Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, tror jeg kommer til å trives egentlig.Godt betalt og egent røykerom så man slipper å gå ut for å røyke, joda, bare god stemmning all the way.

Får se om jeg perhaps får mersk til å jobbe der også :)

å røyerom er hæslige saker altså! :p

 

men sikkert kjekt for dere som røyker da. ;)

 

det meste avhenger jo egentlig om du jobber med ålreite folk, med greie folk så blir enhver drittjobb så mye bedre.

Lenke til kommentar
Skal frakte en goood del baggs, kjølebags +++

 

Jeg er i sammenhengen skole, så burde jo få.. Men søker vel foir sent. :(

visst det er til den der campingturen din så tviler jeg egentlig litt.. skal dere gå så langt da at dere må få kjørt utstyret?

Lenke til kommentar
hmmm mat kanskje, eller senga..

Eller kanskje Esso?

:hmm:

ESSO!

Siden jeg fant igjen 2500 kr her om dagen så tenkte jeg liksom at jeg skulle være spandabel da, så jeg dro med en kamerat til esso kl 5 om morran for en heftig burgermeny. Ogå er det selvfølgelig hun ene som ikke lager burgere om natta der da :no:

Ikke på statoil heller, men på hydro\texaco fikk vi en røøøtin burger hver.

uff.

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg. Noen som gidder underholde meg i noen timer?

Jeg farger håret. "weeeee" Sitte stille i 30 min er kjedelig!

 

Ikke på statoil heller, men på hydro\texaco fikk vi en røøøtin burger hver.

Varierer noe sinnsykt med burgere her også. Har gitt opp burgere, går heller for et par pølser hvis jeg skal spise på bensinstasjon nå.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

hm, hvor i svarten burde jeg poste en tråd der jeg etterlyser en viss type bilder? må jo bli en plass i foto hjørnet men finner liksom ikke ut hvor..

 

trenger noen festival bilder til en skoleoppgave jeg driver med...

 

........

 

edit: la det under visuell kreativitet. alle som har vært på festival med fotoapperat klikk på linken i sigg'n min. takker og bukker.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...