thomassit0 Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 nachspielet varte litt legnge gitt. får vel se å finne senga jeg nå... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 morn. fredag i dag Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har sovet for lenge. Faens helvetes kukete drittvekkerklokkehorefaen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Var stille her i natt. Noen som er med på Jenka(stein-saks-papir)?*Riste 1 gang* *Riste 2 gang* *Riste 3 gang* Papir. Edit: Natt, ikke kveld. 5102816[/snapback] *Riste 1 gang* *Riste 2 gang* *Riste 3 gang* saks. hehe eg eide deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Stance Punks - No Boy, No Cry Då dreg eg på skolan. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Faens helvetes kukete drittvekkerklokkehorefaen. 5102871[/snapback] Kanskje du bare burde slutte å holde andre og deg selv våkne? Og om du står opp for sent, da er det vel ikke smart å sitte på forumet? Men, snart helg nå, bare en prøve, en konsert og fire vanlige timer igjen!=D Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Yarr.. Sur dag idag. Tyskprøve og nynorsk skrivedag. Helga er within reach! *tapå* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Helga er within reach! *tapå* 5102896[/snapback] Men alikevel kommer du vel til å være opptatt hele tiden. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Helga er within reach! *tapå* 5102896[/snapback] Men alikevel kommer du vel til å være opptatt hele tiden. 5102904[/snapback] Vi må vel få spillt noe WC3 synes jeg. Lengesiden sist *løpe til bussen* Katt i dag! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 God morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen alle....(husker ikke mer, noen som kan avslutte den? ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 .....God morgen allle forumhorere...ehh, nå husker jeg ikke mer. Stafettpinnen går videre! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 God morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen alle....(husker ikke mer, noen som kan avslutte den? ) 5102916[/snapback] Noen som er i godt humør vertfall God morgen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Morn forumtroll. Jeg er lei av bilmekanikere og hodevondt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Guantanamera..! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Noen som blir her gjennom dagen, så jeg sliper å dæve her på skolen eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Noen som blir her gjennom dagen, så jeg sliper å dæve her på skolen eller? 5103053[/snapback] I'll be here nanana... *friends theme* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Legg ned øksen, striden er over Brødrene som skapte dette sover. Kom og gi meg en klem, her er alle en venn Slutt og gnisse tenner Vi er alle venner. Du er en viktig part, sammen er vi best! Kom til Alta, for her blir det fest! Laget dikt, skal brukes i en invitasjon Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Noen som blir her gjennom dagen, så jeg sliper å dæve her på skolen eller? 5103053[/snapback] I'll be here nanana... *friends theme* 5103060[/snapback] DDa kan dagen umulig bli så fæl Litt misslykket brownies (her på skolen ved siden av laptopen) Noen forum-troll som blir her i dag. Og en fly-tur til sola lufthavn etterpå EDIT: gøyalt dikt Endret 4. november 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 datatime *gjesp* its t3h boring Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. november 2005 Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 Sitter på skolen å prøver å komme opp med en idé om hva flash spillet jeg skal lage skal handle om.. Noen idér her ifra BTW ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg