:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Har min egen lille kinodag. Nå har jeg sett Batman Begins, og nå skal jeg se Donnie Darko. Gleder meg skikkelig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss 5109415[/snapback] Fu! Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på. Han er rar. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss 5109415[/snapback] Fu! Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på. Han er rar. 5109434[/snapback] Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss?Jeg skal se Pitbullterje i morgen, på Lillestrøm Kino. Mye tøffere enn Hønefoss! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 5109415[/snapback] Han er rar. 5109434[/snapback] Du også. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss 5109415[/snapback] Fu! Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på. Han er rar. 5109434[/snapback] Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss?Jeg skal se Pitbullterje i morgen, på Lillestrøm Kino. Mye tøffere enn Hønefoss! 5109439[/snapback] Vet ikke, fikk ikke sjekket om navnet var riktig engang jeg... @ZeroMac: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss 5109415[/snapback] Fu! Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på. Han er rar. 5109434[/snapback] Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss?Jeg skal se Pitbullterje i morgen, på Lillestrøm Kino. Mye tøffere enn Hønefoss! 5109439[/snapback] Hovedrollene som Jim og Terje spilles av Petrus A. Christensen (13) fra Hønefoss og Jørgen Foss (16) fra Oslo. Tja. Jeg gjør noe så tafatt som å vente på klesvasken, jeg. PÅ EN LØRDAGSKVELD! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Jeg gjør noe så tafatt som å vente på klesvasken, jeg. PÅ EN LØRDAGSKVELD! 5109463[/snapback] Jeg har aldri forstått meg på de som er så opptatt at en alltid skal gjøre noe viktig på fredag/lørdag. Er de så spesiell disse dagene da? For meg er alle kvelder lik. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Feil tråd. Kremt. Endret 5. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss? Fra Lillehammer, tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 A history of violence var grei nok den, til tross for utrolig svak story og flat spenningskurve.. og hele plottet til filmen gis bort i det øyeblikk du leser tittelen. men den overlevde på noen visuellt sett grisete scener. -- må si jeg ble litt skeptisk når jeg leste dette.. måtte rote litt i søppla og sjekke, men dato'n var heldigivs et par dager etter det som sto der så regner med jeg er trygg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Stolene på hønefoss-kinoen er så vonde å lene seg bakover med. Skulle nesten tro det var et trimaparat. De er så tunge å bøye bakover, og når du først er kommet helt tilbake, må du holde de igjen Stolene i sandneskinoen var MYE bedre Endret 5. november 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Stolene på hønefoss-kinoen er så vonde å lene seg bakover med. Skulle nesten tro det var et trimaparat. De er så tunge å bøye bakover, og når du først er kommet helt tilbake, må du holde de igjen 5109605[/snapback] "Ok" Skal bli moro å prøve ut "De-Luxe sal"en. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Den har jeg ikke testet enda! Men både 1 og 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 de-luxe saler er oppskrytt.. er alltid så små og pinglete.. kino skal være stort og mektig! badaboom! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 de-luxe saler er oppskrytt.. er alltid så små og pinglete.. kino skal være stort og mektig! badaboom! 5109639[/snapback] Med mange kukete fjortenåringer som sitter bak deg, som bråker og klager? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Den har jeg ikke testet enda! Men både 1 og 2 5109633[/snapback] Da har du testet mer enn meg, bare vært der en gang enda. Har vel skrevet det før at jeg heller dro på lan med han jeg skulle gå på kino med. Hadde det ikke vært for det hadde jeg også prøvd sal en og to. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Det kuleste var Imax-kinoen i oslo da! Dan var digg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hihi.. http://home.no/nordhagen/Counter%20Strike/ Ja, jeg vet, dårlig kvalitet. Endret 5. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Med mange kukete fjortenåringer som sitter bak deg, som bråker og klager? 5109645[/snapback] folk som bråker på kino får bank, enkelt og greit. så slikt blir man ikke plaga med uansett. -- nå er postcount tilbake her.. drit. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Med mange kukete fjortenåringer som sitter bak deg, som bråker og klager? 5109645[/snapback] folk som bråker på kino får bank, enkelt og greit. så slikt blir man ikke plaga med uansett. -- nå er postcount tilbake her.. drit. 5109657[/snapback] savner at det stod hvor vi bodde jeg. Var jo en liten periode med en gang det gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg