Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss :p

5109415[/snapback]

Fu!

 

Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på.

Han er rar.

5109434[/snapback]

Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss?

Jeg skal se Pitbullterje i morgen, på Lillestrøm Kino. Mye tøffere enn Hønefoss!

Lenke til kommentar
Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss :p

5109415[/snapback]

Fu!

 

Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på.

Han er rar.

5109434[/snapback]

Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss?

Jeg skal se Pitbullterje i morgen, på Lillestrøm Kino. Mye tøffere enn Hønefoss!

5109439[/snapback]

Vet ikke, fikk ikke sjekket om navnet var riktig engang jeg...

 

@ZeroMac: :love:

Lenke til kommentar
Kinoen i sandnes er bedre enn kinoen i hønefoss :p

5109415[/snapback]

Fu!

 

Han fyren i Pitbullterje som heter Petrus i virkligheten har jeg snakket med før! Han kommer fra Hønefoss og jeg tror han går i 8. på skolen jeg går på.

Han er rar.

5109434[/snapback]

Hm. Atle Antonsen er vel også fra Hønefoss?

Jeg skal se Pitbullterje i morgen, på Lillestrøm Kino. Mye tøffere enn Hønefoss!

5109439[/snapback]

Hovedrollene som Jim og Terje spilles av Petrus A. Christensen (13) fra Hønefoss og Jørgen Foss (16) fra Oslo.

Tja.

 

Jeg gjør noe så tafatt som å vente på klesvasken, jeg. PÅ EN LØRDAGSKVELD! :cry:

Lenke til kommentar

A history of violence var grei nok den, til tross for utrolig svak story og flat spenningskurve.. og hele plottet til filmen gis bort i det øyeblikk du leser tittelen. men den overlevde på noen visuellt sett grisete scener. :green:

 

--

 

må si jeg ble litt skeptisk når jeg leste dette.. måtte rote litt i søppla og sjekke, men dato'n var heldigivs et par dager etter det som sto der så regner med jeg er trygg. :wee:

Lenke til kommentar
Med mange kukete fjortenåringer som sitter bak deg, som bråker og klager?

5109645[/snapback]

 

folk som bråker på kino får bank, enkelt og greit. så slikt blir man ikke plaga med uansett.

 

--

 

nå er postcount tilbake her.. :( drit.

5109657[/snapback]

savner at det stod hvor vi bodde jeg. Var jo en liten periode med en gang det gjorde det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...