Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert et dumt spørsmål men hva er ex.phil? :dontgetit:

5113431[/snapback]

Examen Philosophicum, et obligatorisk fellesemne det første semesteret på universitetet.

Sannsynligvis det eneste emnet som ikke hjelper mot annet enn våkenheten.

5113456[/snapback]

Nok en gang er jeg enig i det du sier. Det er nå jeg begynner å lure på om det hadde vært lurt å dra på forelesningene i steden for å lese stoffet selv. Værste er at jeg jobber med to andre, og de har skrevet sin del. Dvs. at jeg må fikse min del før i morgen klokken 14:00, hvis ikke stryker alle 3. (om vi ikke får oppgave 4 godkjent da)

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp en trippel radiator på komplett (helgetilbud), og to nippler som ikke var på lager. Lurer på om helgetilbudet gjelder IOM at jeg sa de skulle sende det i en pakke? Det må nesten det.

 

Ellers så har katten jeg passer på bæsjet i dusjen i dag og i går. Koslig og vaske etterpå :)

Lenke til kommentar
Nok en gang er jeg enig i det du sier. Det er nå jeg begynner å lure på om det hadde vært lurt å dra på forelesningene i steden for å lese stoffet selv. Værste er at jeg jobber med to andre, og de har skrevet sin del. Dvs. at jeg må fikse min del før i morgen klokken 14:00, hvis ikke stryker alle 3. (om vi ikke får oppgave 4 godkjent da)

5113485[/snapback]

Jeg jobber alene og har aldri vært på en eneste forelesning, langt mindre åpnet boka i det hele tatt. Frykter at jeg går på en smell uten like til eksamen. :w00t:

 

Hadde jeg hatt jobb med inntekt er sjansen stor for at jeg ville - i beste fall - utsatt studiene for en kortere eller lengre periode. Sånn situasjonen er nå er det egentlig kun pengene fra Lånekassen som gjør at jeg opprettholder studentstatusen. Og slik bør det vel ikke være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...