Skarstard Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 God morgen, Skarstad. Bare sitter og venter på å gå til skolen nå.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Gjesp. Det gjør vondt å tenke på at jeg må stå enda tidligere opp i morgen. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke et sekund søvn har jeg fått i natt! Gud bedre så trøtt jeg er. Og ikke nok med det, jeg har akkurat kommet på kontoret så kommer en elev og winer over bluescreen. Fantastisk. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ved mørkets frembrudd siger de frem. Blårøykens disipler, fartens menn. Politiets fiender, dekkforhandlerens venn. Rånerene i Trondheim rider igjen! God morgen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Og DER ble jeg ferdig med Exphil-oppgaven. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Der satte jeg meg ned for å ha tre timer bedøk, dødens kjedelig det her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Der stakk jeg. Talast. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Ikke et sekund søvn har jeg fått i natt! Gud bedre så trøtt jeg er. Og ikke nok med det, jeg har akkurat kommet på kontoret så kommer en elev og winer over bluescreen. Fantastisk. 5116326[/snapback] Spank de bård Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Der satte jeg meg ned for å ha tre timer bedøk, dødens kjedelig det her. 5116377[/snapback] You poor thing! Skal ha mange timer mediefag nå. Woot. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Mediefag høres gøy ut. Jeg valgte nok feil linje Menmen, nå er det bare en klokketime og fem min igjen.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hadde eg kunne velge linje igjen, tror jeg det hadde blitt musikklinjen. Jeg er fremdeles litt bitter på klasseforstanderen vår som sa at "jeg måtte ta allmenn" På den alderen trodde jeg jo på henne også! Er på skolen nå, var oppe til klokken halv fire i natt. Ganske trøtt i trynet nå kan du si. Jeg må lære meg å ikke vente i siste liten med å begynne på innleveringsoppgaver! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hehe, standar å sitte oppe halve natten med noe sånt. 7 minutter til neste friminutt, jobber med en skikkelig stygg oppgave som aldri noe blir rett på. Dumme, dumme vinningsoptimale dritt.. Jeg vil ha muffins. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jeg vil ha...høl....merkelig nok :/ Festing i helga uten jentekos = ille Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hehe, standar å sitte oppe halve natten med noe sånt. 5116560[/snapback] Blir vel nødt til å gjøre det samme selv denne uka. Edit: Omgfuckplz0r. Endret 7. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Merkelig at du vil ha høl? Er det ikke det alle gutter vil ha da..? wtf, dobbeltposter jeg nå. Fikk beskjed om at spamkontroll var skrudd på og at jeg må vente 8 sekunder før jeg poster på nytt :S Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kosebamser kan fort få hull. Mmm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 wtf, dobbeltposter jeg nå. Fikk beskjed om at spamkontroll var skrudd på og at jeg må vente 8 sekunder før jeg poster på nytt :S 5116620[/snapback] Derfor man skal være mod, no limit Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 *banne B|Real* Muhahahaha! *løpe til skolen* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Merkelig at du vil ha høl? Er det ikke det alle gutter vil ha da..? 5116620[/snapback] feil. Men du skjønner hva jeg mener savner kvinnelig selskap etc bla bla hehe Men da stakk jeg hjemover hvor det ikke er nett. WOHOOOOO -_- Kosepå: fredrikrb og Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg