Dahl Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg trodde det var siste episode av 24 på TV2 i dag Episoden som gikk på TV2 nå nettopp var nummer 11, av totalt 24. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skjønte at det ikke kunne være siste episode når Mumien slapp unna.. Komisk oppsyn på han, forresten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bitches! Jeg vil ha en klem! Help, I need somebody! Og så videre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Parkour Det er fett jupp, men jeg hater sånne microskopiske sider med bilder på maks 5x7 pixler..!! jævla dritt, skulle tro siden var optimalisert for en jævla pda. altså www.parkour.com .. lenge siden jeg kjørte 640x480 på min skjerm hvertfall.. Prøvd Parkour før? det er hard og gjør vondt om man hoppe feil eller tryner Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bitches! Jeg vil ha en klem! Help, I need somebody! Og så videre. kom og klemme! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bitches! Jeg vil ha en klem! Help, I need somebody! Og så videre. kom og klemme! Jeg vil også være med. *Finne pisken* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bitches! Jeg vil ha en klem! Help, I need somebody! Og så videre. kom og klemme! *Slenge seg på klemmen* Ahh,spilte kamp i stad, vi vant 5-3. Og nå har jeg akkurat slengt i meg en kvart vannmelon.. Livet er herlig, dere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eline. jeg vil ha vannmelon ^^ Minner meg om en pondus stripe ( eller, det var riskhospitalet da) en mann kommer løpende inn på sykehuset og skriker: "JEG HAR EN DEMON I MAGEN" Legen sier/skriker "NEI NEI, DET ER EN MELON" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Åå! Vannmelon! Gratulerer med seier, Eline Jeg bør legge meg, men som vanlig så blir det ikke noe av. *sparke seg selv i trynet enda en gang* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Skal ikke på skolen i morra Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eline. jeg vil ha vannmelon ^^ Øyh, det er mine meloner.. høhøhh... ..... grattis med seier ja! håper du fikk inn mange harde taklinger! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Natta. Det er skolen i morra. Jaja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eline. jeg vil ha vannmelon ^^ Øyh, det er mine meloner.. høhøhh... ..... grattis med seier ja! håper du fikk inn mange harde taklinger! Mente det ikke sånn da >_< Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eline. jeg vil ha vannmelon ^^ Jeg har spist opp alt, så den er lei Hihi, neida, du kan få litt neste gang jeg skal spise, og jeg regner med at det ikke blir så lenge til Takk, Fredrik og phax. Fikk faktisk ingen gulekort i dag. Det er veldig standar meg på kamper Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Må bare slenge inn ei blemme jeg gjorde i dag. Jeg har en PDA med GPS. Her om dagen tok batteriene slutt og jeg fortet meg med å ta backup av disken. I dag satte jeg PDAen i bilen og den ladet. Opp poppet vinduet med backup/restore. Jeg trykker på backup uten å tenke meg om og lager en ny backup av en helt tom disk... Overskrev alt jeg hadde av kart, avtaler og kontakter... Go Trond!!! Jeg fant veien hjem likevel da Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Fotballkamper er kjedelige greier hvis det ikke er masser av røde kort inne i bildet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eller streaking, kan ikke glemme streaking! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Så sant! Så en video en gang med ei splitter naken dame som kom inn på banen og scorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg