MagE Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Velg en skive med ost Ombestemte meg. Ingen is Endret 3. november 2005 av MagE Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 lLarsp P, skal du på Halloween-fest i kveld? Jeg er kkledd ut som ei jævla hore i kveld. Hehe. Bilder kommer seinere...... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Krabber til middag var digg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 bra cun Nå skal jeg om min Elitegroup (pentium M-1600, 512MB, 40GB og 128MB Intel skjermkort) spille modifisert Battlefeild 1942 Desert Combat Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er litt forvirret her. Skal jeg velge det usunne alternativet frokostblanding (nesquik frokostblanding) eller det sunne alternativet (Crüsli sol frokost m/ rosiner)? Ja jeg vet det er kvelden. 5101091[/snapback] crusli er vel en av de frokostblandingene med mest sukker da.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Spis corn-flakes og melk ikke noe på... i det hele tatt sukker etc.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Eyhhh, hvor er LarsP? Er han på Frakken i kveld, mon tro? Dit skal vi, ihvertfall.- Se frram til horebildelk6c5råætfj a v bilder av meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Spis corn-flakes og melk ikke noe på... i det hele tatt sukker etc.. 5101341[/snapback] Ta å LES på pakken hva det egentlig inneholder...kornflakes ER sukker. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 litt mais/korn og da.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) ikke spis du kan legge på deg!! alle slutter og spise fra nå 5101071[/snapback] Tøys, hun skal spise! *spise 2skt kyllingfilet og 300g ris* Endret 3. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg ikke fått "parka" på lenge :\ trenger et kult spot. Tips Tomat-Ulf? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg ikke fått "parka" på lenge :\ trenger et kult spot.Tips Tomat-Ulf? 5101800[/snapback] Har ikke parka på lenge jeg heller. Drittvær. Men vet ikke hvor du bor hvor du vil dra. Står jo en del på parkour.no . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har nå sett på parkour.no et par del ganger ja Til info bor jeg i Rælingen. Kan se lillstrøm stasjon ( ca ) fra terassen. har ikke sett så mange fine steder i Lørenskog, og jeg er sjelden i Lillestrøm. Vil liksom ha mer enn bare et sted med et lite spot av gangen. mye mer morro med flere muligheter, på samma sted. På en gang Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Shikaru: SE PÅ mIRC! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 I dag har jeg vært flink og laget hvit saus helt selv! Ble spisandes også, selv om det er første gangen. Nå har spanjolen masse besøk. Tyskere og franskmenn tror jeg de er. Sitter her på rommet og spiller musikk med åpen dør. Tips til musikk? Helst noe de faktisk liker, og som passer til at de skal ut på byen snart. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Spiste du BARE hvit saus? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 I dag har jeg vært flink og laget hvit saus helt selv! Ble spisandes også, selv om det er første gangen. Nå har spanjolen masse besøk. Tyskere og franskmenn tror jeg de er. Sitter her på rommet og spiller musikk med åpen dør. Tips til musikk? Helst noe de faktisk liker, og som passer til at de skal ut på byen snart. 5102032[/snapback] Vis de noe skikkelig norsk kultur. Fyr på med Rune Rudberg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Shikaru: SE PÅ mIRC! 5101928[/snapback] *pirke* IRC. IRC er nettverket. mIRC er bare en klient for å bruke IRC-nettverket =) Yeah...bare en time igjen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tyskere? Da kan du ikke la muligheten gå fra deg til å spille litt Heino. «Karambo, karacho, ein whisky» eller «Komm inn meinem wigwam» skulle være gode alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg