Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

må være fordi dere er så vant til å utnytte stupfulle smågutter seksuellt at du tenker koffert med engang noen snakker om å drikke deg sanseløs! :fun:

5105653[/snapback]

Eeeeeeller ikke. :p

Næ, det verste jeg har gjort med en annen gutt er visstnok å bli kysset av ham, men de eneste som husker det er alle andre enn meg og ham, så det er sikkert bare løgn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nerdVANNA:

 

Må vel helt ærlig si at jeg ikke skjønte helt hvorfor

dere skulle tenke koffert på den.

 

Drikke noen under bordet er vel et vanlig uttrykk...?

Uten at det ligger noe seksuelt i det..

5105736[/snapback]

 

 

jepp, helt vanlig uttrykk. men forskjellige folk, forsskjellige kulturer... (les: phax 20:30)

Lenke til kommentar
Vel, når dere snakker om å drikke hverandre under bordet, er det vanskelig å unngå.

5105526[/snapback]

 

så når kompisen din sier at han skal drikke deg under bordet så forventer du å få deg no eller? :green:

5105543[/snapback]

Har aldri opplevd at noen har sagt det til meg, men jeg ville nok sett litt merkelig på hvem enn som sa det, ja.

5105628[/snapback]

 

må være fordi dere er så vant til å utnytte stupfulle smågutter seksuellt at du tenker koffert med engang noen snakker om å drikke deg sanseløs! :fun:

5105653[/snapback]

Hahaha, må innrømme at jeg lo godt av kommentarene dine phax :!: Kan ikke skjønne hvordan en kan tolke det uttrykket som koffert. Trodde det var et kjent uttrykk! I guess not...

 

Vel, er litt sein med å svare jeg. Har endelig kommet meg hjem fra jobb, fått fylt magen med taco og har endelig fått begynt å nyte et par øl jeg også. Livet er herlig dere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...