Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen til de som er oppe!

 

Isj, våknet med skikkelig vondt i magen i dag tidlig. Har gjort det de siste dagene nå, det er ikke mye godt.

Hm, har satt meg opp noen gjøremål for dagen faktisk.

-Vaske fotballtøy

-Vaske badet

-Rydde på rommet mitt

Jeg tviler sterkt på om jeg gidder å gjøre mer enn å vaske fotballtøyet :ermm:

Lenke til kommentar
God morgen til de som er oppe!

 

Isj, våknet med skikkelig vondt i magen i dag tidlig. Har gjort det de siste dagene nå, det er ikke mye godt.

Hm, har satt meg opp noen gjøremål for dagen faktisk.

-Vaske fotballtøy

-Vaske badet

-Rydde på rommet mitt

Jeg tviler sterkt på om jeg gidder å gjøre mer enn å vaske fotballtøyet :ermm:

God morgen!

 

Er det så bra å anstrenge seg hvis man har vondt i magen da :ermm:

Lenke til kommentar
God morgen til de som er oppe!

 

Isj, våknet med skikkelig vondt i magen i dag tidlig. Har gjort det de siste dagene nå, det er ikke mye godt.

Hm, har satt meg opp noen gjøremål for dagen faktisk.

-Vaske fotballtøy

-Vaske badet

-Rydde på rommet mitt

Jeg tviler sterkt på om jeg gidder å gjøre mer enn å vaske fotballtøyet  :ermm:

God morgen!

 

Er det så bra å anstrenge seg hvis man har vondt i magen da :ermm:

Kanskje man glemmer det.. :hmm:

Det som hjelper for meg er å legge meg helt flatt ut på senga, og ligge der til det går over. Hvis det kommer igjen må man bare legge seg igjen.

Lenke til kommentar

Da har Joachim stått opp også. Ti timers søvn hjelper nok på humøret, men døgnrytmen blir bare mer og mer fucket opp...

 

Mål for dagen:- Stålbørste på skinnskoene mine, lærlotion på et par av skoene mine

-Rydde pulten og soveområdet på rommet mitt

- Få en del ting på plass i skapet.

 

Så får vi satse på at ingen begynner å ringe meg nå å spørre om jeg kommer og ser film... For jeg vet jeg svarer ja -uansett...

Lenke til kommentar
Det som hjelper for meg er å legge meg helt flatt ut på senga, og ligge der til det går over. Hvis det kommer igjen må man bare legge seg igjen.

Hm, kanskje det. Men jeg tror jeg har mensensmerter da, så jeg vet ikke helt hvor godt det funker..

Lenke til kommentar
Da har Joachim stått opp også.

Hvorfor snakker du altid om deg selv i 3'person? :hmm:

Jeg liker det.

 

Personlig touch. ;)

 

Setter nå også inn et varmt og godt bad på listen over dagens mål. Skrur av mobilen - frekk som jeg er...

 

Må vente til vaskehjelpen er ferdig, hun har vært her siden klokken syv... Ikke verdens mest effektive dame vi har ansatt. Men hun har vært hos oss i fem år, så vi kan ikke bare sparke henne heller. Dessuten er hun temmelig underbetalt. :p Men hun skal slippe å se meg naken. :p

Lenke til kommentar

For de som kjenner det utenlandske vaskemarkedet, er Philipinere "dyrest", men også de som regnes som best. Polaker og Latviere er helt nederst på vaske-rangstigen. Vi hadde en polakk en stund, og da turte ikke mamma gå ut av huset mens hun holdt på. Som nå, var mamma og spilte tennis mens det ble vasket. Philipinere, og sikkert også Vietnamesere, setter mer sin ære på jobben sin, tror jeg.

 

Hun gikk nå, så jeg skal ta skjønnhetsbadet mitt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...