Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 *Stå opp* Mornings. Så dere har skole tidlig i dag Vi har ikke nok PCer vi, så jeg har fri i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 KOZEPÅH!! Vi skal ha foto denne uken. Bare litt eksperimentering med speilrefleks. Skolen har kjøpt to nye Nikon D70S, sexy! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 måtte du bytte avatar freddy pga av den horete raporteringa? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Hei og god mandags lunsjtid. Dårlig dansefilm på klasserommet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 3er på matteprøva er stolt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Lappe sykkeldekk tar ikke så lang tid faktisk. Nå har jeg gått til skolen i et par uker, det har sikkert kostet meg mange timer. Hvorfor lappa jeg ikke bare sykkelen med en gang? Jaja. Nå er det gjort i alle fall. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 What to do? avstpaserer siste timen nå, pluss en time etter det med friminutt. har ingenting å ta meg til, og har ikke så mye med penger Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) What to do? avstpaserer siste timen nå, pluss en time etter det med friminutt. har ingenting å ta meg til, og har ikke så mye med penger 5117062[/snapback] Run to the Hills and then go Over the Hills and Far Away Endret 7. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 3er på matteprøva er stolt 5117031[/snapback] Viss det var en 3MX prøve du ikke hadde lest til.. kan du være stolt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 50 minutter til jeg slutter. *gledepåseg* Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Da var jeg hjemme fra skolen igjen. Var ikke så mye stress på skolen i dag, bortsett fra at etter i dag, har jeg bestemt meg for å smelle hodet til læreren min i murveggen. Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Da var det min tur til å ta oppvasken Kom til å tenke på en linje jeg så en plass: Hver gledesstund du fikk på jord, betales må ved oppvask... eller noe i den duren Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Da var det min tur til å ta oppvasken Kom til å tenke på en linje jeg så en plass: Hver gledesstund du fikk på jord, betales må ved oppvask... eller noe i den duren 5117283[/snapback] hihi, jeg får nå oppvaskmaskin om et par uker! -- fuckingsspam kontroll som kommer samme faen hva man gjør! død. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har sluttet.. *kjempeglad* Uheldigvis tordner og lyner det... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Her har vi hatt vaskemaskin i noen år gitt. EDIT: Skjedde noe feil på forumet nå. Se tiden på innlegget mitt og den før og etter dette innlegget. Endret 7. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Mmm, noodles. Mandager ftw. *gjeeesp* *spamme min egen blogg* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Gah, oppvaskmaskin hadde vært noko... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har sluttet.. *kjempeglad* Uheldigvis tordner og lyner det... 5117324[/snapback] Her er det både sol og skinn. Derfor er det enda mer ergeligt at jeg ikke får dra. Sola går vel ned når jeg slutter. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Noen andre enn meg som syntes warez er et stygt ord.. og ikke beskriver det, det omhandler... Gjør det til noe mer negativt enn det er.... ------------------------------- Dette innlegget diskuterer.. ordet.. ikke handlingen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Faen. Må på jobb snart...hater den jobben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg