MrLeftfield Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Norsk, barndom og oppvekst hyl, da hadde jeg spamma deluxe sånn "verbal vomit" i 2-3 timer Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Hjemme tidlig Sløve resten av dagen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Norsk, barndom og oppvekst Det er da vel interessant? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Sitter her med en kamerat. Skal spise pizza. Det skal bli digg. Nam nam, hilsen Aleksander. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Sitter her med en kamerat. Skal spise pizza. Det skal bli digg. Nam nam, hilsen Aleksander. pizza er godt men du blir lei av det etter å ha levd på det et år Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 God morgen til de som er oppe! Isj, våknet med skikkelig vondt i magen i dag tidlig. Har gjort det de siste dagene nå, det er ikke mye godt. Hm, har satt meg opp noen gjøremål for dagen faktisk. -Vaske fotballtøy -Vaske badet -Rydde på rommet mitt Jeg tviler sterkt på om jeg gidder å gjøre mer enn å vaske fotballtøyet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Jaj...godt å få oppgradert linja si til 3mbit, hadde den nå bare kommet seg over 1500kbit/s. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 God morgen til de som er oppe! Isj, våknet med skikkelig vondt i magen i dag tidlig. Har gjort det de siste dagene nå, det er ikke mye godt. Hm, har satt meg opp noen gjøremål for dagen faktisk. -Vaske fotballtøy -Vaske badet -Rydde på rommet mitt Jeg tviler sterkt på om jeg gidder å gjøre mer enn å vaske fotballtøyet God morgen! Er det så bra å anstrenge seg hvis man har vondt i magen da Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 God morgen til de som er oppe! Isj, våknet med skikkelig vondt i magen i dag tidlig. Har gjort det de siste dagene nå, det er ikke mye godt. Hm, har satt meg opp noen gjøremål for dagen faktisk. -Vaske fotballtøy -Vaske badet -Rydde på rommet mitt Jeg tviler sterkt på om jeg gidder å gjøre mer enn å vaske fotballtøyet God morgen! Er det så bra å anstrenge seg hvis man har vondt i magen da Kanskje man glemmer det.. Det som hjelper for meg er å legge meg helt flatt ut på senga, og ligge der til det går over. Hvis det kommer igjen må man bare legge seg igjen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Da har Joachim stått opp også. Ti timers søvn hjelper nok på humøret, men døgnrytmen blir bare mer og mer fucket opp... Mål for dagen:- Stålbørste på skinnskoene mine, lærlotion på et par av skoene mine -Rydde pulten og soveområdet på rommet mitt - Få en del ting på plass i skapet. Så får vi satse på at ingen begynner å ringe meg nå å spørre om jeg kommer og ser film... For jeg vet jeg svarer ja -uansett... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Gratulerer med dagen forresten, Peprepupp Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Det som hjelper for meg er å legge meg helt flatt ut på senga, og ligge der til det går over. Hvis det kommer igjen må man bare legge seg igjen. Hm, kanskje det. Men jeg tror jeg har mensensmerter da, så jeg vet ikke helt hvor godt det funker.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Nettopp ferdig med matematikk-tentamen. Tror jeg fikk det til ganske bra 4/4 tentamener er ferdige Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Da har Joachim stått opp også. Hvorfor snakker du altid om deg selv i 3'person? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Da har Joachim stått opp også. Hvorfor snakker du altid om deg selv i 3'person? Jeg liker det. Personlig touch. Setter nå også inn et varmt og godt bad på listen over dagens mål. Skrur av mobilen - frekk som jeg er... Må vente til vaskehjelpen er ferdig, hun har vært her siden klokken syv... Ikke verdens mest effektive dame vi har ansatt. Men hun har vært hos oss i fem år, så vi kan ikke bare sparke henne heller. Dessuten er hun temmelig underbetalt. Men hun skal slippe å se meg naken. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Spørs jo om hu ser på å se deg naken som lønnsøkning, sexpress på arbeidsplassen, grusom avstraffelse eller hva det da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hun er philipiner, og vi har gitt henne et lån til bil hun aldri ellers ville klart å få. Ergo; hun kan ikke si opp, langt mindre protestere. Endret 31. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Lenge siden jeg har sovet så godt og lenge. 12 timers søvn Jeg kom til å tenke på noe sjefen sa i går, at vi vil faktisk få tillegg under oppleringa siden vi er på jobb etter kl 1700 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hun er philipiner Vi hadde en vietnameser, gammal dame...men steike å hu kunne vaske Endret 31. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 For de som kjenner det utenlandske vaskemarkedet, er Philipinere "dyrest", men også de som regnes som best. Polaker og Latviere er helt nederst på vaske-rangstigen. Vi hadde en polakk en stund, og da turte ikke mamma gå ut av huset mens hun holdt på. Som nå, var mamma og spilte tennis mens det ble vasket. Philipinere, og sikkert også Vietnamesere, setter mer sin ære på jobben sin, tror jeg. Hun gikk nå, så jeg skal ta skjønnhetsbadet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg