Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

De fleste jenter er såre på det området...

5120619[/snapback]

Jeg gir da langt faen i hva han mener om jenter med hår under armene, jeg blir bare så gal av at han tror alle må følge det han sier.

 

Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.)

5120628[/snapback]

 

Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger.

5120649[/snapback]

 

Jeg får vel komme å være livvakt for Fredrik jeg da :mrgreen:

Lenke til kommentar
Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.)

5120628[/snapback]

 

Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger.

5120649[/snapback]

din avatar også

Lenke til kommentar
Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.)

5120628[/snapback]

 

Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger.

5120649[/snapback]

din avatar også

5120676[/snapback]

 

Jeg klarer i hvert fall å få til noe selv.

 

Jeg er enig i am3k sitt, og før tonio brøt løs, også hennes. For der er det såpass like bilder. Men når det er om å gjøre å ha flest mulig bilder trykket inn ser jeg ikke vitsen. Går det et tema igjen, så greit. Er det bare en haug med bilder som skifter er det bare harry.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...