Cuneax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Nå ser vi raseopptøyer i Frankrike. Hva er galt med det landet og den håpløse integreringspolitikken deres? Det er ikke første gang dette skjer. Frankrike er et skittent land bestående av folk som ikke kan et eneste ord engelsk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Da stod jeg opp. Det var digg å sove så lenge. Lenge siden jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Heia Tufte.. Endret 5. november 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 De vinner aldri. Fuck that shit. Bare VIF er geme nok til å hooke opp med dem, lizz Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Når/hvor kan man se Tufte-VIF kampen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 http://fotball.aftenposten.no/live3/frames...atchID=32700001 Haha, lol. Jaja, men hva er egentlig vitsen? Bare ekstreme motpoler som møtes, liksom? Norges dårligste lag vs Norges beste? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Kan følge den her, men kan ikke se den enda da. Uff, Vålerenga. Større samling klyser skal en lete lenge etter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Bare å se på Lyn det, smetho. Og LSK. Og RBK. Og alle andre lag i tippeligaen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Dere må forstå; det er Molde som er laget VIF = Molde 2 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Er fyllesyk som faen, og skal på trening. Jeee LSK Endret 5. november 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Er i overraskende god form for å nytt alkohol i går! Klar for en ny runde i dag! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Dere stavanger og omengen-folket. Er det bare meg, eller lukter det svidd ute? Det var det første jeg la merke til når jeg kom ut av flyet her i går, men det lukter svidd både utenfor her, og inne i sandnes sentrum! Hva er dette for noe!? 5108173[/snapback] er sikkert den fabrikke på hillevåg du kjener lukta av , den med di store silotankene Har lukta litt sånn svidd her rundt i høst. Vet ikke hva det kommer av. Er ikke alltid slik. Nå har jeg ikke vært ute idag så jeg vet ikke hvordan det er nå, og jeg gidder heller ikke gå ut og sjekke Dette er den beste plassen tidlig på våren: mens det er snø og kaldt andre steder så er det grønt her Nå regner det bare! EDIT: Tok vekk litt dialekt. EDIT 2: Angående lukt og vår så lukter det helt jævlig her på våren Særlig litt sør for Stavanger. 5108210[/snapback] det er som sagt samme fabrikken , det er to sånne anlegg her , en i stavanger øst , nedenfor hunvågsbrua og en ute på hillevåg rett med paradis disse fyller byen med deilig luka av katte piss og annet urke blannet sammen når vindforholdene er rett Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Molde = Bunnlag.com Ingen vits i å nekte. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Imponerende at en bunnlag kommer til cupfinalen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Imponerende at en bunnlag kommer til cupfinalen. 5108503[/snapback] Derav utrykket: Cup er Cup Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) RBK= Topplag! VIF skulle visst ha ekstra betaling for å spille mot tufte elns. EDIT: LOL! http://www.sol.no/underholdning/tv/tufte/s...?gallery_id=431 15-1 til VIF... Endret 5. november 2005 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 RBK= Tidligere topplag! VIF skulle visst ha ekstra betaling for å spille mot tufte elns. Fixed. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 RBK= Topplag! VIF skulle visst ha ekstra betaling for å spille mot tufte elns. EDIT: LOL! http://www.sol.no/underholdning/tv/tufte/s...?gallery_id=431 15-1 til VIF... 5108519[/snapback] Topp ræva lag. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Vålrenga har aldri virket sympatiske på meg. Spesielt ikke Kjetil Rekdal. æsj. GO TUFTE!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 *kjøpe kinobilletter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg