Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er så veldig mange av dere som ser på "Først & Sist", men der var det hvertfall et innslag med tre jenter (som omhandlet hvor mye de visste om sine foreldre).

Der de filmet dette innslaget satt jeg bare 3 meter unna :grin: .

 

Ellers kan jeg i dag fortelle at jeg sov i 12 timer! Noe jeg sjelden eller aldri har gjort (bortsett fra i min veldig tidlige barndom, som jeg ikke husker fra)

Det er ikke til å fatte. Jeg kastet bort en fridag fra skolen til å sove :cry:

Lenke til kommentar

Fy faen, for noen jævla spongebobs. Setter av en katt ved et skjul i en kurv og en UÅPNET kattematboks. Det hang et halsbånd om den, hvor det sto etellerannet navn ala Ola Nordmann og nummer. Naboen ringte, og de sa at de bare hadde vært snille, de hadde funnet den alene, så de satt den med mat og en kurv ved skjulet. (Som er LANGT fra noe hus.) Høres særdeles lite trolig ut. Forklarer heller ikke hvorfor i helvete de skulle ha hengt et halsbånd på den.

 

Vi tok nå med katta hjem til oss (Hvor vi allerede har en liten en), og ringte dyrebeskyttelsen, som skulle kom og se på den. Den var gravid. Og dyrebeskyttelsen kunne ikke ta imot kattunger, så den skal aborteres. Morra mi ville ikke ta vare på en pus til, så naboen har nå fått den. (Eller så ville den selvsagt havnet hos dyrebeskyttelsen) Så jeg har vært kattepasser stort sett hele dagen.

Lenke til kommentar

God kveld folkens. I morgen blir det tur for å stenge ned hytta, og så blir det party på kvelden. Man gleder seg.

 

I dag derimot forsov jeg meg til skolen, satt og gjorde IT til 15 og jeg fant ut at den ene playstationhåndkontrollen min er død. Jeg som ville banke noen i Tekken 3 (ikke lett når X har autotrykk, og dermed funker nesten ingenting)

Lenke til kommentar

Flyturen gikk bra, og jeg har erfart en viktig ting..

 

.. At man ikke skal forsøke å stå å tisse når det er turbulens! NB! ikke prøv det!

5106606[/snapback]

 

Så du anbefaler heller å sitte? Ikke dumt tenkt, med tanke på at det allerede har blitt etterlatt seg diverse ekskrementrester fra de 30 personene før deg.

 

For all del, be my guest.

Lenke til kommentar

Flyturen gikk bra, og jeg har erfart en viktig ting..

 

.. At man ikke skal forsøke å stå å tisse når det er turbulens! NB! ikke prøv det!

5106606[/snapback]

 

Så du anbefaler heller å sitte? Ikke dumt tenkt, med tanke på at det allerede har blitt etterlatt seg diverse ekskrementrester fra de 30 personene før deg.

 

For all del, be my guest.

5106619[/snapback]

 

Det han mente at det ikke var så lurt å pisse når de kjørte igjennom turbulens. :p

Lenke til kommentar

Flyturen gikk bra, og jeg har erfart en viktig ting..

 

.. At man ikke skal forsøke å stå å tisse når det er turbulens! NB! ikke prøv det!

5106606[/snapback]

 

Så du anbefaler heller å sitte? Ikke dumt tenkt, med tanke på at det allerede har blitt etterlatt seg diverse ekskrementrester fra de 30 personene før deg.

 

For all del, be my guest.

5106619[/snapback]

 

Det han mente at det ikke var så lurt å pisse når de kjørte igjennom turbulens. :p

5106627[/snapback]

 

At man ikke skal forsøke å stå å tisse når det er turbulens!

Her prøver vedkommende å fremstille at det å stå og tisse (og/å-feilen han gjorde er irrellevant) er dumt under turbulens, ikke bare tisse generelt. ;)

Lenke til kommentar

Flyturen gikk bra, og jeg har erfart en viktig ting..

 

.. At man ikke skal forsøke å stå å tisse når det er turbulens! NB! ikke prøv det!

5106606[/snapback]

 

Så du anbefaler heller å sitte? Ikke dumt tenkt, med tanke på at det allerede har blitt etterlatt seg diverse ekskrementrester fra de 30 personene før deg.

 

For all del, be my guest.

5106619[/snapback]

 

Det han mente at det ikke var så lurt å pisse når de kjørte igjennom turbulens. :p

5106627[/snapback]

 

At man ikke skal forsøke å stå å tisse når det er turbulens!

Her prøver vedkommende å fremstille at det å stå og tisse (og/å-feilen han gjorde er irrellevant) er dumt under turbulens, ikke bare tisse generelt. ;)

5106644[/snapback]

 

 

Tisse MÅ man om man må. Tengte ikke over det på gardermoen. Men på flyet drakk jeg så mye brus at jeg måtte!

 

Mens jeg var der, begynte det å riste lit/hompe, så jeg måtte holde igjen for å ungå å tisse utover hele toalettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...