Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjæresten min er litt småirritert på meg fordi han synes jeg kjøper for mye klær. :( Skjønner ikke hvorfor han skal blande seg; er jo mine penger som blir borte. Dessuten har jeg ønsket meg denne buksen fra G-sport veldig lenge. Den er rosa og ligner på en pysjbukse. Dyr er den heller ikke. :D

 

Har sittet og trøstet broren min i tre timer nå, kaninen hans døde.

 

EDIT: Grattis Joachim.

kanskje fordi han er lei av og høre at du klager på at du er blakk hele tia også ser han at du sløser bort alle penga på klær?

 

eller så er han bare sjalu. :green:

 

stakkars bror din.. :no:

Lenke til kommentar
Kjæresten min er litt småirritert på meg fordi han synes jeg kjøper for mye klær. :( Skjønner ikke hvorfor han skal blande seg; er jo mine penger som blir borte. Dessuten har jeg ønsket meg denne buksen fra G-sport veldig lenge. Den er rosa og ligner på en pysjbukse. Dyr er den heller ikke. :D

 

Har sittet og trøstet broren min i tre timer nå, kaninen hans døde.

 

EDIT: Grattis Joachim.

Unnskyld: Du kjøper for mye klær! ...

 

.. Du har rett i at han ikke bør blande seg, men som phax sier; "du klager mye over at du er blakk"

Lenke til kommentar
kanskje fordi han er lei av og høre at du klager på at du er blakk hele tia også ser han at du sløser bort alle penga på klær?

 

eller så er han bare sjalu. :green:

 

stakkars bror din.. :no:

Jaja, man må jo tåle litt klaging fra kvinnfolket iblant også da. :p

 

Nå skal vi røyke vannpipe. :D

 

Skal kjøpe ny kanin til bror i morgen.

Vannpipe... ekke det sånn hasj ting?

Lenke til kommentar

Jaja, man må jo tåle litt klaging fra kvinnfolket iblant også da. :p

 

Nå skal vi røyke vannpipe. :D

 

Skal kjøpe ny kanin til bror i morgen.

vannpipe for og trøste broren din? :green:

 

nei stup bøtta heller, 1,5liter røyk rett ned i lungene dine.. :huh: ja det var "gode" gamle dager det. :wee:

Lenke til kommentar
Parkour :woot:

Det er fett :D

jupp, men jeg hater sånne microskopiske sider med bilder på maks 5x7 pixler..!! jævla dritt, skulle tro siden var optimalisert for en jævla pda.

 

altså www.parkour.com ..

 

lenge siden jeg kjørte 640x480 på min skjerm hvertfall..

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...