SupremeX Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skulle sklitaklet henne Rødt kort! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal legge meg nå, så jeg er opplagt til forberedelsesdag. Lykke til med matten fredrikrb, og andre som måtte ha eksamen i morgen Natta! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal legge meg nå, så jeg er opplagt til forberedelsesdag. Lykke til med matten fredrikrb, og andre som måtte ha eksamen i morgen Natta! Takk, søta! Jeg består nok. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er litt overtrøtt, så jeg må se syner Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er litt overtrøtt, så jeg må se syner hehe. at dette i det hele tatt er blitt noe snakk om syntes jeg er en liten sak i seg selv. At man kan bruke de sangene man har kjøpt til hva du selv vil skulle da bare mangle... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er litt overtrøtt, så jeg må se syner hehe. at dette i det hele tatt er blitt noe snakk om syntes jeg er en liten sak i seg selv. At man kan bruke de sangene man har kjøpt til hva du selv vil skulle da bare mangle... Ja jeg er helt enig, men forventet at Norge skulle/skal følge Eu sine direktiver som i alt annet. Men hipp hurra for Norge.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 æææh.. blir sprøv av og prøve finne ut hvordan man innstallerer ting i lunix altså.. menmen, hva man ikke gjør for å unngå og jobbe med eksamens oppgaven. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Da har jeg sommerferie har ferie frem til 22august for å være helt nøyaktig! Hadde eksamen i dag, og fikk 6- *weemodus* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 aaargh jævla dritt pc klikka midt inni lvl åtte på dette råe spillet her : http://www.radicalplay.com/madness/ det var faktisk lit gøy også Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Da har jeg sommerferie har ferie frem til 22august for å være helt nøyaktig! Hadde eksamen i dag, og fikk 6- *weemodus* lucky bastard.. blir ikke særlig ferie på meg, må hive meg rett i jobbsøkinga etter eksamen og det er jo en jobb iseg selv det. menmen, blir utrolig godt visst jeg får meg en ordentlig jobb nå! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Geeeroooniiimoooo! *stagedive på fredrikrb* *farge håret* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 *gjespe og flytte seg* Natta, søtnoser. Glad i dere alle (nesten). Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Natta, søtnoser. Glad i dere alle (nesten). i'm watching youuu... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Natta, søtnoser. Glad i dere alle (nesten). i'm watching youuu... Du er jo på glad-i-listen min! Du òg, Volcov. Endret 30. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) *gjespe og flytte seg* Natta, søtnoser. Glad i dere alle (nesten). Endret 30. mai 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg faller under nesten(Tenker på den siste kommentaren som fredrik rettet mot meg "GTH.") Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Du er jo på glad-i-listen min! best for deg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fikk en PM fra en bruker, han sa han var glad for at jeg var på forumet! At jeg var en del av forumet, og at han ville savnet meg om jeg ikke var her. Kjempekoselig! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Første dag på jobb. Jeg tror faktisk jeg hørte Kjell Magne Bondevik på tråden også i dag. Satt å hørte på ei som jobbet så vi skulle få se hvordan det ordentlig var, og det ringte fra skjult nr. og det lignet SOM FAN på stemmen hans. Psycho.. Jaja, påen igjen klokka 3 i morra JoachimR:Hva het shemalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg