Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeje. Kvelden er ikke så ung lenger, og som sagt skal jeg ut og stenge ned hytta for vinteren. Dvs. tidligere opp enn jeg vil, og at jeg legger meg nå.

Telefonregningspøkelset Goophy? Du må lære dette kvinnemennesket å bruke Skype. (om det ikke er 'hjem-fra-byen-ringing' da.)

Lenke til kommentar
Telefonregningspøkelset Goophy? Du må lære dette kvinnemennesket å bruke Skype. (om det ikke er 'hjem-fra-byen-ringing' da.)

5107170[/snapback]

Jeg har ikke fungerende mikrofon her.

Men det er nok en svært så god ide.

Får bruke morgendagen til å rigge oppe noe, lurt, ja.

Takk. :)

Edit: Nei, fuck det. Er hun foran PC-en snakker vi på MSN uansett, og skype kan man ikke ta med seg til sengs. :hm:

Hun er verdt det. :)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

5107170[/snapback]

Jeg har ikke fungerende mikrofon her.

Men det er nok en svært så god ide.

Får bruke morgendagen til å rigge oppe noe, lurt, ja.

Takk. :)

Edit: Nei, fuck det. Er hun foran PC-en snakker vi på MSN uansett, og skype kan man ikke ta med seg til sengs. :hm:

Hun er verdt det. :)

5107175[/snapback]

Hehe. Trådløst headset med PCen i rommet / eller rommet ved siden av. Men om det er en jente som er verdt det så er det jo bare å betale denne regningen som du sier. Bedre å bruke det på en jente enn masse ubrukelige ting uansett.

Var dete Maja eller noe du het fritids...? Hei i alle fall!

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
*rekke opp hånden* Når du får en telefonregning på 3k, og finner at hun ikke er verdt det allikevel, så er det ikke like gøy.

5107193[/snapback]

Huff, nei, det får ikke lov å skje.

Men fan, massevis av jenter på forumet nå om dagen, så ei i en annen tråd her jeg aldri hadde sett før, pro på web-side-opplegg også så det ut som.

Kos. :)

Lenke til kommentar
SnowDOG_: Hva het den plassen??

5107074[/snapback]

Hmm det husker eg ikke. Var like ved....hmm. *tom i hodet*

Var i nærheten av session og rett over veien var det en mini senter tror eg. Var litt beruset så hukomelsen er ikke helt på topp. Har fått litt i meg nå og så.... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...