SnowDOG_ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kere går i då folkens. Er det noe liv? Hihihi sitter gher og koser meg, Ble noen "få" beers. bye brb, Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 haha.. Snow.. skal du ikke ut ikveld? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Lurer på om jeg skal se xXx². Egentlig en ganske dårlig slutt på kvelden etter alle de kremfilmene, men det er den eneste jeg har som jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) SURPRICE motherfucker. kjeder meg :\ 5109977[/snapback] surprice... sur pris... ? Edit: Så at det var deg nå ole haha Edit nr2: fjernet "OLOLOLLLOL" og "n00b" glemte at mods ikke liker slikt Edit nr3: la til "Edit:" kjeder meg Endret 5. november 2005 av AmmO Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 surprice... sur pris... ? 5110220[/snapback] Sur pris Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 haha tomat ulf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Syns prisen var sur jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Was? Postcount back? 5109973[/snapback] ser ikke værre ut jeg er blitt til kveldesn sjåfør dvs at jeg ikke får hive meg på fylla denne helga Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Hihih ble faktisk bare sittende inne og se på MMA. Har ikke røykt så begynner svogeren og snakke om tokakk og almulig dritt så eg er desperat nå. Nesten så eg går bort til naboene iog spør om røyk. Huff, Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 DO IT! deilig å bli kvalm av nikotinsjokk og dårlig samvittighet for at du har sprukket! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Snow, få med deg siste Rallarsving, de er i Oslo med Hansen og Einemo. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Dritt. Klarte å skrive innlegg nr. 1337 uten å tenke over det. Bers. *Gå og se xXx²* Endret 5. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har aldri forstått meg på de som er så opptatt at en alltid skal gjøre noe viktig på fredag/lørdag. Er de så spesiell disse dagene da? For meg er alle kvelder lik. 5109483[/snapback] Ikke det som er poenget, men i helgene liker jeg å se en film eller to, være ute med venner eller noe, bare ikke vente på klesvasken. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 SupremeX: Er du virkelig så aktiv i din venting på klesvasken at du ikke klarer å se på en film samtidig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Da er jeg tilbake fra Bergen. Flott tur... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Eg gjer berre ei lita test. EDIT: Hmm, interessant. Endret 5. november 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Må alle dere mopedister som lurer dere ut på veier med 80 sone BRENNE I ****** Er veien atpå til svingete og det er dobbel gul sperre linje så SLIPP BILER FORBI ------------------------------------------ Nei, får vel se noen filmer til før jeg legger meg... Hadde gått på Kino men jeg orker rett og slett ikke. Oh viss noen ønsker å lære seg programmering... det e lett Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Da har Jocke sendt inn en bestilling på en Acer-laptop til, av samme typen som han har fra før. Han er vel fornøyd. :errm: Vet ikke helt jeg... Pappa sa jeg bare kunne sende en mail til butikken så... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Oh viss noen ønsker å lære seg programmering... det e lett 5110527[/snapback] DU kan sikkert få lov til å lære meg det Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 DU kan sikkert få lov til å lære meg det 5110542[/snapback] Mhm LINK Jeg kan anbefale C++ og OpenGL, Visual Basic.NET til mindre grafiske ting er også digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg