Tonio Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 De fleste jenter er såre på det området... 5120619[/snapback] Jeg gir da langt faen i hva han mener om jenter med hår under armene, jeg blir bare så gal av at han tror alle må følge det han sier. Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.) Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 jeg har hår under armene jeg er kul 5120626[/snapback] ikke jeg. jentene liker sånn. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 jeg har hår under armene jeg er kul 5120626[/snapback] jepp, sjempe kul Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har også hår under armene om noen lurte. Har flettet det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Sad to see this thread go emo. Just be happy, people Jeg legger meg, god natt til pusene mine (Tonio, Lars og Fredrik). Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Tone, vi må legge oss. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.) 5120628[/snapback] Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Natta Steffy, og resten av forumet. Sov søtt!=) (Dette innlegget er skrevet under tvang.) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 De avatarscriptene deres suger. 5120649[/snapback] :!: Liker stemningen her nå. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.) 5120628[/snapback] Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger. 5120649[/snapback] Jeg får vel komme å være livvakt for Fredrik jeg da Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.) 5120628[/snapback] Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger. 5120649[/snapback] din avatar også Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 scriptavatarer er harry Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Eyh, jeg skal også få meg avatarscript. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Går å legger meg. Gjett hvem som går på GK allmenn og ikke skal på skolen før kl. 12 i morra for å ha to timer gym, for å så gå hjem igjen kvart over ett? DIGG når lærere er borte! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 La oss disse avatarene til hverandre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nei, vi disser avatarscriptene til hverandre! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) avatarscript er morsomt, spesielt den som am3k har... Den med kaninen Mitt store avatarscriptforbilde La oss disse avatarene til hverandre Disse?!?!?!? Hva faen er disse? Faens fjortisspråk Endret 7. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg synes også at båten til Joachim skal få navnet ''Sun tan''. God natt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Som share the pain sa: Fredrik må dø. (Ergo burde han passe seg på TG for en skummel trønder og ei tøs.) 5120628[/snapback] Hoho. Det der er vel egentlig en trussel. Du sutrer litt om at du sa din mening. Jeg sa bare min mening. De avatarscriptene deres suger. 5120649[/snapback] din avatar også 5120676[/snapback] Jeg klarer i hvert fall å få til noe selv. Jeg er enig i am3k sitt, og før tonio brøt løs, også hennes. For der er det såpass like bilder. Men når det er om å gjøre å ha flest mulig bilder trykket inn ser jeg ikke vitsen. Går det et tema igjen, så greit. Er det bare en haug med bilder som skifter er det bare harry. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Har faktisk litt lyst å ta meg en tur innom TG på vei til Inferno i år. Endelig får jeg skikkelig bruk for "I'm with Stupid ->"-skjorta mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg