5120687[/snapback] askogli dissa avataren din; derav avatarene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nei, vi disser avatarscriptene til hverandre! 5120687[/snapback] askogli dissa avataren din; derav avatarene. 5120708[/snapback] Men jeg vil disse avatarscript! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) La oss disse avatarene til hverandre Disse?!?!?!? Hva faen er disse? Faens fjortisspråk 5120690[/snapback] For smiley-misbruk er ikke fjortis? Edit: Du får lov fredrik. Endret 7. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg klarer i hvert fall å få til noe selv. Jeg er enig i am3k sitt, og før tonio brøt løs, også hennes. For der er det såpass like bilder. Men når det er om å gjøre å ha flest mulig bilder trykket inn ser jeg ikke vitsen. Går det et tema igjen, så greit. Er det bare en haug med bilder som skifter er det bare harry. 5120697[/snapback] Jeg måtte få noen til å hjelpe meg grunnet av at jeg er blank på script. Har rett og slett ikke peiling på script... Må da få meg FTP program så jeg får ordnet på disse avatarene mine, noen som fungerer, noen er dårlige kvalitet.... Har planer om et bilde som enten roterer i vinkel, farge eller lignende... Hva synets du om det da? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 nå er det sovetid småbarn! =))) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Eneste avatarscriptet jeg noensinne likte var Goatse/Fecal Japan-versjonen til HalTan. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 La oss disse avatarene til hverandre Disse?!?!?!? Hva faen er disse? Faens fjortisspråk 5120690[/snapback] For smiley-misbruk er ikke fjortis? 5120717[/snapback] Ikke nødvendigvis.... Et bilde kan si mer enn tusen ord... Det norske språket må bevares, eller det som er igjen av det må bevares. Men jeg tar sengen, NMF prøve i morgen. God natt folk og fe. *tar på de fleste, men klasker til fredrikrb* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg måtte få noen til å hjelpe meg grunnet av at jeg er blank på script. Har rett og slett ikke peiling på script... 5120719[/snapback] Hvor mange av avatarene har du laget selv da? Har planer om et bilde som enten roterer i vinkel, farge eller lignende...Hva synets du om det da? 5120719[/snapback] Hmm, siden det er deg så hater jeg ideen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Det norske språket må bevares, eller det som er igjen av det må bevares. 5120738[/snapback] Smileys er ikke akkurat en del av den norske kulturarven. Legger meg jeg også nå. Trøtt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 5120754[/snapback] VI DANSAR SOM ROBOTAR! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Det stemmer! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nå må alle små barn gå å legge seg. Ja, du også fredrik. Kan ikke bare alle ha samme avarat? Voila, problem solved! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Svamp sin avatar er kul synes jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nå må alle små barn gå å legge seg. Ja, du også fredrik. Kan ikke bare alle ha samme avarat? Voila, problem solved! 5120770[/snapback] Ålreit, master! Snakkes i morgen, Tonio. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Den korrekte tittelen er sensei, men det får passere for denne gang. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 svamp sitt script er det eneste som ikke er harry =))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg