MyBigMouth Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Rydde opp. Nå går qoutinga til helvette Espen54 tror jeg er den mest voksne 12-årige forumbrukeren jeg har møtt.... 5117568[/snapback] Nå bare tuller du Rxj0n. 5117576[/snapback] Nei? Kanke si jeg gjør det.... Hvem er det egentlig du svarer nå? 5117632[/snapback] Svarte på phax(?) som mente han var voksen... Dr.X og Anette_ var her i stad.. Plutselig forsvant dem begge. Mystisk..... 5117791[/snapback] De så vell deg.... Mørkekjøring... BLÆ Så utrolig waste... har jo lappen 5118073[/snapback] tror mørkekjøring var noe av det første jeg tok når jeg begynnte på lappen 5118082[/snapback] Ja fandenskapen koster jo 5k kroner.... 990 for mørkekøring.. og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen. 5118243[/snapback] Det hsuker jeg det gjorde i heimkunnskapen. Alle flippa fullstendig. Bortsett fra meg da Gikk bort å slukka det med en klut...*le-godt* Hrmf, irriterer meg litt over at login'en ikke fungerer på It's:Learning. Noen andre som bruker det, og gidder å sjekke om det er mulig å logge inn? 5118278[/snapback] Jeg bruker det. Alt gikk til helvette i 11 tiden. Vi satt midt i prøve da hele greia bestemte seg for å få server error. Fikk stryk på prøven pga det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg var pålogget It's Learning ved tolvtiden... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Du er dum. Neida, det er noe admin har satt på for å forhindre spamming f.eks. EDIT: Nei, du kan ikke som vanlig bruker, slå av spamkontrollen. 5118443[/snapback] Og det kan forhindre dobbelposting, ganske praktisk så slipper man å redigere så mange poster. Har fått tak i RCA-hunn til 3,5mm jack nå. Endelig får jeg lyd ut av disse spillmaskinene mine, så om noen ville spille noen playstation- eller SNES-spill så er systemet oppe og går. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 eyh, vet dere va... Ø.B blir BØ baklengs..! ÆHÆHÆHÆHÆÆHÆHÆhææhæhææhæhææhæhæhæhHÆhææhhææhæhhæÆHæhææhæhææ ææh æhææh ææhhh .h.h.h.h hhh....... uff, blir ikke de vårrullene ferdig snart så jeg kan komme meg bort fra skjermen. 5118394[/snapback] Blir egentlig B.Ø da Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Fugleinfluensahysteri for teh loose. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Ikke noe tamiflu her heller. Ikke prøver, eller trenger jeg å få tak i det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Er det litt dumt å ha åpnet en playstationkontroll og ha én del til overs når den er satt sammen igjen? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Mamma har ringt rundt og prøvd mange apotek, likevel har vi bare fått tak i EN ENESTE pakke Tamiflu. Vi bør ikke få influensa nei.. 5118345[/snapback] Vi har ikke noe Tamiflu! Ikke skal vi ha noe heller! Ikke har vi prøvd å få tak i heller! Yay.... Neh, satser på at det går bra, jeg.. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Er det fugleinfluensa vi snakker om? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Du er dum. Neida, det er noe admin har satt på for å forhindre spamming f.eks. EDIT: Nei, du kan ikke som vanlig bruker, slå av spamkontrollen. 5118443[/snapback] hehe, ja det visste jeg vel egentlig.. Men ok, da vet jeg det selv om jeg visste det på en måte, men det var borte oppi her.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg ryddet i skapet - hva gjør jeg med all denne driten? Hvis jeg skal være miljøvennlig må det jo til butikken... Orker jeg det? Noen her klarte å regne ut hvor mange kroner det ble på meg sist, noen som tar utfordringen? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Ja, alle sammen, gjem dere.. Fuglene kommer og tar oss.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Han tar vel nærmere 100 kroner bare for å møte opp. Mulig jeg skal ta utfordringen å ta en kveldsstur, fikk dem oppi fire ICA-poser, men de er stappet... EDIT: problemet er at jeg ikke helt forstår hvor mye hver flaske er "verdt" Endret 7. november 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Er det litt dumt å ha åpnet en playstationkontroll og ha én del til overs når den er satt sammen igjen? 5118638[/snapback] Hehe, det kan være litt dumt ja, hvis du ikke har putta delene inni der fra før da, tviler Den funker nok ikke så bra lenger ;P EDIT: fugleinfluensa... Nesj den kommer sikkert ikke hit ; p har heller ikke tamiflu, har aldri hørt om det engang Endret 7. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Prøver den nå. Før hang x-knappen hele tiden, nå fungerer alle knappene igjen. Det jeg merker er at pilknappene har blitt harde å trykke inn. edit: og det er vanskelig å trykke skrått opp osv. Endret 7. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Blir øl og MMA idag og! Klart å hekte svogeren på MMA så det holder. Tilåmed begynt å trene bryting og greier. Ahh blir en konge kveld! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Med mindre jeg talte feil blir det 99.50,- (er ikke verre enn 7x5x2.5 + resten). Omtrent akkurat nok til å betale drosjen til butikken, altså. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Han tar vel nærmere 100 kroner bare for å møte opp. Mulig jeg skal ta utfordringen å ta en kveldsstur, fikk dem oppi fire ICA-poser, men de er stappet... EDIT: problemet er at jeg ikke helt forstår hvor mye hver flaske er "verdt" 5118769[/snapback] Stor flaske = 2,50 Liten flaske = 1,00 Pleier å stå på flaskene. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) AhH! Nesten 100 kr 99,50! Men, thomasr var før meg, jeg fikk opp den jævla Spam feilmeldinga! :@ Endret 7. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg ryddet i skapet - hva gjør jeg med all denne driten? Hvis jeg skal være miljøvennlig må det jo til butikken... Orker jeg det? Noen her klarte å regne ut hvor mange kroner det ble på meg sist, noen som tar utfordringen? 5118726[/snapback] 99,50? Svært sen jeg ble da.. JoachimR: de store er verdt 2.50,- de små 1,-.. Imsdal-flasker er forresten verdt 2.50,-! Endret 7. november 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg