Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) *endret, føler meg truet tørr ikke å uttale meg om noe...* ------------------------------- Nei, det har nå regnet her i Bergen... nå.. noe helt Endret 7. november 2005 av chills Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Skal dere ta whining om det så er dette feil plass folks Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jeg liker det nye forumet mye bedre... men plagsomt med denne bug'n som har herjet idag med denne spam kontrollen som har klikka. aldri merka no til den tidligere. og den fjortentegns regelen er jo ikke no å syte over, hvor ofte skriver man et innlegg med mindre enn fjorten tegn?? skal faen ikke mye til for å formulere seg litt bedre slik at det blir mer en fjorten tegn.. og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen. 5118243[/snapback] Er bare å kjøpe jokke-kvalitet bakepapir det så finner du kanskje gull etterpå også. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 I morgen får jeg moped Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg ble raskt vant til 14-tegnsregelen, det var irriterende i begynnelsen når man måtte omformulere i Bilde-Quiz fra "Scream 3?" til "Er bildet du postet fra filmen Scream 3?", men nå er det bare naturlig for meg å skrive mye mer enn det som er nødvendig. YEAH. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dere har ødelagt forumet... 5118312[/snapback] De som har laget forumet? De som eier forumet? De som har vært så vennlig at de har gitt deg et forum, helt gratis, der du kan få hjelp til det aller meste? Du våger å anklage disse menneskene? Gjenta den linjen foran speilet, gutten min. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hrmf, irriterer meg litt over at login'en ikke fungerer på It's:Learning. Noen andre som bruker det, og gidder å sjekke om det er mulig å logge inn? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er bare å kjøpe jokke-kvalitet bakepapir det så finner du kanskje gull etterpå også. 5118247[/snapback] skal se om jeg har råd.. men du, er det noen som jobber med saken med å fikse den spam kontrollen? den er jo helt nazi idag. tror den står stillt inn på 8 minutter jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 og hvorfor i helvete tar bakepapiret mitt fyr hele tiden? skal ikke det liksom tåle og stå i steikovnen. 5118243[/snapback] Er bare å kjøpe jokke-kvalitet bakepapir det så finner du kanskje gull etterpå også. 5118247[/snapback] Grethe Roede selger sånne bakepapir-ark som er plastbehandlet! Mamma har ringt rundt og prøvd mange apotek, likevel har vi bare fått tak i EN ENESTE pakke Tamiflu. Vi bør ikke få influensa nei.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 skal se om jeg har råd.. men du, er det noen som jobber med saken med å fikse den spam kontrollen? den er jo helt nazi idag. tror den står stillt inn på 8 minutter jeg. 5118279[/snapback] Har ikke peiling om det er noen som jobber med saken men jeg går sterkt utifra at det er noen som gjør det ja Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jokke! bloggen din er ødebelagt Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så få noen på saken da vel... forumet kunne like godt vært nede for vedlikehold.. er jo helt ødelagt nå... Dere har ødelagt forumet... Ja, oh så god kald julebrus e... kjempe godt... også pepperkaker Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har ikke peiling om det er noen som jobber med saken men jeg går sterkt utifra at det er noen som gjør det ja 5118301[/snapback] ålreit, tenkte kanskje du hadde no inside information. jaja, *mat, film, sove, jobb* repeat until further notice. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Neeeei *stikke ut* Have fun Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Du er dum. Neida, det er noe admin har satt på for å forhindre spamming f.eks. EDIT: Nei, du kan ikke som vanlig bruker, slå av spamkontrollen. Endret 7. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 eyh, vet dere va... Ø.B blir BØ baklengs..! ÆHÆHÆHÆHÆÆHÆHÆhææhæhææhæhææhæhæhæhHÆhææhhææhæhhæÆHæhææhæhææ ææh æhææh ææhhh .h.h.h.h hhh....... uff, blir ikke de vårrullene ferdig snart så jeg kan komme meg bort fra skjermen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Rydde opp. Nå går qoutinga til helvette Espen54 tror jeg er den mest voksne 12-årige forumbrukeren jeg har møtt.... 5117568[/snapback] Nå bare tuller du Rxj0n. 5117576[/snapback] Nei? Kanke si jeg gjør det.... Merkelig.. :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Phax! Legg deg Detta der er gammet nytt Edit: Endelig fant jeg ut hva denne spamkontrollen var.. Irriterende i grunn.. Endret 7. november 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hva er det ? Går det ann å slå den av elns? Ell er jeg dum nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg