smetho Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Knut Erik; Din far er en klok mann 5113450[/snapback] Erehm, dersom han heide på Molde da...*hjelpe mirann litt* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Knut Erik; Din far er en klok mann 5113450[/snapback] Aye. Han er en svært vettug person. Har du fått laget deg fyrstekake? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Sikkert et dumt spørsmål men hva er ex.phil? 5113431[/snapback] Examen Philosophicum, et obligatorisk fellesemne det første semesteret på universitetet. Sannsynligvis det eneste emnet som ikke hjelper mot annet enn våkenheten. 5113456[/snapback] Nok en gang er jeg enig i det du sier. Det er nå jeg begynner å lure på om det hadde vært lurt å dra på forelesningene i steden for å lese stoffet selv. Værste er at jeg jobber med to andre, og de har skrevet sin del. Dvs. at jeg må fikse min del før i morgen klokken 14:00, hvis ikke stryker alle 3. (om vi ikke får oppgave 4 godkjent da) Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg skal teste om jeg klarer å slutte å drikke brus og spise godteri. Jeg tviler på at jeg klarer det. *slå seg på ølmagen* 5113447[/snapback] man må drikke øl for å få ølmage gutten min, det der er det vi voksne kaller sukkervomm. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg skal teste om jeg klarer å slutte å drikke brus og spise godteri. Jeg tviler på at jeg klarer det. *slå seg på ølmagen* 5113447[/snapback] man må drikke øl for å få ølmage gutten min, det der er det vi voksne kaller sukkervomm. 5113491[/snapback] Øl for faen! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Føkk support. Selvfølgelig så jeg cupfinalen. 5 av de 6 måla kom jo faktisk etter spill noe jeg er overrasket over. Lillestrøm har jo en tendens til å bare score på dødball. Morsom var kampen i hvert fall Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Bestilte nettopp en trippel radiator på komplett (helgetilbud), og to nippler som ikke var på lager. Lurer på om helgetilbudet gjelder IOM at jeg sa de skulle sende det i en pakke? Det må nesten det. Ellers så har katten jeg passer på bæsjet i dusjen i dag og i går. Koslig og vaske etterpå Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Nok en gang er jeg enig i det du sier. Det er nå jeg begynner å lure på om det hadde vært lurt å dra på forelesningene i steden for å lese stoffet selv. Værste er at jeg jobber med to andre, og de har skrevet sin del. Dvs. at jeg må fikse min del før i morgen klokken 14:00, hvis ikke stryker alle 3. (om vi ikke får oppgave 4 godkjent da) 5113485[/snapback] Jeg jobber alene og har aldri vært på en eneste forelesning, langt mindre åpnet boka i det hele tatt. Frykter at jeg går på en smell uten like til eksamen. Hadde jeg hatt jobb med inntekt er sjansen stor for at jeg ville - i beste fall - utsatt studiene for en kortere eller lengre periode. Sånn situasjonen er nå er det egentlig kun pengene fra Lånekassen som gjør at jeg opprettholder studentstatusen. Og slik bør det vel ikke være. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 katten din burde lære seg hvor doen er trippel radiator? 120x360? nice Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Ellers så har katten jeg passer på bæsjet i dusjen i dag og i går. Koslig og vaske etterpå 5113530[/snapback] Uff. husker når eg passa en bisje... damn... hår over alt.. og når det dyre atpåtill bestemmer seg for å drite inni et klesskap så blir eg forbanna Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg eier i wc3. eeeeller ikke... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg eier i wc3.eeeeller ikke... 5113555[/snapback] Herregud, vi spilte på lag, du slapp igjennom på din side.. Jeg hater deg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg eier i wc3.eeeeller ikke... 5113555[/snapback] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 AHh, teh msnconversations. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg eier i wc3.eeeeller ikke... 5113555[/snapback] 5113576[/snapback] Skulle ikke du dra på jobb? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 AHh, teh msnconversations. 5113577[/snapback] Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting Så da så. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg vil IKKE kjøre fly etterpå. Hvertfall ikke til gardermoen *like seg bedre på vestlandet* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg vil IKKE kjøre fly etterpå. Hvertfall ikke til gardermoen *like seg bedre på vestlandet* 5113608[/snapback] Taper... Vestlandet is teh suck. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Skulle ikke du dra på jobb? Er på jobb nå. Har jobb med Internett. *edit fjerne tusen quotes* Endret 6. november 2005 av Knut Erik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg vil IKKE kjøre fly etterpå. Hvertfall ikke til gardermoen *like seg bedre på vestlandet* 5113608[/snapback] Taper... Vestlandet is teh suck. 5113610[/snapback] Hihi yeah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg