Fredrik Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Hvorfor har jeg en følelse av at du faktisk har vurdert å torturere henne? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Herr brun, Ånei! :o Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 ' WTF 5104263[/snapback] Ja, WTF? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 PS: Hva er forskjellen paa Quote og Reply? 5104274[/snapback] Quote kan du ha flere av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Det er standard å få roadhead når du kjører noen hjem. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Hvorfor har jeg en følelse av at du faktisk har vurdert å torturere henne? 5104316[/snapback] Hehehe :!: for det jeg er syk... neida... har ikke det.. hun e så snill og generellt sett hvorfor torturere jenter? Greit nok og tenk det... når man er sint fordi u har blitt ditchet eller noe.. men ikke i praksis.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Helg! Ja! Woo! np: Frank Zappa - Regyptian Strut. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Helg er bestest av alt. Unntatt ferie! Så synd at jeg må levere ex-phil på mandag. Blir vel ut på lørdag og skriving på søndag tenker jeg. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ah, leste om linken til www.string-emil.de på humorforumet i går! Har ikke ledd så mye på lenge! Satt her på rommet mitt og lo konstant i 15-20 min! Hadde helt vondt i magen når jeg skulle legge meg i går. Går enda og småler når jeg tenker på den siden... fantastisk bra! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 *notere* fra og med idag hater jeg busser som bråbremser *notere* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Nei og nei, hva skjer med det engang så familievennlige programmet? *skuffet* Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Ah, ikke spoil! Skal se den i kveld i eller i morra Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 *notere* fra og med idag hater jeg busser som bråbremser *notere* 5104592[/snapback] No Shit! Har hatt et par mindre glupe hendelser med busser-- Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Busser som bremser er kult. Ser man alle folke fare fremover i bussen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Noen som har sett den videoen på ebaumsworld. Der han gutten bak i bussen flyr i taket? :!: Den er like morsom hver gang. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Noen som har sett den videoen på ebaumsworld. Der han gutten bak i bussen flyr i taket?:!: Den er like morsom hver gang. 5104667[/snapback] Linkz00rr --- Nå må snart mamma pelle seg hjem så hun kan kjøre meg opp til kameraten min så jeg kan hente skjermkortet! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Hvorfor har jeg en følelse av at du faktisk har vurdert å torturere henne? 5104316[/snapback] Hehehe :!: for det jeg er syk... neida... har ikke det.. hun e så snill og generellt sett hvorfor torturere jenter? Greit nok og tenk det... når man er sint fordi u har blitt ditchet eller noe.. men ikke i praksis.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 *notere* fra og med idag hater jeg busser som bråbremser *notere* 5104592[/snapback] No Shit! Har hatt et par mindre glupe hendelser med busser-- 5104652[/snapback] Krasjet ? Lyst til å svare på et spørsmål isåfall ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492642&hl= Busser som bremser er kult. Ser man alle folke fare fremover i bussen. 5104657[/snapback] Ikke når man havner under den Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Noen som har sett den videoen på ebaumsworld. Der han gutten bak i bussen flyr i taket?:!: Den er like morsom hver gang. 5104667[/snapback] ikke sett, men opplevd selv... satt bakerst i bussen på en meget humpete vei, plutselig kommer det en skikkelig hump som får meg til lette så jeg skaller i stykker det lyset over meg.. festlig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Noen som har sett den videoen på ebaumsworld. Der han gutten bak i bussen flyr i taket?:!: Den er like morsom hver gang. 5104667[/snapback] den er jo like gammel som internett aaa endlig er det helg og jett om jeg skal slappe mye av denne helgen , er sliten som et teppe ( jøss og mye ordspill jeg skulle bruke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg