Kadmium Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Pappa fikk ny bil i går! En mørkegrønn Jeep Grand Cherokee Laredo! Tok en kjøretur på kvelden i går og må si jeg var storfornøyd. Når vi kom 200 meter borti gata, så vi to som stod på fortauet og banket hverandre halt ihjel. :/ Endret 5. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Trygt nabolag Espen54 Hva gjorde dere da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) hømm tro om jeg skal gjøre no husarbeid nå Endret 5. november 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Trygt nabolag Espen54 Hva gjorde dere da? 5107961[/snapback] Hehe, pleier som oftest å være et trygt nabolag ja. Bortsett fra at det bor en narkis borti her et sted, og at det innimellom kommer menn og truer deg med øks, fordi du klipper plenen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105133 Vel, vi snudde og så om han fortsatt lå der, men han hadde kommet seg på beina og gikk bortover, og så ut som om han prøvde å få tak i han som slo han ned. EDIT: Jeg så forresten med egne øyne, gressklipper-episoden. Endret 5. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Fordet om det bor en narkis i nabolaget er ikke det utrygt, de er ikke så ofte verre enn andre folk de, bare at de er rusa og litt svimle Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Neinei, så klart er de ikke det. Måtte bare ha med det fordi det skulle bygge på min neste setning. Altså gressklipper-episoden, der mannen var beruset. EDIT: Så ikke ut som "gressklipper-desperadoen", bare var full akkurat. :/ Endret 5. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Fordet om det bor en narkis i nabolaget er ikke det utrygt, de er ikke så ofte verre enn andre folk de, bare at de er rusa og litt svimle 5108046[/snapback] hehe, jeg fårstår Vårt nabolag er ikke mye utrygt, her bor det: Doktorer, hyper kristne, Tannleger og enda flere hyper kristne, og så har vi noen bråkebøtter som har bil som hobby over oss Endret 5. november 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hehe, ok. Jeg har en følelse på meg, at Moss blir en "farligere og farligere" by. Tar liksom etter fra Oslo og andre "farligere" byer. EDIT: Tror du quota litt feil. Endret 5. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 SnowDOG_: Hva het den plassen?? 5107074[/snapback] Hmm det husker eg ikke. Var like ved....hmm. *tom i hodet* Var i nærheten av session og rett over veien var det en mini senter tror eg. Var litt beruset så hukomelsen er ikke helt på topp. Har fått litt i meg nå og så.... 5107207[/snapback] Det minisentre kan være Straen Sentre, uteplassen kan være Checkpoint Charlie som ligger like ved Javel...? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Ah, skriver langsvar jeg, i helga! Første gang ever.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Jobb her..0830-1330...yay.. 5107421[/snapback] Wtf..det er jo ingen ting....prøv 07.30 til 16.00 5107433[/snapback] Prøv den vakta der på lille julaften du 5107438[/snapback] Hvem tror du skal jobbe 07.30 til 16.00 på lille julaften? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Slutt å skryte nå skrytefanter. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Dere stavanger og omengen-folket. Er det bare meg, eller lukter det svidd ute? Det var det første jeg la merke til når jeg kom ut av flyet her i går, men det lukter svidd både utenfor her, og inne i sandnes sentrum! Hva er dette for noe!? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Pfft. Er folk på Clas som jobber fra 06.00 til 20.00 ganske ofte. En av dem jobba i 27 timer for litt siden. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Dere stavanger og omengen-folket. Er det bare meg, eller lukter det svidd ute? Det var det første jeg la merke til når jeg kom ut av flyet her i går, men det lukter svidd både utenfor her, og inne i sandnes sentrum! Hva er dette for noe!? 5108173[/snapback] Ja, så du har det bra? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Har det helt topp jeg Etterpå skal vi på kino, og i morgen skal jeg på havanna Men skjønner ikke helt den lukten her. Det lukter ikke inne, menn det lukter ute Rart! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Har lukta litt sånn svidd her rundt i høst. Vet ikke hva det kommer av. Er ikke alltid slik. Nå har jeg ikke vært ute idag så jeg vet ikke hvordan det er nå, og jeg gidder heller ikke gå ut og sjekke Dette er den beste plassen tidlig på våren: mens det er snø og kaldt andre steder så er det grønt her Nå regner det bare! EDIT: Tok vekk litt dialekt. EDIT 2: Angående lukt og vår så lukter det helt jævlig her på våren Særlig litt sør for Stavanger. Endret 5. november 2005 av smetho Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Det regner ikke akkurat her! Men har vert her noen ganger før, og har aldri skjent den lukta. *glede seg til å dra på havana* Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 På Havana er det jo bare mange småunger som pisser i vannet. Gleder du deg fortsatt? Joda, er koselig der. Holdt på å drukne en gang, men... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2005 Rapporter Del Skrevet 5. november 2005 Gleder meg fremdeles! gidder ikke å være der alle småungene er. Den derre mørke/vite tunnelsklia der er gøyall da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg