Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Men sist jeg pantet og dere sa det skulle bli 70 kroner eller noe sa mannen i butikken at det var fratrekk på 20 % på panten når den var over 50 kroner. "Du har kjøpt brusen i store kvanta billigere enn en og en, så da kan ikke vi tilby samme panten"...

5118812[/snapback]

Hæ? For noe bullshit!

Du SKAL da ha samme panten samme hvor store kvanta du har kjøpt.

Du betaler jo for og få pengene tilbake...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir øl og MMA idag og! :wow: Klart å hekte svogeren på MMA så det holder. Tilåmed begynt å trene bryting og greier. :p

5118808[/snapback]

Dere må se TUF-finalen.

Seriøst heftig Jiu Jitsu på Diaz og Sanchez. :love:

5118850[/snapback]

:dribble: i know! Det er nettop den vi skal se. Klarer ikke å vente snart. :love:

Edit: Passer på niesen og....hun er kommet i spørre alderen. Korfor er santoz på skjermen der? korfor er det sånne smileys der? Korfor slever den ene der? Korfor er han forelsket.....osv....nonstop. Hihi er søt da. :love:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen.

5118243[/snapback]

Er bare å kjøpe jokke-kvalitet bakepapir det så finner du kanskje gull etterpå også.

5118247[/snapback]

Hæhæ!

Dere har ødelagt forumet...  :mad:

5118312[/snapback]

Det er et tegn. Slutt å post.

Mamma har ringt rundt og prøvd mange apotek, likevel har vi bare fått tak i EN ENESTE pakke Tamiflu. Vi bør ikke få influensa nei..

5118345[/snapback]

Ikke fått med deg at staten har sagt stopp? Ingen får resept på Tamiflu lengre.

Lenke til kommentar
Joachim, du har jo bare drukket Cola Light! :no:  Fy skamme seg slemme mannen!

5118877[/snapback]

Ikke EN flaske det har vært noe sukkerholdig i!!

Fikk 103,-, men fant noen flasker etter at bildet var tatt.

Jeg spurte, for det ahr de også sagt tidligere at ikke går, hva som skjer hvis pantelappen er over det man kjøper for... I dag fikk jeg cash til og med... Jaja, en ny firpakning Diet Coke å fortære.

Lenke til kommentar
Jeg spurte, for det ahr de også sagt tidligere at ikke går, hva som skjer hvis pantelappen er over det man kjøper for... I dag fikk jeg cash til og med... Jaja, en ny firpakning Diet Coke å fortære.

5119004[/snapback]

Lurer på hva slags tull det der er, du skal jo ha pant for hver flaske/boks uansett... :hmm:

5119072[/snapback]

Jeg vet ikke, de har vel lurt meg nede på Ica..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...