Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker det nye forumet mye bedre... men plagsomt med denne bug'n som har herjet idag med denne spam kontrollen som har klikka. aldri merka no til den tidligere.

 

og den fjortentegns regelen er jo ikke no å syte over, hvor ofte skriver man et innlegg med mindre enn fjorten tegn?? skal faen ikke mye til for å formulere seg litt bedre slik at det blir mer en fjorten tegn..

 

og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen.

Lenke til kommentar
Er bare å kjøpe jokke-kvalitet bakepapir det så finner du kanskje gull etterpå også.

5118247[/snapback]

 

 

skal se om jeg har råd.. :wee:

 

men du, er det noen som jobber med saken med å fikse den spam kontrollen? den er jo helt nazi idag. tror den står stillt inn på 8 minutter jeg. :green:

Lenke til kommentar
og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen.

5118243[/snapback]

Er bare å kjøpe jokke-kvalitet bakepapir det så finner du kanskje gull etterpå også.

5118247[/snapback]

Grethe Roede selger sånne bakepapir-ark som er plastbehandlet!

 

Mamma har ringt rundt og prøvd mange apotek, likevel har vi bare fått tak i EN ENESTE pakke Tamiflu. Vi bør ikke få influensa nei..

Lenke til kommentar
skal se om jeg har råd.. :wee:

 

men du, er det noen som jobber med saken med å fikse den spam kontrollen? den er jo helt nazi idag. tror den står stillt inn på 8 minutter jeg. :green:

5118279[/snapback]

Har ikke peiling om det er noen som jobber med saken men jeg går sterkt utifra at det er noen som gjør det ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...