Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Sender en liten hilsen fra et tsjekkisk tastatur midt i den prahaiske gettoen. :p

Dette tastaturet er skikkelig artig, skulle tatt bilde av det. Jeg ser kolon, men klarer ikke skrive det, hver knapp kan bety 4 tegn minst. Jaja...

 

Praha er en gammel, litt snuskete, men artig by. 18 aaringene fra oslo har funnet gleden ved alkoholen og det samme har laerne. Artig situasjon egentlig.

Middag paa fin restaurant for 5 personer med drikke koster 5/600 NOK. Det er billig.

 

Adjos!

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Sender en liten hilsen fra et tsjekkisk tastatur midt i den prahaiske gettoen. :p

Dette tastaturet er skikkelig artig, skulle tatt bilde av det. Jeg ser kolon, men klarer ikke skrive det, hver knapp kan bety 4 tegn minst. Jaja...

 

Praha er en gammel, litt snuskete, men artig by. 18 aaringene fra oslo har funnet gleden ved alkoholen og det samme har laerne. Artig situasjon egentlig.

Middag paa fin restaurant for 5 personer med drikke koster 5/600 NOK. Det er billig.

 

Adjos!

5117930[/snapback]

Stiilig! :D Hva er aldersgrensa for alkohol nedi der? og det var billig med mat, kanskje jeg skal ta frokosten min nedi der en gang :p

Lenke til kommentar
En hylest til dagens idiot  :w00t:

5118059[/snapback]

 

Det funker faktisk. Tro det eller ei (har prøvd).

Fikk faktisk PSPen min. Trodde aldri det skulle funke men måtte jo bare prøve.

Noen sider funker, andre ikke. Men å gi det bort er vel litt teit. :p

Nå vet jeg ikke helt, om den siden han har funnet, funker ettersom jeg ikke har testet den siden.

5118115[/snapback]

Hva funker sa du?

Lenke til kommentar
En hylest til dagens idiot  :w00t:

5118059[/snapback]

 

Det funker faktisk. Tro det eller ei (har prøvd).

Fikk faktisk PSPen min. Trodde aldri det skulle funke men måtte jo bare prøve.

Noen sider funker, andre ikke. Men å gi det bort er vel litt teit. :p

Nå vet jeg ikke helt, om den siden han har funnet, funker ettersom jeg ikke har testet den siden.

Lenke til kommentar
Var ca det første jeg gjorde og. Mørkekjøring på lyngåsbanen eter traffikalt grunnkurs :love:

5118090[/snapback]

 

Han jeg satt på med klarte å skru av alt som heter lys han når vi kom mot en møtende trailer. Jau, da følte jeg meg trygg

5118113[/snapback]

 

Satt ikke på med noen jeg, kjørte bare selv :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...