Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tysk var virkelig en tragedie (jeg skal straks slutte, phax), det er egentlig et under at jeg klarte å komme meg gjennom. Jeg har aldri skjønt et kvekk av tysk, men hadde det frem til slutten av 1. klasse på videregående. På en eller annen merkelig måte klarte jeg å berge meg gjennom med en grei karakter. Trikset var stort sett å alltid skrive brev (det var instruksjoner, standardinnledninger osv i midten av ordboken), samt å bruke sånne internettoversettere av diverse slag.

Lenke til kommentar
Tysk var virkelig en tragedie (jeg skal straks slutte, phax), det er egentlig et under at jeg klarte å komme meg gjennom. Jeg har aldri skjønt et kvekk av tysk, men hadde det frem til slutten av 1. klasse på videregående. På en eller annen merkelig måte klarte jeg å berge meg gjennom med en grei karakter. Trikset var stort sett å alltid skrive brev (det var instruksjoner, standardinnledninger osv i midten av ordboken), samt å bruke sånne internettoversettere av diverse slag.

5102140[/snapback]

 

jeg lærte meg og telle jeg. og det var vel omentrent det.. :wee:

 

jaja, ble en jævel i bordtennis hvertfall.

Lenke til kommentar

INGEN SUPPORT! HVOR VANSKELIG ER DET?

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" ser og ikke være en stor support-thread.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Spiste du BARE hvit saus?

5102051[/snapback]

Nei. spiste hvis saus, fiskeboller og poteter.

 

til sangforslag: Det er tyskere her, blir altså ikke Rammstein. Har ikke Rune Rudberg. Har kjørt dem igjennom D.D.E., Bjelleklang og Bertine Zetlitz samt generisk popmusikk av diverse slag.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...