Jokko88 Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Se her: http://itslearning.no Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Kan noe vennligst trylle tiden en time fram igjen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Det høres så ut som en lærebok for førsteklassinger. Fri i dag. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Da reiser jeg til Etne! Hadebra, folkens! Take care, bye bye then! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Kan noe vennligst trylle tiden en time fram igjen? 5104015[/snapback] Alakazam: Jeg er magiker Endret 4. november 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Urinal-checklist update: Nidarosdomen: check Gløshaugen: check x2 Olav Trygvasson: check Lerkendal: check Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Heeelg ! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Endelig helg Hadde norsk i dag... oppgaver om filmen så som i himmelen... Gørr kjedelig... læreren så på arket gruppen min hadde laget og bare ristet på hode.. Så påpekte jeg at jeg hadde laget smiley på slutten... som om det hjalp FOLKENS spørsmål... En jente i klassen spurte om jeg kunne kjøre henne hjem for å hente noe i dag på skolen hva er riktig og gjøre der? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 God dag! Naa titter jeg innom igjen, og som vanlig har jeg IGC. Har hatt ferie i et par uker naa. Hvordan staar det til her i gaarden? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 chills, hva tror du? GO, FFS! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Helg! chills: Vurderte du noe annet? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 En jente i klassen spurte om jeg kunne kjøre henne hjem for å hente noe i dag på skolen hva er riktig og gjøre der? 5104146[/snapback] Du skulle fått henne med deg hjem og torturert henne! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Tja. Tror ikke det ville vært et pluss, med mindre han dumpet henne i en elv etterpå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Hadde sikkert vært litt moro å se hvordan de andre reagerte om han kom tilbake med hun på skolen da. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 idag gjekk skjermen min kapput men heldigvis hadde eg ein i reserve Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 En jente i klassen spurte om jeg kunne kjøre henne hjem for å hente noe i dag på skolen hva er riktig og gjøre der? 5104146[/snapback] er det langt hjem til henne så kommer det an på hvor bra hun er. hva gjorde du? skallet henne ned og ba henne reise til helvete? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Remember, you can't spell 'slaughter' without 'laughter'. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Remember, you can't spell 'slaughter' without 'laughter'. 5104260[/snapback] ' WTF Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Hadde sikkert vært litt moro å se hvordan de andre reagerte om han kom tilbake med hun på skolen da. 5104208[/snapback] Og alt er ved det samme her PS: Hva er forskjellen paa Quote og Reply? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Nei det tok vel ca. 25 min bort og tilbake til skolen og ja jeg kjørte henne... Det er jo Katrine, klassens "Kozetroll"... skikkelig down to earth jente Nei, jeg er ikke interresert i et forhold med hun... hun er for snill til det. Torturere hun ja... tanken "crossed my mind", men jeg hadde dårlig tid.. :!: Dumpe hun i en elv.. jada klassiker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg