PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal på homsedate i morgen - frem til det får dere leve i uvisset... Eller ikke. Synes det var hyggelig, og tror han skal slippe å bli "offentliggjort". Kjell Magne er på skolen min ukentlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) B|Real: Nå hvordan var det? tror du at du kommer til og trives? Endret 30. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 1880 eller 1881 du jobber for? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Joda, tror jeg kommer til å trives egentlig.Godt betalt og egent røykerom så man slipper å gå ut for å røyke, joda, bare god stemmning all the way. Får se om jeg perhaps får mersk til å jobbe der også Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hmmm mat kanskje, eller senga.. Eller kanskje Esso? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Joda, tror jeg kommer til å trives egentlig.Godt betalt og egent røykerom så man slipper å gå ut for å røyke, joda, bare god stemmning all the way.Får se om jeg perhaps får mersk til å jobbe der også å røyerom er hæslige saker altså! men sikkert kjekt for dere som røyker da. det meste avhenger jo egentlig om du jobber med ålreite folk, med greie folk så blir enhver drittjobb så mye bedre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/...19232-6091.html Lett å få tillatelse? Vet noen om "Pick-up-varedrosjer"? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ja visst du fyller noen av krava der så skulle det vel være mulig og få tillatelse? hvorfor trenger du det egentlig? ikke sett så mange pickup drosjer nei.. skal du frakte noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal frakte en goood del baggs, kjølebags +++ Jeg er i sammenhengen skole, så burde jo få.. Men søker vel foir sent. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hmmm mat kanskje, eller senga..Eller kanskje Esso? ESSO! Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal frakte en goood del baggs, kjølebags +++ Jeg er i sammenhengen skole, så burde jo få.. Men søker vel foir sent. visst det er til den der campingturen din så tviler jeg egentlig litt.. skal dere gå så langt da at dere må få kjørt utstyret? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hmmm mat kanskje, eller senga..Eller kanskje Esso? ESSO! Siden jeg fant igjen 2500 kr her om dagen så tenkte jeg liksom at jeg skulle være spandabel da, så jeg dro med en kamerat til esso kl 5 om morran for en heftig burgermeny. Ogå er det selvfølgelig hun ene som ikke lager burgere om natta der da Ikke på statoil heller, men på hydro\texaco fikk vi en røøøtin burger hver. uff. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg kjeder meg. Noen som gidder underholde meg i noen timer? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg kjeder meg. Noen som gidder underholde meg i noen timer? Jeg farger håret. "weeeee" Sitte stille i 30 min er kjedelig! Ikke på statoil heller, men på hydro\texaco fikk vi en røøøtin burger hver. Varierer noe sinnsykt med burgere her også. Har gitt opp burgere, går heller for et par pølser hvis jeg skal spise på bensinstasjon nå. Endret 30. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Gjør som meg, jeg har nettopp gått tur i 2 timer og 20 minutter. Det er ikke veldig "underholdende", men det får i det minste tiden til å gå, og det så det holder. Dessuten blir du så sliten at du sovner med en gang du legger deg ned, noe jeg skal gjøre nuh. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg kjeder meg. Noen som gidder underholde meg i noen timer? Jeg farger håret. "weeeee" Sitte stille i 30 min er kjedelig! Tell me about it! Det er driit kjedelig =P Endret 30. mai 2005 av kaiern Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) hm, hvor i svarten burde jeg poste en tråd der jeg etterlyser en viss type bilder? må jo bli en plass i foto hjørnet men finner liksom ikke ut hvor.. trenger noen festival bilder til en skoleoppgave jeg driver med... ........ edit: la det under visuell kreativitet. alle som har vært på festival med fotoapperat klikk på linken i sigg'n min. takker og bukker. Endret 31. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har ingen desverre Phax, men du finner da slike ved å søke litt på nettet ell? Jaja nå er det ikke pålegg her i det hele tatt. Da er man jo nødt til å stikke på esso... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 joda har funnet noen men man må jo melke alle kildene vet du! Esso tjener gode penger på deg vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Esso tjener gode penger på deg vil jeg tro. sånn et sted mellom 500 og 2000 i måneden Neira.. Er ikke helt sikker jeg.. men mye er det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg