Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Si de skylder deg det du fikk for lite! Ellers sender jeg purken på dere! ;p 5119093[/snapback] Tror de begynner å lure hvis Jokke truer med at DJ Ovin sender purken til Ica. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Sender en hilsen til nazimoden med humorallergi Hilsner tas på pm, evt til forumAThardware.no. Forøvrig er min humoristiske sans helt fin , men ting som kjapt kan flyte ut og bli til noe mer - de forsvinner. Endret 7. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Folk er så lettlurte når det gjeller meldinger folk sender over msn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Å, hvor jeg ble glad. Jule-cola-light! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Nå er mat-a-la-Zlatzman på ovnen. Eksperimentering er bra, får man kanskje noe spennende. I dag en omelettvariant: 3 egg En halv røkt kjøttpølse 1 dl vann 1/2 dl melk 1 liten potet 1/4 dl hvetemel 1 skive skinke Stekes i LITT rapsolje. Rapport på smaken kommer når maten ferdig. Merk forresten at det lønner seg å blande ut hvetemelet i vannet og melken. På den måten unngår man klumper. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Ta bilder. 14 ord er teit Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Si de skylder deg det du fikk for lite! Ellers sender jeg purken på dere! ;p 5119093[/snapback] Tror de begynner å lure hvis Jokke truer med at DJ Ovin sender purken til Ica. 5119100[/snapback] hehe, mente at joachim skulle true med deg, ikke meg men ti kroner her og ti kroner der = en cola, og du har fortsatt igjen penger til sjokolade/godteri Tenk å drike i en cola og godteri da.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Da var jeg hjemme fra middag hos min mormor.Det var kos. Og digg. Fikk i meg hjemmelagde kjøttboller (m/ tilbehør), is og brownies + seff CocaCola . Nå er jeg mett. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ta bilder. 5119414[/snapback] Har ikke kamera her, ser bare ut som en vanlig omelett. Kanskje jeg tar et bilde med mobilen, men jeg vet ikke om jeg får overført det til PCen. middag hos mormor er bra! Endret 7. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Ronkehansker Vel... En vestentlig forskjell på kvaliteten til HW-forumet og VG-forumet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Maten er ferdig, og den smaker overraskende godt. Flere kommentarer kommer når alt er spist. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg bruker stort sett votter, det litt varmere og kjennes litt mer ut som vagina, tror jeg. Herregud! En kamerat av meg føler seg så syndig når han bedriver egoseksuell virksomhet at han bruker ildtang. Det der er på kanten!! HAHA! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ronkehansker Vel... En vestentlig forskjell på kvaliteten til HW-forumet og VG-forumet. 5119528[/snapback] Herregud. :!: Og musikken jeg hører på er bedre å danse til enn din søten. Edit: Jeg hater STP og Icedude! Endret 7. november 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Ronkehansker Vel... En vestentlig forskjell på kvaliteten til HW-forumet og VG-forumet. 5119528[/snapback] Herregud. :!: Og musikken jeg hører på er bedre å danse til enn din søten. Edit: Jeg hater STP og Icedude! 5119665[/snapback] hvorfor kaller du ikke meg søten? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Og musikken jeg hører på er bedre å danse til enn din søten. 5119665[/snapback] La merke til det med søten jeg bare... hvorfor kaller du ikke meg søten? 5119848[/snapback] Fordi du ikke er søt? Edit: Har du lånt den forrige sig. min? Endret 7. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ahh. Når blir det bruk av tegnebrett i steden for mus en periode. Har fått satt opp høyreklikk, venstreklikk og refresh. Må bare ordne bra scrolling. edit: og scrolling er fikset Endret 7. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 hahahha Tomat-Ulf merkelige greier. Har vondt i hodet har det sjelden. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Ahh. Når blir det bruk av tegnebrett i steden for mus en periode. Har fått satt opp høyreklikk, venstreklikk og refresh. Må bare ordne bra scrolling. edit: og scrolling er fikset 5119912[/snapback] Dass ist sehr gut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 hvorfor kaller du ikke meg søten? 5119848[/snapback] Som om det er noe positivt å bli kalt det av Tonio Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 hvorfor kaller du ikke meg søten? 5119848[/snapback] Som om det er noe positivt å bli kalt det av Tonio 5119989[/snapback] Hva om det er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg