Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Espen54: du er ....12 år i følge profilen din? Kom tilbake om 6-7 år du. Innen den tid har du kanskje også skjønt at penger ikke er det samme som et godt liv. Jeg har forresten ikke oppvaskmaskin. Har jo vaskemaskin allerede som fikser biffen.

5117478[/snapback]

 

..og fordi jeg er 12 år, så vet jeg ikke verdien av penger?

Vet at penger ikke er alt her i livet, og at man ikke har et lykkeligere eller bedre liv fordi man har masse penger, tvertimot kan livet bli ganske kjedelig hvis man har så mye penger at man omtrent ikke vet hva man skal bruke de på.

Men kan jo være kjekt å ha litt penger i baklomma da? ;)

Lenke til kommentar
Bra at nokon har penger...  :(

5117429[/snapback]

 

får den gratis. :wee: eller det vil si, den er allerede halveis min. jeg og søstra mi fikk visst den i innflyttningsgave av far min når vi kjøpte oss leilighet på deling. også har hun hatt den siden da uten at jeg hr tenkt noe mer over det.. og nå som hun skal flytte så kjøper hun seg ny og jeg får den gamle! hoho.. no more oppvask!

Lenke til kommentar
Espen54 tror jeg er den mest voksne 12-årige forumbrukeren jeg har møtt....

5117568[/snapback]

Der er jeg enig *ikke furreal assa, :p*, er ikke så mye eldre selv, men penger er ikke et godt liv alltid. Det er kjærlighet som ikke kan kjøpes for penger for eksempel ;) Og kjærlighet er vel et must i livet :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...