Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihih. Klarte å overbevise svogeren om å gå med meg å¨bennern og kjøpe noe og fikk lånt meg noen kr for å kjøpe røyk! Ahh fy faen det var godt! Mens vi sto utenfor med vofsen så står det noen 3-4gutter med noen damer og slenger dritt om kor møkka mennesker chilenerne er. Ka i helsiken tenker eg men så tenkte eg sikkert på at det var noen idiot chilenere som hadde vært rævhål med han men nei det var en eller annen idiot som hadde skjekket damen hans opp og hun hadde vært utro. Hørte mye dritt om kor ekle chilenere var og bla bla bla. Svogeren klarte ikke å holde seg og sa at han var chilener. Hihi blonde "ariske" svogeren står der og forteller de det men de fikk helt sjokk. Sto der og holdt kjeft mens de var veldig "redde". Merkelig hendelser eg opplever for tiden.

 

Nå er eg ganske tipsy og drikker noe saft. Svogeren gikk å la seg. Sikkert drukket for mye. :p

 

:whistle: Tok meg 10min og skrive dette her uten for mange feil. :whistle:

Lenke til kommentar

Nå er jeg vist taper fordi jeg ikke gadd å dra på Stjerner I Sikte (lokal sammenkomst der man mimer etter noen sanger..) :ermm:

Herregud, jeg har bedre ting å gjøre enn å se på noen tøsaktige jenter i 7 klasse danser etter Britany Spears... :nei:

Det virker som jeg er en god del eldre enn en god del andre 16 år gamle folk... :hrm:

 

Hvorfor er folk så patetisk teite?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...