PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ich bin deutsch, ja genau! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ich bin deutsch, ja genau! 5102101[/snapback] Blöde fötze! Neida, jeg spøker med deg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 huff, kan vi ikke innføre tyskfri sone her i SO4? får jo vonde minner fra det halve året jeg hadde tysk i 8 klassen.. thank god jeg valgte bordtennis andre semester! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Da får jeg legge meg. Må stå opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ich bin deutsch, ja genau! 5102101[/snapback] Blöde fötze! Neida, jeg spøker med deg. 5102117[/snapback] Jeg bare forstår ikke hva det betyr men... Jaja... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tysk var virkelig en tragedie (jeg skal straks slutte, phax), det er egentlig et under at jeg klarte å komme meg gjennom. Jeg har aldri skjønt et kvekk av tysk, men hadde det frem til slutten av 1. klasse på videregående. På en eller annen merkelig måte klarte jeg å berge meg gjennom med en grei karakter. Trikset var stort sett å alltid skrive brev (det var instruksjoner, standardinnledninger osv i midten av ordboken), samt å bruke sånne internettoversettere av diverse slag. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tysk var virkelig en tragedie (jeg skal straks slutte, phax), det er egentlig et under at jeg klarte å komme meg gjennom. Jeg har aldri skjønt et kvekk av tysk, men hadde det frem til slutten av 1. klasse på videregående. På en eller annen merkelig måte klarte jeg å berge meg gjennom med en grei karakter. Trikset var stort sett å alltid skrive brev (det var instruksjoner, standardinnledninger osv i midten av ordboken), samt å bruke sånne internettoversettere av diverse slag. 5102140[/snapback] jeg lærte meg og telle jeg. og det var vel omentrent det.. jaja, ble en jævel i bordtennis hvertfall. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Jobb for mr. Dahle? Natta! Endret 3. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jobb for mr. Dahle? Natta! 5102153[/snapback] Legg merke til navnet i artikkelen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tysk er vanskelig, men nynorsk. Nynorsk finnes det løsninger for. Her er noe som ihvertfall vil hjelpe Joachim vet jeg http://nynorsk.moo.no/ Kenneth slår til igjen med kreative løsninger. Les introduksjonen på sida for litt info. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Fritak fra nynorsk er en fin sak... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Da var jeg her på forumet, etter litt jobbing i banken, lekser og brownies-baking. Noe som har skjedd her i dag? I morgen reiser jeg en tur til sandnes, så jeg kommer til å spare litt brownies til flyturen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Gorillaz er så himla bra. Jeg får faktisk lyst til å shake på assn. :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) INGEN SUPPORT! HVOR VANSKELIG ER DET? * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" ser og ikke være en stor support-thread. Endret 3. november 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 INGEN SUPPORT! HVOR VANSKELIG ER DET? 5102208[/snapback] Permban, hvor vanskelig skal det være? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Foo Fighters på mtv! <3 Live <3 dæææævve Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Spiste du BARE hvit saus? 5102051[/snapback] Nei. spiste hvis saus, fiskeboller og poteter. til sangforslag: Det er tyskere her, blir altså ikke Rammstein. Har ikke Rune Rudberg. Har kjørt dem igjennom D.D.E., Bjelleklang og Bertine Zetlitz samt generisk popmusikk av diverse slag. Endret 3. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Rock 'n roll, fiskeboll! Åge Aleksandersen da? ^^ Endret 3. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Nei. Dette er tragisk. Har svært lite bra norsk musikk. np. Dum Dum Boys - Tyven Tyven [live] edit: Kaptein Sabeltann! Har litt av det her. Grusomme Gabriel, tittelsangen, pinky's sang, du og jeg, gi aldri opp, vi må ikke si et ord og kongen på havet. Endret 3. november 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Shikaru: SE PÅ mIRC! 5101928[/snapback] Jada.. så det NÅ nettopp sett på animerican pie 5 eller hva man nå skal kalle det Holder på med parkour? eller bare stakk innom der? :!: Nå må jeg pisse, så skal jeg dusje, også skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg